Aihe: Krank Revolution jr
1 2 3 4
mika17
21.11.2007 20:18:23
Ensi viikolla pitäisi stackki tulla Saksan maalta. Laitan kommenttia jahka saan sen hyppysiini.
Ziggy Bubba
21.11.2007 21:17:49 (muokattu 21.11.2007 21:21:19)

Emmä tota siltikään kotisoittoon ostaisi, ellet muuta pienempään omakotitaloon=). Epi valve jr. tai joku muu n.5w putkipeli paljon parempi ja halvempi himaan, IMO.

En oikein hahmota miksi tätä sinänsä ihan ok:ta (mutta täysin erilaista) vehjettä usein tarjotaan raskaamman musan soitteluun edes kotikäyttöön... Tuo kun tarvitsee vaikkas mitä "lisäsäätimiä" (EQ, OD/dist ym.) kaverikseen jotta päästään edes sinnepäin isompien säröjen kanssa. Omien kokemusten mukaan tuo on sitä paitsi aikas tummasoundinen ja keskinkertainen peli - jos siis laatua ei suhteuteta hintaan. Tuossa vehkeessä ei ole oikeastaan mitään niitä ominaisuuksia mitä raskaampaan matskuun kaivataan, tai no, onhan tuossa pari putkea ja ämyri vielä perässä ;)

Monella perus-trankulla tai mallintavalla päästään mättöhommissa paljon pidemmälle.

20putkiwattia raikaatod.näk vähän liian ilosesti. Mielipiteitä tästä varmaan riittää muitakin...

Oma Studiotone tarjoaa esim. oikein maukasta murinaa myös pienillä säröillä, tuo on todella paljon laitteesta kiinni. Mainiota soundia saa siis monista vehkeistä, vaikkei niitä pahemmin avaisikaan.

Niin, kiinnostava vehje tuo Krank. Ehkä jopa kotikäyttöön, paha sanoa testaamatta.
"I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson
Point
21.11.2007 21:28:45
Ensi viikolla pitäisi stackki tulla Saksan maalta. Laitan kommenttia jahka saan sen hyppysiini.

odotan innolla kommentteja. saisko mitään clippiä mistä noita soundeja pääsis tirkistelemään=)
tilikum
21.11.2007 22:18:33

Minäkin odotan innolla kommenttejasi. Ei sen saapumista jaksa muuten odottaa:) Oletko koska tilannut?
HeavyMachinery
21.11.2007 23:39:56

Voitko olla niin ystävällinen ja laittaa kunnon kuvat etu ja takapanelista kun saat sen ? ärsyttää kun ei löysy infoa koneesta.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
mika17
22.11.2007 08:28:42
Viikko sitten tilasin, klippien saaminen voi olla hankalaa, mutta kuvia saan kyllä napsittua.
HeavyMachinery
22.11.2007 08:30:09

Viikko sitten tilasin, klippien saaminen voi olla hankalaa, mutta kuvia saan kyllä napsittua.

Hyvä :D soundin melekin tietää mutta liitännöistä ei oikein löydy infoa
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Simo78
22.11.2007 10:38:25 (muokattu 22.11.2007 10:40:08)
En oikein hahmota miksi tätä sinänsä ihan ok:ta (mutta täysin erilaista) vehjettä usein tarjotaan raskaamman musan soitteluun edes kotikäyttöön... Tuo kun tarvitsee vaikkas mitä "lisäsäätimiä" (EQ, OD/dist ym.) kaverikseen jotta päästään edes sinnepäin isompien säröjen kanssa. Omien kokemusten mukaan tuo on sitä paitsi aikas tummasoundinen ja keskinkertainen peli - jos siis laatua ei suhteuteta hintaan. Tuossa vehkeessä ei ole oikeastaan mitään niitä ominaisuuksia mitä raskaampaan matskuun kaivataan, tai no, onhan tuossa pari putkea ja ämyri vielä perässä ;)

Monella perus-trankulla tai mallintavalla päästään mättöhommissa paljon pidemmälle.

Oma Studiotone tarjoaa esim. oikein maukasta murinaa myös pienillä säröillä, tuo on todella paljon laitteesta kiinni. Mainiota soundia saa siis monista vehkeistä, vaikkei niitä pahemmin avaisikaan.

Niin, kiinnostava vehje tuo Krank. Ehkä jopa kotikäyttöön, paha sanoa testaamatta.

Mä en vaan itse lähtisi maksamaan tollaista summaa kotivahvarista, kun sillä 2 oravannahkaa maksavalla trankullakin pärjää=). En sitten tiedä minkälaista sondiruuvailua jengi kotona harrastaa? Mä en sitä tee juuri lainkaan. Kyllähän mesankin vahvareista saa hyvää soundia kotiin ja keikalle, mutta hinta sitten pomppaa aikasta suureksi. Kyllähän mä nyt ostaisin ton vaikka heti, jos rahaa olisi, mutta tuskinpa sillä kotona veivaisin...

E: ja tohon joku muu 5w putkivahvistin luokkaan nyt kuuluu aikasta monta epiä monipuolisempaa vehkettä, mitä en nyt jaksanut luetella.
trih
22.11.2007 16:12:14
Tossa on valmiina kytkin 230V/jenkkivirta joten voi sen sieltä jenkkilästä ostaa. Paljonko maksaa jenkkilässä ja missä liikkeessä? Epäilen kuitenkin että liikkeet eivät voi sopimussyistä myydä tuota eurooppaan.
Enemmän säröä ja vähemmän middleä.
Boge
22.11.2007 16:40:10
Tossa on valmiina kytkin 230V/jenkkivirta joten voi sen sieltä jenkkilästä ostaa. Paljonko maksaa jenkkilässä ja missä liikkeessä? Epäilen kuitenkin että liikkeet eivät voi sopimussyistä myydä tuota eurooppaan.

Ebayssa ainakin lukee että toimittavat maailmanlaajuisesti.
Team Shocker!
Invader
23.11.2007 22:45:40

Onko tuosta kytkimen olemassaolosta varmaa tietoa? Krankin sivuilla ei mainita koko Rev Jr:sta oikeastaan mitään, mitä nyt etusivulla joku mainoskuva jonka suttuisesta tekstistä ei saa mitään selvää.
Tai sitten ei..
trih
23.11.2007 23:55:30
Onko tuosta kytkimen olemassaolosta varmaa tietoa? Krankin sivuilla ei mainita koko Rev Jr:sta oikeastaan mitään, mitä nyt etusivulla joku mainoskuva jonka suttuisesta tekstistä ei saa mitään selvää.

Deanin foorumilla on joku jamppa tehny arvostelun kuvineen sampleineen päivineen. En mä sitä päästä ole keksiny :D. Googlailu auttaa kuten sanotaan...
Invader
24.11.2007 00:02:03
Deanin foorumilla on joku jamppa tehny arvostelun kuvineen sampleineen päivineen. En mä sitä päästä ole keksiny :D. Googlailu auttaa kuten sanotaan...

Heh, kunhan varmistelen vaan. Ja googlattu on. Ehken vain osannut sitten.

Laitetaas toi nyt tännekin sitten niin ei muiden tartte googlata.

http://www.deanguitars.com/forum/vi … topic.php?t=37943&highlight=rev
Tai sitten ei..
trih
24.11.2007 10:58:14
Hienoa :D. Joo eli siinä kuvassa jossa sitä peräpäätä näytetään on lineoutin oikealla puolella se virtaswizi.
Invader
24.11.2007 11:13:10
Noissa ääninäytteissä tuo alapää tuntuisi olevan aika löysähkö. Mitenkähän joku pätevä boosteri auttaisi asiaa...helvetin hyvältä kyllä kuulostaa ilmankin.
Tai sitten ei..
trih
24.11.2007 11:31:06
Jos tuo toimii A-luokassa niin voisiko se aiheuttaa löysemmän alapään? Kyllähän se boosterilla tiukkenisi varmasti.
Ziggy Bubba
24.11.2007 19:48:42

Mä en vaan itse lähtisi maksamaan tollaista summaa kotivahvarista, kun sillä 2 oravannahkaa maksavalla trankullakin pärjää=). En sitten tiedä minkälaista sondiruuvailua jengi kotona harrastaa?

Ite ainakin tykkään hyvästä soundista olin sitten kotona tai treeneissä. Niillä halpistrankuilla ehkä pärjää, mutta miksi tyytyä kuraan jos voi saada konvehtia :)

E: ja tohon joku muu 5w putkivahvistin luokkaan nyt kuuluu aikasta monta epiä monipuolisempaa vehkettä, mitä en nyt jaksanut luetella.

Onhan noita vehkeitä monta, mutta kertokaas nyt edes yksi josta irtoaa metallissa kaivattavat säröt.
"I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson
trih
24.11.2007 21:40:06
Ite ainakin tykkään hyvästä soundista olin sitten kotona tai treeneissä. Niillä halpistrankuilla ehkä pärjää, mutta miksi tyytyä kuraan jos voi saada konvehtia :)

Komppaan. Nimenomaan himassa fiilistellessä tärkeää että on inspiroiva soundi. Mölyä nyt saa aikaan paskemmastakin vehkeestä jos reeniksellä tarvii. Ehkä tämä on vaan laulajakitaristin fiilis. Tiedä sitten jos ainoastaan keppiä veivaa...

Onhan noita vehkeitä monta, mutta kertokaas nyt edes yksi josta irtoaa metallissa kaivattavat säröt.

Toi rev jr on eka. Sitten on nuo uudet blackstarit joissa on sisäänrakennettu "rajotin" jolla saa supistettua tehot kymmeneen prossaan. Eli sieltä saa sitten 10W higainnupin kunhan vaan saavat kauppoihin.
tilikum
25.11.2007 00:16:19

Plussa rapsahti tuosta tiedosta. Oli loistava arvostelu loistavine sampleineen. Ja kyllä tuo puhdas kanava vakuutti minut myös. Täydellistä soundimaailmaa omaan käyttöön. Eivät ole T-kaupasta vastanneet mitään. Pitää kai sit tilata "sokkona", sen verta hyvältä kuulosti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)