Aihe: ESP SC-207/BLK Carpenter Model
1
Ytse Jakke
20.11.2007 23:11:04

Elikkäs otsikon mukaista seiskaa olen ostamassa. Nyt teillä onkin viimeinen mahdollisuus estää minua pistämästä rahaa hukkaan. Halpa hinta houkutteli kokeilemaan keppiä. Ihan hyvältä tuntui kädessä (mikäli seiskat voi ylipäätään tuntua). Soundeista en osaa sanoa, kun vedin micro cubella.

Eli onko kellään kokemusta? Miten kestää vireessä, tai onko ollut muita huolia? Tärkeintä ois saada vaan mekaanisilta osiltaan kestävä/luotettava lapio kouraan. Elektroniikanhan voi aina tarvittaessa vaihtaa. Vai onko siihen edes tarvetta?

Ainakin Ibanezilta on vastaavan hintainen myynnissä.. Tosin skitta on liian samannäköinen kun jo yksi omistamastani. Oishan se hieno keräillä vähän erinäkösiä.

Schecteriltä löytyy kans samaan kastiin, Mutta jotenkin merkkinä ESP/LTD vakuuttaa enemmän.

Eli miten on.. olenko tekemässä hyviä kauppoja, vai oisko parempi vaan vetää rahat kurkusta alas ;) ?

Tossa linkkiä kepakkoon ->
http://www.musamaailma.fi/epages/mu … tPath=/Shops/musa/Products/13504001
You can eat my ass and balls!
Marwel
23.11.2007 14:29:35 (muokattu 23.11.2007 14:30:45)
Sen kummempaa kokemusta kyseisestä kitarasta ei ole. Mutta noita Esp ec1000 ym malleja kokeilleena tuossa 1000€ hintaluokassa noissa on todella hyvä hintalaatu suhde mielestäni. Itse lähtisin vertaamaan tuota SC-607 malliin ja sen perusteella tekeen ratkasua. Nuo stef 7:kat menee varmasti sitte hinnaltaa yli. Body tuossa halvimmassa on basswoodia joten kannattaa soittamalla kokeilla saundi ero noihin kalliimpiin mahonkisiin. Samaten mikit. Virittimet ei tuossa hintaluokassa ole varmasti pitkäikäiset kovalla käytöllä mutta nehän saa vaihdettua.

Ohjeena antaisin sellaisen että jos tuntuu siltä että tuo kalliimpi malli on rahan arvoinen, säästäminen siihen on mielestäni järkevää. Ja torilta kannattaa katsoa käytettyjen perään.
Cocksucker!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)