jarnok 29.01.2004 21:38:46 | |
---|
|
Lauri666 29.01.2004 21:55:40 | |
---|
Mä kallistuisin tuon ESP ltd:n puoleen. Hinta/laatu suhde varmaankin parempi. So far or so it seems
All is lost
With nothing fulfilled
Off the pages and the
T.V. screen
Another world
Where nothing's true |
PoLFus 29.01.2004 21:57:41 | |
---|
ESP + katu-uskottava + hinta - floikka - timo tolkku soittaa esp:llä - aleksi laiho soittaa espllä - ltd-merkki Ibanez + perus-skeba + ei floikkaa + tuntuma - osat (mm. virityskoneistot) ' ottaisin noista Ipan ~ 7ender $tratocaster ~ |
Lauri666 29.01.2004 21:58:41 | |
---|
ESP + katu-uskottava + hinta - floikka - timo tolkku soittaa esp:llä - aleksi laiho soittaa espllä - ltd-merkki Ibanez + perus-skeba + ei floikkaa + tuntuma - osat (mm. virityskoneistot) ' ottaisin noista Ipan Tuos espis ei kyllä floikkaa ollut.... So far or so it seems
All is lost
With nothing fulfilled
Off the pages and the
T.V. screen
Another world
Where nothing's true |
mongoloidi 29.01.2004 22:01:52 | |
---|
Kyllä itse ottaisin tuon eeäspeen. En oikein pidä noista Ibanezeista. No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa. |
PoLFus 29.01.2004 22:10:20 | |
---|
Tuos espis ei kyllä floikkaa ollut.... Perskele, pitäiskö hankkia lasit 8D kiitos korjauksesta. Olen kokeillu tota ibaa ja tykkäsin hirveästi.! Kannatan Ibaa. Kaverilla tollainen on ja on kyllä kova ja monipuolinen ~ 7ender $tratocaster ~ |
Invader 29.01.2004 22:12:04 | |
---|
ESP + katu-uskottava + hinta - floikka - timo tolkku soittaa esp:llä - aleksi laiho soittaa espllä - ltd-merkki Eli tuon perusteella tossa LTD:ssä ei ole mitään vikaa. Floikkaa siinä ei ole. Laiho ja Tolkki soittaa niillä --> mitä väliä? LTD-merkki? No jos se häiritsee niin sen saa hinkattua poiskin :P "I'm a Gibson guy 'till the end" - Zakk Wylde |
jarnok 29.01.2004 22:14:14 | |
---|
hmm. onko ton ibanezin hintatasosta suomessa mitään tietoa? |
hmm. onko ton ibanezin hintatasosta suomessa mitään tietoa? Mailaa levytukulle. He ovat maahantuojia. Cräx, Change, Ötöm!?
Revolution is my name...! |
Kjukka 30.01.2004 09:08:43 | |
---|
+ katu-uskottava - timo tolkku soittaa esp:llä - aleksi laiho soittaa esp:llä Eikös nää niinku kumoa toisensa? :E It breaks my heart again / To see that I'm so far away / From my dreams take me away / And save me from myself |
Vousku 30.01.2004 09:55:28 | |
---|
Jos vaan mahdollisuutta kokeilla joissain kitaraliikkeissä tms samanlaisia/tyyppisiä keppejä niin tee se. Kaulahan on hyvä silloin kun tykkää, eli se nyt ainakin kannattaisi kokeilla. Elektroniikasta ei tietoa ko kitaroissa, mutta uskoisin ESP:n laittavan laadukkaampaa tallaa & virityskoneistoa kuin Ibanez. Mutta tämäkin oletus. Itse kallistuisin ESP:n puolelle, jos joutuisin näistä valitsemaan. Oletko ajatellut halpis Jacksoneita? Pallit on kivestä! |
jarnok 30.01.2004 10:04:19 | |
---|
Oletko ajatellut halpis Jacksoneita? en ole. onko hyviä vaihtoehtoja samassa hintaluokassa? (eli alle 300e) |
Max 30.01.2004 13:39:11 | |
---|
Itelläni eka sähkis oli toi ibanez ja toimii kuin junan vessa...ei siinä ainakaan rahat ihan hukkaan mene... humppa on pop!! |
jarnok 30.01.2004 14:13:05 | |
---|
Itelläni eka sähkis oli toi ibanez ja toimii kuin junan vessa...ei siinä ainakaan rahat ihan hukkaan mene... hyvin sanottu :) juups. helsingistä ton sais 210e. ei paha. jospa mä nyt saisin vaikka rahaa niin vois ostaa |