Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Farkut
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Stain
16.11.2007 15:52:04 (muokattu 16.11.2007 15:52:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvoisat kanssamuusikot.
 
Kertokaapa minulle mistä löytää hyvät farkut? Edelliset ostin Jack&Jonesista, mutta tällä hetkellä heidän valikoimassaan on ainoastaan jotain melkein valkoisia farkkuja. Hyi. Joku nettikauppa olisi vallan mainio, ei tarvitsisi lähteä täältä pohjoisesta sinne etelään.
 
Sellaiset todella, todella tumman siniset olisi hakusessa. Ei väliä onko pilli vai bootcut.
Kellään tietoa, mistä löytyy?
 
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
Miikathebest
17.11.2007 13:32:53 (muokattu 17.11.2007 13:33:55)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvoisat kanssamuusikot.
 
Kertokaapa minulle mistä löytää hyvät farkut? Edelliset ostin Jack&Jonesista, mutta tällä hetkellä heidän valikoimassaan on ainoastaan jotain melkein valkoisia farkkuja. Hyi. Joku nettikauppa olisi vallan mainio, ei tarvitsisi lähteä täältä pohjoisesta sinne etelään.
 
Sellaiset todella, todella tumman siniset olisi hakusessa. Ei väliä onko pilli vai bootcut.
Kellään tietoa, mistä löytyy?

 
Kirpparilta tai Huuto.netistä ?
 
EDIT: luulis nyt Kuopiossa olevan liikkeitä vaikka kuinka..
 
Liikaa säröä!
Carvel
17.11.2007 15:56:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuskin ne kaikki Jaakko & Jonesin farkut valkoisia on? vai kuinka? Ostat halpahallista tummat normit farkut ja käyt vaikka kaverilla/äiteellä ohentamassa. Näin mie teen :)
 
Rumpali-95
19.11.2007 06:50:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilaa H&M:ältä.
Minulla on sieltä mustat farkut. Ne sopii ihan mainiosti hevi rokkarille ;)
 
L4t3
20.11.2007 23:31:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaatekaupasta saa.
 
Stain
21.11.2007 17:34:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaatekaupasta saa.
 
Älä, ihanko totta?
 
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
Juzpe
21.11.2007 20:27:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.ellos.fi/DetailPages/Det … lingFlag=SearchText&SearchBackLink=
 
Tosta leviksen 512 bootcutit mustana, 50egee. JC:ssä 99. 512 on parhautta farkkurintamalla.
 
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
L4t3
23.11.2007 22:23:23 (muokattu 23.11.2007 22:24:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä, ihanko totta?
 
No muusta Suomesta en tiedä, mutta Oulun vaatekaupoista olen ainakin hienoja ja hyviä farkkuja löytänyt.
 
Rakkikoira
24.11.2007 12:13:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.backstreet.fi/
 
Parhaat löytyy täältä.
 
Etsin rikasta naista. Tiliote ois +++
Tetsuo
24.11.2007 23:15:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dressman. Paras liike.
 
Never let avatars push you around
Nieby
25.11.2007 14:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäis löytää uudet TIUKAT boot cut-mallin mustat farkut. Ennen oli HayDayt, mutta Lappeenrannan ainut farkkuliike lopetti tuotteen myymisen.. Mistä saan mokomat housut?
 
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.hardoxrock.com
JPQ
25.11.2007 15:17:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras farkkuliike riippuu kyllä ruumiin rakenteesta. PS. oli ihan pakko sanoa.
 
The Metal
01.12.2007 12:26:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ite oon ostanu lähes kaikki farkkuni kirppareilta..kun ei muualta tunnu hyviä löytyvän..
 
Rocco_Longfella
08.12.2007 23:59:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levi Strauss oli fiksu mies.
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Mimi
14.12.2007 14:59:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvoisat kanssamuusikot.
 
Kertokaapa minulle mistä löytää hyvät farkut? Edelliset ostin Jack&Jonesista, mutta tällä hetkellä heidän valikoimassaan on ainoastaan jotain melkein valkoisia farkkuja. Hyi. Joku nettikauppa olisi vallan mainio, ei tarvitsisi lähteä täältä pohjoisesta sinne etelään.
 
Sellaiset todella, todella tumman siniset olisi hakusessa. Ei väliä onko pilli vai bootcut.
Kellään tietoa, mistä löytyy?

 
Kuopion suunnilta suosittelisin käymään esimerkiksi Carlsonin Z.I.P. -myymälässä. Sieltä olen itse ostanut housuni, valikoima on mielestäni hyvä, ja merkkifarkuissa on jatkuvasti pirun hyviä alennuksia. Riippuu tosin ruumiinrakenteesta, mutta itselleni parhaaksi farkkumerkiksi on osoittautunut Levi's (jotka ei taas samankokoiselle mutta eri rakenteiselle kaverilleni istu ollenkaan). Enkä kertaakaan ole yli viittäkymmentä (50) euroa maksanut kyseisistä kamppeista. Kolmellakympillä irtoaa jo kestävät ja hyvännäköiset Leviksen housut tuolta. Jotain halvempiakin malleja siellä taitaa olla, mutta niiden kestävyydestä en mene takuuseen. Täällä on myös myyjät, jotka auttaa tosi mielellään, kun pyytää apua.
 
Sitten on myös nämä perusvaatekaupat: H&M ja Seppälä, joissa myydään miesten farkkuja varmasti monessa mallissa. H&M:llä hinta on varmasti aika edullinen, mutta housut ei välttämättä kestä kovin pitkään.
 
Yksi vaihtoehtohan on ostaa ne Jack&Jonesin vaaleat farkut, ja olettaen että ne on puuvillaa, niin värjätä ne pesukoneessa. Värinappeja ja pesukonevärejä on saanut aikaisemmin ainakin Carlsonin kosmetiikkapuolelta (kauppakeskus Minnan vieressä oleva tönö, K-kaupan vieressä katutasossa).
 
Sokoksella kannattaisi varmaan myös käväistä pyörimässä.
 
on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Creating the Monster - kirpparikamasta designvaatteeksi?
Abysmal
15.12.2007 22:00:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietäisikö kukaan muuten mistä mahdollisesti löytäisi sellaisia pillifarkkuja jotka levenisivät lahkeista? Tuloksetta olen metsästänyt jo kauan, mutta jospa joku täältä osaisi neuvoa reitin oikeaan farkkuliikkeeseen. Kiittäisin ja kumartaisin kyllä todella syvästi.
 
Miikathebest
15.12.2007 23:26:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietäisikö kukaan muuten mistä mahdollisesti löytäisi sellaisia pillifarkkuja jotka levenisivät lahkeista? Tuloksetta olen metsästänyt jo kauan, mutta jospa joku täältä osaisi neuvoa reitin oikeaan farkkuliikkeeseen. Kiittäisin ja kumartaisin kyllä todella syvästi.
 
Lahkeesta levenevää pillifarkkua ?
Oonko käsittänyt väärin kun minusta pillit on just sellaset kaapealahkeiset?
 
Mistä kohdasta pitäisi leventyä?
 
Muoti taitaa heittelehtiä ihan kummallisesti, kun joku aika sitten oli kaikki leveälahkeista, nyt on pilliä ja kohta taas levenee.
 
Liikaa säröä!
Abysmal
16.12.2007 10:20:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lahkeesta levenevää pillifarkkua ?
Oonko käsittänyt väärin kun minusta pillit on just sellaset kaapealahkeiset?
 
Mistä kohdasta pitäisi leventyä?
 
Muoti taitaa heittelehtiä ihan kummallisesti, kun joku aika sitten oli kaikki leveälahkeista, nyt on pilliä ja kohta taas levenee.

 
Joo, tarkoitin siis farkkuja, jotka ovat kireät reisien ja vyötärön kohdilta pillifarkkujen tapaan, mutta levenevät polvitaipeesta alaspäin. 1970-luvullahan noita taisi olla melkein jokaisella vastaantulijalla.
 
Vähän siis tämän tapaisia tarkoitan:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/ff/Loon_Pants.gif
 
Mimi
16.12.2007 10:33:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, tarkoitin siis farkkuja, jotka ovat kireät reisien ja vyötärön kohdilta pillifarkkujen tapaan, mutta levenevät polvitaipeesta alaspäin. 1970-luvullahan noita taisi olla melkein jokaisella vastaantulijalla.
 
Vähän siis tämän tapaisia tarkoitan:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/ff/Loon_Pants.gif

 
Juu eivät ole pillifarkkua nähnytkään tuommoiset. Pillit on just semmoset, joista ei saa edes jalkaa tungettua lahkeesta läpi, kun ovat niin kireät.
 
Noita lahkeesta leveneviä on kutsuttu trumpettilahkeisiksi tai bellbottom-nimellä.
 
Hankala tuommoisia on uutena just tällä hetkellä löytää, kun eivät ole enää muodissa. Joku viisi-kuusi vuotta sitten käväisivät pinnalla, mutta nyt on pilli-kausi menossa. Bootcut-lahkeita sen sijaan löytää vielä, niissä on siis suorahko lahje ylhäältä ja lievästi levenevät lahkeensuuhun päin. Esimerkiksi Leviksen mallistossa on ainakin naisille tosi hyvän mallisia bootcuteja.
 
on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Creating the Monster - kirpparikamasta designvaatteeksi?
Leper Messiah
16.12.2007 19:52:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysinhän hyvät housut vihdoin!
 
Oon ettiny jo pitkään mustia, tasavärisiä bootcut-farkkuja, tai muuten vaan tuommosia muuten vähän tiukempia ja alas leveneviä. Itse asiassa olin jo aikalailla luopunut aktiivisesta ehtimisestä ja omistuksessa onkin jopa jo yhdet siniset farkut.
 
no, ihan hyvännäkösiä bootcutmalleja taas löyty joitain kun älysi naistenosasolta etsiä, mutta värit oli jotain kulutettuja vaaleansinisiä ynnä muuta paskaa. no, kiertelin siinä sitten ja olin jo lähdössä, kunnes huomasin jossain sekavaaterekissä mustat farkut. katoin, että hei, näähän on hyvänmalliset. ja tasasen mustat. koko oli vähän mitä sattui, mutta lähdin kokeilemaan ja kas, pituutta oli vähän liikaa mutta muuten istuivat hyvin ja lahkeethan oli lähellä olla jo törkeän leveät, aika hyvin samanmalliset kun nuo loon pantsit tossa esimerkkikuvassa.
 
pakkohan ne oli ostaa! Onlyn farkut siis tarttu mukaan hintaan kuuskymppiä, ilmeisesti olivat jo pidempään olleet vaan siellä jossain seassa kun ei kukaan ollut ostanut eikä muita samanlaisia housuja näkynyt koko kaupassa. Rodeo drive bootcut näkyy lukevan lapussa.
 
Osta demo!
Menisit sinä kasvamaan ja olemaan jollekulle pienemmälles besserwisser. -ngli
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «