En tiiä, mutta minusta kyllä Hassisen Koneen Kinnusen Jussi oli aika tärkee sille bändille. |
J.Hollström 23.11.2007 19:43:47 | |
---|
En tiiä, mutta minusta kyllä Hassisen Koneen Kinnusen Jussi oli aika tärkee sille bändille. Tähän yhdyn minäkin. Vaikka bändi oli kaikkein osiensa summa ja Ismon liidaama, niin bändin soundin vahvin lenkki oli musta Jussin bassottelu. Suomirokin ehdotonta aatelia. |
Jonte 30.11.2007 13:28:09 | |
---|
Ketkä basistit ovat vaikuttaneet bändiin niin paljon, että jos häntä ei olisi bändissä, ei olisi bändiäkään tms. Omasta mielestä Beatlesilta Paul McCartney on sellainen ja 60-luvun Cream bändin Jack Bruce. Molemmat ovat tehneet suurimman osan bändinsä kappaleista ja myös laulaneet niitä jne. Ketä muita olisi tällaisia "suuruuksia"? Meidän entinen basisti, näytti minulle että "laita joka sormi yhdelle nauhalle" kun ummikkona otin häneltä perehdyttämiskoulutuksen a 30 sekuntia. Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
J.Hollström 30.11.2007 13:57:04 | |
---|
Pekka Pohjola. "Haista sinä Mambo vittu, kun et osaa edes Kuurankukkaa soittaa." |
Valkyrian 05.12.2007 02:41:05 | |
---|
Bändin muut jäsenet tuskin osaa nimetä kahta basistia mutta itselle on toiminut esikuvina RHCP:n Flea, Victor Wooten ja Marcus Miller. Ben Harperin bändin The Innocent Criminals basisti on myös huippu mutta nimi ei muistu mieleen... |
progenarri 05.12.2007 07:04:30 | |
---|
Selvästi John Myung Dream Theaterista. Hänen uskomattomat bassoskaalansa esim Ytse Jamista pistää kielen roikkumaan. toinen on varmasti Geddy Lee. Syytä ei varmaan tarvitse kertoa. |
balzary 05.12.2007 10:04:07 | |
---|
Ben Harperin bändin The Innocent Criminals basisti on myös huippu mutta nimi ei muistu mieleen... Juan Nelson, todella hieno basisti. Tyylitaju ja soundi niin kohdallaan kuin voi olla. |