mandojoe 21.08.2007 19:37:01 (muokattu 21.08.2007 19:37:16) | |
---|
Järjestän 4 tuntia kestävän keikkamyyntikoulutuksen Lahdessa to 18.10 klo 16.30. Hinta 50e/hlö Aiheina mm: myyntitekniikat puhelinmyynti asiakashankinta esiintymistaito palkat/sopimukset tuoteprofilointi käytännön harjoittelu Paikka ilmoitetaan lähiaikoina. Alustavat ilmoittautumiset/kyselyt yv:nä tai info@syren.fi Jussi Syren Paikkana Alex Park Hotel Lahdessa. |
into 02.09.2007 15:23:32 | |
---|
Mahtaako Turku päästä esim. syksyllä mukaan? Ainakin henkilökohtaisesti tunnen kiinnostusta, ei viitsis turhaan lähteä Lahteen, jos löytyy jotain lähempääkin. |
mandojoe 02.09.2007 19:11:05 | |
---|
Mahtaako Turku päästä esim. syksyllä mukaan? Ainakin henkilökohtaisesti tunnen kiinnostusta, ei viitsis turhaan lähteä Lahteen, jos löytyy jotain lähempääkin. Turun Vimmassa pidettiin keväällä koulutus. Mahdollisesti ensi keväänä uudestaan. |
koomoon 27.09.2007 13:19:47 | |
---|
Kiinostusta löytyy myös täältä! Olisiko Tampereelle tulossa tätä? Varmasti riittäisi osanottajia. |
mandojoe 30.09.2007 18:52:39 | |
---|
Kiinostusta löytyy myös täältä! Olisiko Tampereelle tulossa tätä? Varmasti riittäisi osanottajia. Tampereellekin olen koulutusta kaavaillut. Pitäisi vaan löytää sopiva asiakashankintatapa ja koulutuspaikka - Treella kun ei ole mitään Elävän musiikin Yhdistystä, jonka kautta asia saisi informoitua suoraan potentiaalisille asiakkaille. Olen kyllä ollut yhteydessä kaupungin kulttuuri ja nuorisotoimeen - kaupungin treenikämppin voisi tietysti ilmoituksen laittaa. |
Joees 30.09.2007 18:58:57 | |
---|
Jyväskylä voisi olla veri bueno myös. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
koomoon 08.10.2007 14:24:10 (muokattu 08.10.2007 14:24:45) | |
---|
Tampereellekin olen koulutusta kaavaillut. Pitäisi vaan löytää sopiva asiakashankintatapa ja koulutuspaikka - Treella kun ei ole mitään Elävän musiikin Yhdistystä, jonka kautta asia saisi informoitua suoraan potentiaalisille asiakkaille. Olen kyllä ollut yhteydessä kaupungin kulttuuri ja nuorisotoimeen - kaupungin treenikämppin voisi tietysti ilmoituksen laittaa. Tampereella Merceedees tuotannon Paavo Bäckman piti joskus "bändikoulu"-nimistä koulutusta, jossa oli myös oma alueensa keikkojen hankkimiseen. Siihen aikaan ainakin jengiä riitti pilvin pimein, tosin ehkä täällä oli silloin hieman viriilimpää. Mainostus ei kuitenkaan silloinkaan ollut hirveän laajaa. Kämpille, kirjastoon ja soitinliikkeiden mainostustauluille kun laittaa mainoksen, luulisi riittävän. Sen verran tässä kylässä kuitenkin pelimanneja piisaa. |
mandojoe 08.10.2007 14:46:04 | |
---|
Tampereella Merceedees tuotannon Paavo Bäckman piti joskus "bändikoulu"-nimistä koulutusta, jossa oli myös oma alueensa keikkojen hankkimiseen. Siihen aikaan ainakin jengiä riitti pilvin pimein, tosin ehkä täällä oli silloin hieman viriilimpää. Mainostus ei kuitenkaan silloinkaan ollut hirveän laajaa. Kämpille, kirjastoon ja soitinliikkeiden mainostustauluille kun laittaa mainoksen, luulisi riittävän. Sen verran tässä kylässä kuitenkin pelimanneja piisaa. Ok. Katson sopivan päivän ja hommaan paikan ja teen tarvittavat toimenpiteet asiakkaiden hankkimiseksi. Kaikki pirkanmaalaiset keikkamyyntikoulutuksesta kiinnostuneet voivat laittaa yv:tä tai emailia info@syren.fi |
mandojoe 16.10.2007 13:39:54 | |
---|
Järjestän 4 tuntia kestävän keikkamyyntikoulutuksen Lahdessa to 18.10 klo 16.30. Hinta 50e/hlö Aiheina mm: myyntitekniikat puhelinmyynti asiakashankinta esiintymistaito palkat/sopimukset tuoteprofilointi käytännön harjoittelu Paikka ilmoitetaan lähiaikoina. Alustavat ilmoittautumiset/kyselyt yv:nä tai info@syren.fi Jussi Syren Koulutus peruutettu vähäisen kiinnostuksen vuoksi. |
Koska seuraava koulutus? Olen hyvinkääläinen. Tein kesällä omakustannesinkun, jossa 2 biisiä. Olen sen verran vihreä näissä asioissa, että pitäisi saada lisätietoa ja koulutusta asiaan. Sinkkuani löytyy paikallisradioista, mutta siitä pitäisi saada enemmän irti. Niille, joille olen sinkkuani myynyt, sanovat, että miksi ei ole pitkäsoittoa sitä kuuntelisi enemmänkin, joten jotain on tehtävä ja pian. Hyvän palautteen ansiosta haluaisin sen paremmin myyväksi sekä keikkailua lisää. |
mandojoe 23.11.2007 10:07:56 | |
---|
Koska seuraava koulutus? Olen hyvinkääläinen. Tein kesällä omakustannesinkun, jossa 2 biisiä. Olen sen verran vihreä näissä asioissa, että pitäisi saada lisätietoa ja koulutusta asiaan. Sinkkuani löytyy paikallisradioista, mutta siitä pitäisi saada enemmän irti. Niille, joille olen sinkkuani myynyt, sanovat, että miksi ei ole pitkäsoittoa sitä kuuntelisi enemmänkin, joten jotain on tehtävä ja pian. Hyvän palautteen ansiosta haluaisin sen paremmin myyväksi sekä keikkailua lisää. Orastavaa kiinnostusta on ollut mm. Tampereella, mutta sopivaa markkinointikanavaa asiakkaiden hankkimikseksi ei ole vielä löytynyt, Tampereelta kun puuttuu Elävän Musiikin Yhdistys tai vastaava, jonka kautta voisi sanaa levittää. Todennäköisesti seuraava koulutus tulee kuitenkiin Helsinkiin. Ongelmana yksityisissä koulutuksissa on ollut osanottajien sitoutumisvaikeudet - n. 50% ilmottautuneista peruuttaa osallistumisensa tai ei saavu paikalle. |
medusa 23.11.2007 20:59:12 | |
---|
Orastavaa kiinnostusta on ollut mm. Tampereella, mutta sopivaa markkinointikanavaa asiakkaiden hankkimikseksi ei ole vielä löytynyt, Tampereelta kun puuttuu Elävän Musiikin Yhdistys tai vastaava, jonka kautta voisi sanaa levittää. Todennäköisesti seuraava koulutus tulee kuitenkiin Helsinkiin. Ongelmana yksityisissä koulutuksissa on ollut osanottajien sitoutumisvaikeudet - n. 50% ilmottautuneista peruuttaa osallistumisensa tai ei saavu paikalle. Helsinki on parempi vaihtoehto minun kannaltani. Seurailen tiedotteitasi tällä palstalla. |
mandojoe 22.01.2008 17:35:21 | |
---|
Keikkamyyntikoulutus järjestetään Tampereella helmikuun aikana. Paikka ja aika ilmoitetaan lähiaikoina. |
mandojoe 23.01.2008 12:07:03 (muokattu 25.01.2008 18:25:34) | |
---|
Tampereen keikkamyyntikoulutus järjestetään pääkirjastolla Metsossa luentosali 4:ssä www.tampere.fi/kirjasto/ ti 19.2. klo 16.30-21.00. Hinta 65/hlö. Ilmottautumiset info@syren.fi |
Rappio 29.01.2008 20:45:21 | |
---|
Entäs Turku? PLAY IT LOUD BASTARDS! |
Bonham 29.01.2008 23:44:20 | |
---|
Entäs Turku? Työn alla... eiköhän sopiva päivä löydy vielä keväälle Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
mandojoe 30.01.2008 19:58:28 (muokattu 30.01.2008 19:58:51) | |
---|
Keikkamyyntikoulutus Soundatan myymälässä Helsingin Albertinkadulla ti 4.3. klo 16.30-21. ilmottaudu os. info@syren.fi |
mandojoe 14.02.2008 12:59:17 | |
---|
Jyväskylä voisi olla veri bueno myös. Jyväskylään mahdollisesti tulossa koulutus maaliskuussa. |
Bonham 14.02.2008 16:03:03 | |
---|
Entäs Turku? Turku 9. & 10.4.2008 Kahden illan paketti... tarkemmat speksit tuloo myöhemmin, paikka on kuitenkin Vimma www.vimma.info Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Rappio 15.02.2008 16:12:06 | |
---|
Voikos Turkuun jo ilmottautua? PLAY IT LOUD BASTARDS! |