Börje 18.11.2007 22:41:52 | |
---|
Sorrun nyt tälläiseen raukkamaiseen threadin avaamiseen yhden kyssän takia, mutta mielenterveys on koetuksella uusien pellien hankinnan johdosta. Eli mitä eroa on kyseisillä ping rideillä? Luin, että A Custom on brilliant finish ja Avedis regular, mutta tyhmyyttäni en edes tiedä mitä ne meinaavat. Kumpi mielestänne soveltuu metalli-mättöön paremmin? Pingi on meikäläiselle tärkein asia ja bell-iskujen olisi hyvä olla kuuluvia selkeitä kilahduksia ilman, että koko pelti alkaa heti hurisemaan. You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
Ihmepoika 18.11.2007 22:59:27 (muokattu 18.11.2007 23:00:06) | |
---|
Nyt olisi kysyntää sellaisten rumpu-ihmisten kommenteille, jotka ovat kokeilleet molempia näistä pelleistä. Toinen vaihtoehto olisi toki se, että kävisit itse testaamassa peltien eroja - Helsingissä onnistuu ainakin Albertinkadulla sijaitsevassa DLX-musakaupassa. Itselläni on Avediksen ping ride, ja ainakin se - nimestään huolimatta - syttyy melkoisen kepeästi. Huminaa ja kohinaa siis piisaa. Oletko harkinnut jonkin todellisen pingihirmun ostamista? 22"-ihan-mikä-vaan voisi toimia. Ping-kuvailun lisäksi kannattaa katsella myös heavy rideja, jotka ovat vielä ping ridejakin paksumpia, ts. vähemmän humisevia. |
fish-eye 18.11.2007 23:08:57 | |
---|
Jeps, minulla on myös juuri tuo avediksen ping ride ja voin sanoa, ettei se niin "heavy" ole. Suosittelisin itse mielummin juuri jotain heavy-tyyppistä rideä, niinkuin vaikka meinlin mb20 sarjan ridejä. Swallow the dark... |
Rumpukapulat 18.11.2007 23:29:14 | |
---|
Jeps, minulla on myös juuri tuo avediksen ping ride ja voin sanoa, ettei se niin "heavy" ole. Suosittelisin itse mielummin juuri jotain heavy-tyyppistä rideä, niinkuin vaikka meinlin mb20 sarjan ridejä. Tai Zildjianin Z-customeita. |
ddrum54 19.11.2007 01:23:40 | |
---|
Suosittelisin itse mielummin juuri jotain heavy-tyyppistä rideä... Niinkuin esim. 22" Bosphorus Extra Heavy Rideä, paino 3760g. Pistä pikaa. |
Epämuusikko 19.11.2007 11:25:18 | |
---|
Täältäkin irtoaisi yks Ping ride. Vanhempi Istambul. viestiä mulle "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
kyseinen 19.11.2007 11:56:45 | |
---|
20-tuumainen Avedis (Brilliant-versiona) saatavilla multa, jos jotakuta kiinnostaa. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
RuNBali 19.11.2007 17:44:54 | |
---|
Mulla on ittelläni 20" Zildijian A Custom projection. Siinä on erottuva kello ja hyvä stick soundikin, mutta 20" kokoisena ride on vielä melko "yleiskäytettävä" eli huminat ja kohinatkin sieltä irtoaa kivasti. Jos haet raskasta soundia niin ota 22" ride, joko Z Custom, A Custom projection tai se A Custom ping ride Rocketshells |
hollmi-5 20.11.2007 11:37:08 | |
---|
Avedis Ping ride 20" ja A-Custom Ping Ride 20" -symbaaleista on kokemusta. Avedis on paksumpi ja pingimpi. Joskus oli minulla K -Custom Ride. Se oli paljon vielä paksumpi. Siitä sai vain sen pingin. Edellä mainitut ovat monipuolisempia. A-Custom Ping Ride on mielestäni hyvä yleispelti, mutta aivan raskaampaan soittoon ottaisin muun. Soundit, piuhat ja kajarit. |
uk. 20.11.2007 12:58:31 | |
---|
Mulla on ittelläni 20" Zildijian A Custom projection. Siinä on erottuva kello ja hyvä stick soundikin, mutta 20" kokoisena ride on vielä melko "yleiskäytettävä" eli huminat ja kohinatkin sieltä irtoaa kivasti. Jos haet raskasta soundia niin ota 22" ride, joko Z Custom, A Custom projection tai se A Custom ping ride Täältä löytyy kans ks. ride. Komppicrashina toimii vallan mainioisti, ainakin minulla, ja jos haluaa kellon kuulumaan niin sitä pitää takoa vähän kovemmin. Muuten erittäin käypä peli. (; |
Rockster 20.11.2007 13:07:22 | |
---|
Avedis on näistä kahdesta parempi vaihtoehto kun pingiä haetaan, mutta suosittelen kyllä monen muun tavoin etsimään 22" versiota. Massaa on enemmän ja samalla ääntä. Toisaalta jos haluat ihan ratakisko-osastoa, niin kannattaa miettiä vaihtoehdoksi Zildjian Avedis Earth ridea. Se on pingikäs peli. Tosin ääntä ei lähde alle 2b-paksuisilla puikoilla. "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Ping rideistä löytyy omahkohtaista kokemusta seuraavanlaisesta laitoksesta. http://www.superostis.net/kay_symbaalit.php?tuote=3 Tuo on mun vanha symbaali joka meni vaihtoon. Pingiä oli riittävästi, soveltui erittäin hyvin mättömeininkiin, myöskin kellossa oli leikkaavuutta. Vaihdoin itse tuon muutamaa pykälää kevyempään kun maku muuttui. Kevyemmälläkin ridellä pärjää mättöpuuhissa ihan hyvin ja tykkään kun tulee vähän sitä huminaa mukaan. Muutaman kerran on käynyt ajatuksissa käydä hakemassa tuo takaisin jos vaikka tulisi tarvetta, sillä hyvä symbaali on kyseessä. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com |
ultra 23.11.2007 13:58:51 | |
---|
kannattaa miettiä vaihtoehdoksi Zildjian Avedis Earth ridea. Se on pingikäs peli. Tosin ääntä ei lähde alle 2b-paksuisilla puikoilla. No lähteepäs. Minulla olisi yksi kappale Earth Ridejä kaupan.. |
Rockster 23.11.2007 16:00:17 | |
---|
No lähteepäs. Minulla olisi yksi kappale Earth Ridejä kaupan.. Saattaa olla peltikohtaisia eroja. Omani oli sen luokan alasin, että mitään ääntä en 5b kapulalla aikaan saanut, vaikka olen todella kova lyöjä... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |