Simo78 22.11.2007 10:50:30 | |
---|
Ihmiset täällä on tainnut unohtaa sen, että jokainen tämän lohkon kärkijoukkue on Suomen tapaan menettänyt pisteitä rupujengeille. Sillä perusteella kärkisijat ratkottiin "parempien maiden" keskinäisissä otteluissa. Mä pysyn kannassani, että Suomi pelasi hyvin: voitto ja tasapeli Puolasta, 2 tasuria Portugalista(joka oli viime mm-kisoissa 4.) Voitto ja tasuri Belgiasta, tasuri Serbiasta vieraissa, no se koti tappio serbeille ainut häviö kovempaa maata vastaan. Maalintekoon ei kyllä voi olla tyytyväinen, siihen pitää jatkossa saada muutosta! Nyt vaan pitää toivoa, että Serbian pojat ovat myyneet maansa ja menettää pisteitä vikassa pelissä, että päästään 3 koriin!! |
rc 22.11.2007 11:00:59 | |
---|
Nyt vaan pitää toivoa, että Serbian pojat ovat myyneet maansa ja menettää pisteitä vikassa pelissä, että päästään 3 koriin!! Suomi on siellä jo, kuin myös Serbiakin. Homma menee FIFA-rankingien mukaan, jossa Suomi on Euroopan maista oliko nyt 25. Yhdeksän lohkoa arvotaan, siitä voi laskea. Peace, love & death metal |
FastEddie 22.11.2007 11:36:44 | |
---|
Suomi on siellä jo, kuin myös Serbiakin. Homma menee FIFA-rankingien mukaan, jossa Suomi on Euroopan maista oliko nyt 25. Yhdeksän lohkoa arvotaan, siitä voi laskea. Kaiken kaikkiaan hyva karsinta, pelillisesti Suomi on mennyt eteenpain. Altavastaajanakin puolustuspeli pysyi koko ajan kontrolloituna. Takavuosien paniikkipalloja ja kaatumisia ratkaisevalla hetkella ei tullut. Pelaajamateriaali on myos paljon leveampi, kuin ennen. Toivottavasti Hodgson jatkaa viela seuraavat karsinnat. Koskas toi karsintalohkojen arvonta onkaan? I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all. |
Simo78 22.11.2007 12:54:16 | |
---|
Suomi on siellä jo, kuin myös Serbiakin. Homma menee FIFA-rankingien mukaan, jossa Suomi on Euroopan maista oliko nyt 25. Yhdeksän lohkoa arvotaan, siitä voi laskea. Selvempi ja hyvempi homma, jos näin on! Sitten voi ainakin olla tyytyväinen tähän karsintaan. U21 otteisiin voi sitten olla oikein supertyytyväinen!! Kyllä se Suomi vielä joskus on kisoissa, toivottavasti sitten seuraavissa MM-kisoissa... |
Black Star 22.11.2007 15:00:17 (muokattu 22.11.2007 15:01:42) | |
---|
Koskas toi karsintalohkojen arvonta onkaan? Ens sunnuntaina jo E-Afrikassa. Toivottavasti säästyttäisiin jättiläisiltä. Toivotaan että Pekka saa pidettyä engelsmannin täällä. Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
Ens sunnuntaina jo E-Afrikassa. Toivottavasti säästyttäisiin jättiläisiltä. voiko niiltä oikeestaan välttyä? MM-kisoihin pääsy on kyllä nykyisellään liian kova haaste. Tämä on vain minun mielipide. Ei ihan vielä ole niin kovia tuloksentekijöitä joukkueessa, että etelä-afrikkaan päästäisiin pelaamaan. E:oho tuplana tuli. Heart is heaven, mind is hell. |
Black Star 22.11.2007 18:15:39 | |
---|
Euroopastahan ämmämmiin pääsee 13 maata, ei se mahdottomuus ole, mutta haaste, suuri sellainen. Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
DJKaaos 22.11.2007 19:18:57 | |
---|
Suomella ei ole ainuttakaan laatuhyökkääjää ja kuitenkin ollaan mukana taistelemassa kisapaikasta vielä viimeisessä pelissä, niin voidaan todellakin sanoa, että Suomi on pelannut karsinnat suomeksi uskomattoman hyvin. Minä olen minä. |
Sergei Fallinen 23.11.2007 17:26:07 | |
---|
Mennään siis sinne Etelä-Afrikkaan, parempi jopa näin. |
Sergei Fallinen 25.11.2007 18:50:03 | |
---|
Suomen MM-karsintalohko on siis nyt arvottu ja näyttää tältä: Saksa Venäjä Suomi Wales Azerbaidzhan Liechtenstein Ei kovin paha, methinks |
Black Star 25.11.2007 18:58:46 (muokattu 25.11.2007 19:01:56) | |
---|
Toto - Africa!!!! Saksaa vastaan pystytään nysväämään tasuri, Venäjä on voitettavissa, muut on aivan pakko voittaa jotta olisi mitään toivoa kakkospaikkaan. Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
DJKaaos 25.11.2007 21:06:24 | |
---|
Suomen MM-karsintalohko on siis nyt arvottu ja näyttää tältä: Saksa Venäjä Suomi Wales Azerbaidzhan Liechtenstein Ei kovin paha, methinks Mä olen samaa mieltä, että tuosta lohkosta on mahdollisuuksia kahden parhaan joukkoon. Iltalehden uutisoima TAPPOLOHKO on kyllä naurettavan yliampuva. Eihän toi ole helppo lohko, eikä helppoja lohkoja ole olemassakaan, mutta ei mahdoton savottakaan. Minä olen minä. |
leka 25.11.2007 21:17:35 (muokattu 25.11.2007 21:17:49) | |
---|
Iltalehden uutisoima TAPPOLOHKO on kyllä naurettavan yliampuva. Jep, ristiinpelaamista tapahtuu. Ja jos ei kompastella noissa pikkumaissa, niin mahdollisuuksia on. Jännityksellä odotan miten Saksa ja Venäjä pärjää ens kesän kisoissa. |
Anonymous-jazz 25.11.2007 21:34:45 (muokattu 25.11.2007 21:35:20) | |
---|
Suomen MM-karsintalohko on siis nyt arvottu ja näyttää tältä: Saksa Venäjä Suomi Wales Azerbaidzhan Liechtenstein Ei kovin paha, methinks Tossahan se 2010 kisojen loppujärjestys melkein on että kisoihin selviytyvät Saksa ja Venäjä ja Suomi jää tutusti nuolemaan näppejään jollei muuta peliään näissä karsinnoissa. Wales oli jo aiempien kisojen karsinnoissa liian kova pala Suomelle. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
M-Juhana 25.11.2007 22:54:48 | |
---|
Jep, ristiinpelaamista tapahtuu. Saksa ei pelaa ristiin. Ne jyrää kaikki ja sit ku homma on selvä, kakkosjoukkue kehiin. Katsokaapas vaikka mennyttä karsintaa. Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
FastEddie 26.11.2007 10:29:48 | |
---|
Suomen MM-karsintalohko on siis nyt arvottu ja näyttää tältä: Saksa Venäjä Suomi Wales Azerbaidzhan Liechtenstein Ei kovin paha, methinks Menthään menthään. Siis E-Afrikkaan. I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all. |
Simo78 26.11.2007 10:36:51 (muokattu 26.11.2007 10:37:58) | |
---|
Pitäis tehdä Belgiat(/itävallat) ja kerjätä Ruottia järkkäämään Mm/Em-kisat meidän kanssa, niin paikka aukeisi. Eihän Belgialle ole nykyisellään mitään toivoa kisoihin... No itse asiaan, ei mahdoton lohko! Kyllä mä luulen, että Saksa vie lohkon ja Suomi on kakkonen--> optimismia kehiin=) |
masterhat 26.11.2007 14:04:20 | |
---|
Unelma elää!!!!!! Jaa, vaarallisia joukkueita ovat venajä, kuten myös saksakin. Toivotaan että Roy jatkaa valmentajana. Kyllä pelit puolaa ja portugalia vastaan osoitti, että kyllä suomella omanpään peli alkaa asettumaan aloilleen, sitä vastoin viimeistelyssä ja yleensäkin maalipaikkojen luonnissa riittää parannettavaa. Itsehän olen kiekkoilija, enkä futiksesta tajua mitään, mutta sellainen seikka pisti silmään, että ehkä suomen keskikentän pitäisi liikkua aktiivisemmin ja pyrkiä rakentamaan pelia maan kautta lyhyillä syötöillä. Nyt tunntuu olevan sellaista toivotaan toivotaan kesoa hyökkäyspäähän, ja vihulainen hoitaa yleensä helposti nuo Snails against humanity |
Anonymous-jazz 26.11.2007 16:48:10 (muokattu 26.11.2007 16:49:03) | |
---|
Viimeksi kun Suomi ja Saksa kohtasi teki Miklu molemmat Suomen maalit ja Niemi hörppäsi 35 metristä Saksan ensimmäisen kavennuksen. Sellaisiin hörppäyksiin ei ole noissa karsinnoissa enää varaa on siellä maalipuiden välissä sitten kuka tahansa. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Roberto 26.11.2007 17:38:42 | |
---|
Noni. Kurajengeiltä pakkopisteet, ja joko Saksaa tai Venäjää vastaan vieraissa 0-0 ja himassa voitto. Mielummin Saksaa tietty koska se on ihan perheestä. |