warvick 22.11.2007 23:40:18 (muokattu 23.11.2007 04:39:28) | |
---|
Eräs kaverini kertoi seuraavan tarinan: No hän meni noviisina keikkamyyjäksi erääseen ohjelmatoimistoon ja tiukan ohjeistuksen jälkeen hän alkoi myydä paukuttaa keikkaa.Ensimmäinen artisti mitä hän alkoi myydä oli Erkki Junkkarinen.No ensimmäinen puhelinnumero mikä sattui kohdalle oli Hyvinkään Kuurojenkeskukseen ja heti syntyi kaupat..Ei hullumpaa myynti työtä:=) Sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa unohtaa... |
baron 22.11.2007 23:44:18 (muokattu 22.11.2007 23:44:48) | |
---|
Hetihän tää menee off-topiciksi. Kai tiedätte (?) että YLE lähettää sokeille telkkariohjelmia? Mä opin tietämään sen siksi, että mun köyhälistö digiboxi alkoi jonkun bugin takia vain niitä vastaanottaa. Niissä tylsä miesääni lukee kaikkien ulkolaisten ohjelmien suomenkieliset tekstitykset monotonisella äänellä. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
okabass 22.11.2007 23:52:37 | |
---|
MOI Kaverini kertoi, että Esko Rahkosen viimeinen keikka oli konsertti kuulovammaisille. Ceterum censeo moderator esse delendam |
KoskPaavo 23.11.2007 00:18:45 | |
---|
MOI Kaverini kertoi, että Esko Rahkosen viimeinen keikka oli konsertti kuulovammaisille. Saattoi olla, multa se jäi kuulematta , patteri oli tyhjä. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Bronks 23.11.2007 00:27:32 | |
---|
MOI Kaverini kertoi, että Esko Rahkosen viimeinen keikka oli konsertti kuulovammaisille. Sai kerranki soittaa kovaa. |
Otsikko pitäisi muuttaa... kaikkea sitä tapahtuu... Viime duovedosta olisi niin paljon kertomista, että sitä nyt ei usko kukaan. Mikäli tuolla ei ollut kuurojen kuorokerhoa paikalla, niin se sitten oli ainoa, mitä puuttui. One kind of music only - the good kind |
isojussi 23.11.2007 02:33:22 | |
---|
Eipä näissä hommissa tarvii tarinoita keksiä. Elämää suurempia asioita tapahtuu ympärillä koko ajan. Qusinelle riittää aineistoo. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
rintapek 23.11.2007 02:38:57 | |
---|
Eipä näissä hommissa tarvii tarinoita keksiä. Ei. !!! Ja minä olen harrastelija. Noiden juttujen keksimiseen mielikuvitukseni ei riitä. One kind of music only - the good kind |
warvick 23.11.2007 04:42:14 | |
---|
No yhyy, ku mie luulin,että jotain edes vähän huvittas tuo...No pari saunakaljaa olin ottanu kun kuulin kyseisen spektaakkelin ja silloin huvitti suuresti..no... Sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa unohtaa... |
isojussi 23.11.2007 07:39:34 (muokattu 23.11.2007 07:39:58) | |
---|
No äläs ny...sitähän me tarkoitettiinkin. Ihan hyvä huuli, mutta kuuluu ehkä enemmän tonne Aroman puolelle. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Klezberg 23.11.2007 15:01:00 | |
---|
Hetihän tää menee off-topiciksi. Kai tiedätte (?) että YLE lähettää sokeille telkkariohjelmia? Mä opin tietämään sen siksi, että mun köyhälistö digiboxi alkoi jonkun bugin takia vain niitä vastaanottaa. Niissä tylsä miesääni lukee kaikkien ulkolaisten ohjelmien suomenkieliset tekstitykset monotonisella äänellä. Joo, meillä töissä joku väitti että hänen digiboxissaan on puhesyntetisaattori. Kokeilin omaani ja arvelin että taitaa vaan olla lähetyksessä oleva äänikanava. Ehkä se on lukutaidottomille? a'tini al-nay... |
R.Syke 23.11.2007 15:29:10 (muokattu 23.11.2007 15:30:17) | |
---|
Rouvan polkupyörässä takapyörä laahaa maata ja satula on päin persettä. Kun eestä pumppaa, niin takkaa valskaa ja rengit sillä vaa ennee harjottelloo. Täten on tähkäpäät, näin näppylähanskat. |
isojussi 23.11.2007 22:47:23 | |
---|
Tästähän on tulossa mainio threadi - Once upon a time in Humppaland. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Bronks 23.11.2007 22:50:12 (muokattu 23.11.2007 22:51:14) | |
---|
Tästähän on tulossa mainio threadi - Once upon a time in Humppaland. Once upon a time when beer was in glass bottle. Vielä hetki on. (Pitää vielä yrittää soittaa niillä Ukko-Nooaa kun voi) |
rintapek 23.11.2007 22:51:03 | |
---|
Tästähän on tulossa mainio threadi - Once upon a time in Humppaland. Laitan tähän kenties jatkoksi tuo duovedon kokemukset. Pitkä postaus, mutta siinä oli jokseenkin kaikki, mikä voi mennä poskelleen. Humppalandissa tosiaankin tapahtuu. One kind of music only - the good kind |
KoskPaavo 24.11.2007 00:48:47 | |
---|
Mä olin kerran Diabeetikkojen pikkujouluissa ja niillä oli sokeriakin kahvipöydässä, khihi.. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
baron 24.11.2007 00:55:26 | |
---|
Mä olin kerran Diabeetikkojen pikkujouluissa ja niillä oli sokeriakin kahvipöydässä, khihi.. Mut oli kerran kutsuttu Alkoholitutkimussäätiön vuosijuhliin (40?) Finlandiataloon ja ensin kuunneltiin pari tuntia esitelmiä viinan haittavaikutuksista ja sitten alkoi käytännön harjoitukset, joissa konkreettisesti saatiin henkilökohtaisesti kohdata ne. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Tankero 24.11.2007 01:05:01 | |
---|
Onhan näitä Pojat oli taannoin pimeällä pikkujoulukeikalla Patelan verotoimistossa. Varmasti, vissiin. |
rintapek 24.11.2007 01:09:35 | |
---|
sitten alkoi käytännön harjoitukset, ... Täytyy sanoa, että tuolla jutulla Baron meni kyllä keulille. Kaikkea minäkin olen keikalla kokenut, mutta edes rankasti liioittelemalla en pääse tuota lähellekään. Niin Baron, taidat olla minulle velkaa yhden näppäimistön. Tämä on nyt kyllä entinen...9346oiasfkljpzdsvmn.-,zxc One kind of music only - the good kind |
rintapek 24.11.2007 01:13:36 | |
---|
Pojat oli taannoin pimeällä pikkujoulukeikalla Patelan verotoimistossa. Pöh, tuo nyt ei ole mitään. Verotoimiston jätkät pimeällä keikalla oikeusministeriössä on parempi. Nähty. One kind of music only - the good kind |