Kirjoitus virhe 09.11.2007 17:23:57 | |
---|
Itsekin olen hieman ajatellut ottaa jonkun tatuoinnin joskus. Parin vuoden kuluttua aikaisintaan. Haluaisin jonkun "sisällökkään" kuvan, en siis sellasta, joka on vain pelkästään hieno. Joku omia arvoja tai omaa ajatusmaailmaa kuvaava symboli tai vastaava olisi mukava (paitsi tietenkin siinä on se vaara, että jos se ajatusmaailma muuttuu ajan mittaan =); en kuitenkaan mitään japanilaista merkkiä, koska ne ovat niin tavallisia. Taikka sitten teksti "Rölölöö"...? Hmm.. ehkä ei... Eihän siinä mitään vaikka ajatusmaailma muuttuu. Henkilökohtaisesti otan tatuoinnin sen hetkisenä ajankuvana ja ajatuksina. Eri asia on tietenkin että haluaako niitä asioita muistella jälkikäteen. Kuten vaikka kesäheilan nimeä pakarassa =) Jalka kaipaisi kipeästi kuvaa mutta hinta pistää hanttiin kun en mitään ihan pientä ole ottamassa. Ja tietenkin sekin että en ihan kenelle tahansa vie ihoani töhrittäväksi. |
Nieby 11.11.2007 13:23:20 | |
---|
Mie vaikka kuinka kääntelin niiin ei siitä selvää sannu..hieno on kyllä kuva mut ihan mielenkiinnosta kysäsen että mitä siinä lukee? Itse näen sanan "noise" ja toisinpäin en saa luettua. Hieno kuitenkin. Itsekin haluaisin juuri tuollaisen "kaksipuoleisen" tekstin. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
hilloviiva 11.11.2007 18:51:29 (muokattu 11.11.2007 18:52:24) | |
---|
No nyt mulla on setit kokonaan valmiina oikeessa kädessä! Opintolainalla maksoin ja oon vitun tyytyväinen!! Tuntei meni ehkä joku 20 ja oli siidee! tatska menee tonne olkapään päälle saakka! Wifebeatarin kanssa just vitun hyvä! Panisin! kuva http://koti.mbnet.fi/tiko06r4/tavara/tade.bmp seuraavaks ehkä lisempää kylkee jos keksin jotain kivaa! ja sitku saa taas lainaa! Human nature. I do something nice for you, you do something nice for me, like not kill me. Next thing you know, we're friends.
MacGyver |
Hohhoijaa 11.11.2007 18:54:29 | |
---|
|
Ratloz 11.11.2007 19:25:44 (muokattu 11.11.2007 19:27:18) | |
---|
Mie vaikka kuinka kääntelin niiin ei siitä selvää sannu..hieno on kyllä kuva mut ihan mielenkiinnosta kysäsen että mitä siinä lukee? noise/chaos lukee kun katselee ympäriinsä. Eli siis 180 astetta kun käännät niin näet. Kyl siitä pitäs ihan selko saada kun vähän ihmettelee :) It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
LNA 12.11.2007 07:07:10 (muokattu 12.11.2007 07:11:40) | |
---|
Siinä se nyt on: http://muusikoiden.net/dyn/users/31913.jpg T for Tacere. Olla hiljaa / hiljaisuus.. *** Nakuttelija Roni Ärling:iä on kiittäminen alkuperäiskuvalle uskollisesta röpelöreunasta sekä innovatiivisista varjostuksista. |
Mirrinsane 12.11.2007 08:59:50 | |
---|
Siinä se nyt on: http://muusikoiden.net/dyn/users/31913.jpg T for Tacere. Olla hiljaa / hiljaisuus.. *** Nakuttelija Roni Ärling:iä on kiittäminen alkuperäiskuvalle uskollisesta röpelöreunasta sekä innovatiivisista varjostuksista. Uuh, onpas hienosti varjostettu hän. Håt. kalamies#52 >-)))> |
rockitsb 13.11.2007 09:10:24 (muokattu 13.11.2007 09:10:42) | |
---|
"sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.."
Bella Italia #5 |
Joyel 15.11.2007 13:54:11 (muokattu 15.11.2007 13:56:23) | |
---|
K100 #69
"Oma koti kullan kallis, hotelli saatanan paljon kalliimpi" - E. Pakarinen
"Rapulan loiventaminen o kö ripulissa piereskely, voi homma karata hallinnasta." - Juzzu |
jonsku1 18.11.2007 18:06:37 (muokattu 18.11.2007 18:07:03) | |
---|
Moro. Olen jo pitkään ajatellut tatuoinnin ottamista oikeaan käsivarteen. Mulla on kuitenkin semmonen juttu, että lähes koko oikea käsi on syntymämerkin peittämä. Onko sen päälle turvallista tatuoida vai vaihdanko suosiolla kättä? Ja kyllä... tuolla kädellä on väliä sillä olen niin narsistinen, että ajattelen tatuoinnin näyttävän hienolta, kun oikealla kädellä hakkaan vitossointuja kitarasta ulos :D |
Nieby 20.11.2007 23:08:30 | |
---|
Aijjai. Nyt on kaksi tatskaa tulossa... ;P Sanokaa mitä sanotte.. :D 10.12. vasempaan käteen ja 23.1. niskaan.. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
www.hardoxrock.com |
Mirrinsane 21.11.2007 08:19:45 | |
---|
Aijjai. Nyt on kaksi tatskaa tulossa... ;P Sanokaa mitä sanotte.. :D 10.12. vasempaan käteen ja 23.1. niskaan.. 10.12. se mitä luulen? Siistiä :> kalamies#52 >-)))> |
Nieby 21.11.2007 14:22:18 | |
---|
10.12. se mitä luulen? Siistiä :> Kyllä. Todella siistiä. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
www.hardoxrock.com |
Kyllä. Todella siistiä. Nokun on niin siistiä niin kuvaa sitten molemmista? Calling Mr.Killjoy... |
Nieby 22.11.2007 16:45:44 | |
---|
Nokun on niin siistiä niin kuvaa sitten molemmista? Tottafcourse. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
www.hardoxrock.com |
Juniper 25.11.2007 10:43:09 | |
---|
Dodiin omakuvassa näkyy eilen otettu kuva. Malli on tietenkin itse piiretty. Pitää kuvaa välillä otaa itseenkin kun teen kyllä muille tatskoja niin välillä on hyvä ottaa muistutus miltä se tuntuu itselle tehtynä... |
Nieby 25.11.2007 13:54:56 | |
---|
Dodiin omakuvassa näkyy eilen otettu kuva. Malli on tietenkin itse piiretty. Pitää kuvaa välillä otaa itseenkin kun teen kyllä muille tatskoja niin välillä on hyvä ottaa muistutus miltä se tuntuu itselle tehtynä... Kauan kesti piirtää? Ja oliko hinnakas? Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
www.hardoxrock.com |
embe 25.11.2007 13:58:23 | |
---|
Minultahan ei ole mitään kysytty. Silti haluan sanoa, että ihmiset, jotka sanovat ettei tatuoinnin ottaminen ole enää omaperäistä, ovat ärsyttäviä. Omaperäisenä pidetään esim. Japanista saapuneita Lolita-pukeutumistyylejä, vaikka sillä tavalla pukeutuvat jo miljoonat nuoret. Ei tatuoinnin ottaminen ole harvinaista, mutta kuvan merkityksellä on paljon eroja. Itselläni on kolme henkilökohtaista tatuointia, jotka kaikki edustavat jotakin MINULLE. En ole niitä ihooni ottanut juuri ottamisen vuoksi, vaan siksi että ne ovat minulle tunnuksia jostain itselleni tärkeästä. Tusinatatuoinnit ottavat aivoon myös minua, ja siinä mielessä ymmärrän tuon "älä ota tatuointia"-kommentin. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
Juniper 25.11.2007 15:00:29 | |
---|
Kauan kesti piirtää? Ja oliko hinnakas? Kuvan suunniteluun mulla meni aika hetki jos toinenkin.... Itse tatuoinnin teko kesti hieman alle 2 tuntia. Ei ollut kallis :D |
Ratloz 25.11.2007 15:39:06 | |
---|
Minultahan ei ole mitään kysytty. Silti haluan sanoa, että ihmiset, jotka sanovat ettei tatuoinnin ottaminen ole enää omaperäistä, ovat ärsyttäviä. Tämä on kyllä harvinaisen totta. Mitä hiton väliä on että onko se omaperäistä. Ei tässä maailmassa ole mitään omaperäistä ollut sitten keskiajan. Itse tatuoinnit tuntuvat olevan sopiva juttu itselleni, jotenka miksi en niitä ottaisi. Kuvilla on toki merkitystä, mutta toisaalta, täytyyhän sen myös näyttää helvetin hyvältä. Esim. jos tykkään maksalaatikosta, niin en välttämättä tatuoi saarioisten maksalaatikkopakkausta olkapäähäni. Tai mistäs sen tietää, onhan britessä se äijä joka tatuoi päähänsä englantilaisen aamiaisen. Mutta kukin tavallaan. Oli pakko avautua. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |