Aihe: Pikkuvahvari aloittelijalle
1
weelie
20.11.2007 12:57:42
No niin, tietysti jo kaluttu kysymys? No en ole löytänyt oikein osviittaa ja ideoita.

Pitäisi löytää pikkuvahvari joka olisi tietysti edullinen ja helposti roudattava (siis mukana kannettava, autoa kun ei ole). Ja soittaisin vain ja ainoastaan akustisten soittimien kanssa. Eli siis ukulelejen, tällä tietoa.

Eli joku 8" - 10" kombo. Ei mitään efektejä tarvinne. Perinteinen, perushyvä saundi ja toimivat tonet. Tyyliin 100€.

Peavey Max158
joku Behringer 108
Fender Rumble 110
Ashdown 8
jne.

Mikä olisi hyvä, mikä huono?

Soittimeksi olen ajatellut Harley Benton BeatBassia tai vastaavaa Epiphone Violaa. Eli sellasta kevyttä kivaa. :P
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Nazareth
20.11.2007 21:00:30
Mä oon koittanu tota Bentonin Beatbassia ja se on kyllä ihan pätevä peli mun mielestä.
"Ja saatana vie tuo kaakki tästä pihasta heti paikalla, tai minä talutan sen koskeen!"
weelie
20.11.2007 22:58:34 (muokattu 20.11.2007 22:59:14)
Toki Höfner tai Epi varmaan on parempia. Enpä muista kumpaa hiljattain Fmusiikissa. Jotain 400-500€ maksoi, ja ihan pätevältä vaikutti. Plekulla soitettaessa.

Tuosta Harley Bentonista olen minäkin hyvää kuullut, kuten myös vastaavista ultrahalvoista Höfner-kopioista (Rogue, jne). Mutta tuota vastausta että "kierrä HB kaukaa" osasin kyllä odottaakin. :)
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
rattledad
20.11.2007 23:05:39

Ja soittaisin vain ja ainoastaan akustisten soittimien kanssa. Eli siis ukulelejen, tällä tietoa.

tyyliin 100€.

Jos PA:han? GK microbass ylittäisi budjetin jo aika moneen kertaan... Olisikohan Poland Cubeissa nykyään mitään sopivaa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)