Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 512 13 14 15 1691 92 93 94 95
Ukko
20.11.2007 22:31:29

Mää kehun kaikkia soittajia/laulajia/muidenkin alojen ammattilaisia jotka tulevat duuniinsa silloin kun pitää/selvinpäin ja suuremmin narisematta sekä tekevät sen mitä pitää parhaan kykynsä mukaan pyrkien siihen että asiakkaat ovat tyytyväisiä. Ainahan se ei voi onnistua mutta kunhan on pyrkimystä siihen onnistumiseen.
isojussi
20.11.2007 22:37:38
Ukolle plussaa. Hienosti sanottu.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Martso
20.11.2007 22:54:21
Jos tässä tarkoitetaan mua, niin luepa Poppis tarkemmin, minkälaista henkilökohtaista paskanheittoa ilma jäähyjä tässä saa ottaa vastaan, vaikka itse yrittää puhua asioista yleisellä tasolla.

Mutta en mä viitsi painella varoituksia sen takia, että mun ei oleteta tietävän osaavan asioita, koska en muka koskaan oo niitä tehnyt - no mäpäs olenkin ja pystyn kyllä pitämään puoleni työhönsä kypsyneitä, luiskaotsaisia, kapean elämänkatsomuksen omaavia neitejä vastaan.

Muistutan vielä, että kukin tekee semmosta keikkaa ja sillä liksalla, mihin on rahkeita. Karavaani klonksuttaa etiäpäin ja kusiset rakit louskuttaa joutavia leukojansa.

Hyvä pohjanmaa!!!!! Kävikö mielessä, että saattohan Poppis tarkoittaa ww:täki? ;) puspus
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
poppamies
20.11.2007 23:00:39

Hyvä pohjanmaa!!!!! Kävikö mielessä, että saattohan Poppis tarkoittaa ww:täki? ;) puspus

Saattohan se! Pusipusi...
G strings are for strippers!
isojussi
20.11.2007 23:03:39 (muokattu 20.11.2007 23:04:35)
Hyvä pohjanmaa!!!!!

HUOM: Etelä-

Kävikö mielessä, että saattohan Poppis tarkoittaa ww:täki? ;) puspus

Kävi - meni vaan samoilla lämmöillä toi, eikä ollut mitenkään suunnattu Poppikselle. Halihalipusipusi teille molemmille.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
okabass
20.11.2007 23:06:25 (muokattu 20.11.2007 23:11:18)
MOI

Nyt se viimeistään varmistui: paskanhajun hengittäminen (Valkeakoski) voi todellakin tehdä hulluksi. Tai -ainakin narsistiksi.
Ceterum censeo moderator esse delendam
Fuzzy Boner
20.11.2007 23:09:33
Olin kuuntelemassa Eric Claptonia areenalla joku aika sit. Steve Jordan veti ihan sika hienosti. Kai sekin tätä palstaa lukee!

Tsemppiä!
Martso
20.11.2007 23:11:24
Olin kuuntelemassa Eric Claptonia areenalla joku aika sit. Steve Jordan veti ihan sika hienosti. Kai sekin tätä palstaa lukee!

Tsemppiä!

Kaikki lukee! Yeah!
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
KoskPaavo
20.11.2007 23:14:31
MOI

Nyt se viimeistään varmistui: paskanhajun hengittäminen (Valkeakoski) tekee todellakin hulluksi.

Mä, oon samaa mieltä tuosta viimeisestä lauseesta , oon ollut useamman viikon samassa laivahytissäkin kanssasi , suolikaasun mustan vyön haltija.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
poppamies
20.11.2007 23:15:23

Tsemppiä!

Pusipusi sullekin.
G strings are for strippers!
Tankero
20.11.2007 23:22:44 (muokattu 20.11.2007 23:26:37)

Tsemppiä!

Luen minä, kiitos vaan.

Oikiasti, onhan se mahtava vetäjä.
Varmasti, vissiin.
baron
21.11.2007 00:05:06 (muokattu 21.11.2007 00:05:29)

Mä olin tänä iltana kuuntelemassa Freelancemuusikoiden 60-vuotisjuhlakonserttia!
Periaatteessa pelkkää kiitosta:
1. Neljätoistahenkinen bändi, kolme taustalaulajaa ja solistit päälle.
2. Kattava läpileikkaus "rytmimusiikista" joka on yleisnimike "ei-klasarimusiikista"
3. Yksityiskohtia:
- Visa-Pekka Mertanen loihti Steinway D:stä todella loistavat soundit. Mutta: ilmeisesti toiset kiipparit on kiipparisteille munan jatke, sillä oli digi-Roland mukana, jolla se pilasi yhden kappaleen.
- mulle vanhana sovinistina oli positiivinen ylläri kuinka Arja Paju pärjäsi bassossa kuin mies
- mua on pidetty kitaravihamielisenä, mutta ei mulla kitaraa vastaan itsessään mitään ole, jotkut kitaristit saa sillä jopa musiikkia aikaiseksi kuten tässä tilaisuudessa Nono Söderberg ja Sami Linna.

Väliajalla oli VIP-vieraille sampanjatarjoilu ja olemalla tärkeän näköinen onnistuin pääsemään sisään ja yritin tehdä parhaani, että valmiiksi lasiin kaadetut sampanjat eivät olisi päässeet väljähtymään mutta en ehtinyt/jaksanut.

Jos tää nyt aiheuttaa mulle jäähyn kun kerron tällä säikeellä kritiikin poikasen mutta en hauku henkilöä ja yritän perustella kritiikkini:

Ainoa pettymys oli Jukka Gustavson. En oo kuullut livenä kuin joskus 30 vuotta sitten Wigujen kanssa. Nyt olen lukenut hirveästi kehuja joka paikasta ja olin todella innokas kuulemaan mutta:
1. Ilmeisesti laulaminen ja soittaminen yhtä aikaa on vaikeaa.
2. Vaikka mä en hirveästi hammondin soundista tykkääkään niin esim Booker T ja Jimmie Smith saa aikaan siedettävää mutta Jukka ei mun korviin
3. Mun mielestä tilutus ei ole musiikkia. Vaikka hirveän nopeasti soittaa samaa arpeggiota kerta toisensa jälkeen niin....
4. Hänen esityksensä oli lähinnä visuaalinen, johonkin pelleohjelmaan sovelias, ei kuunneltavaksi
5. Ja lopuksi: Hän käytti hirveästi glissandoja johon mä oon kuvitellut vain teknisesti huonojen kiipparistien turvautuvan kuten esim Baron, Lenni-Kalle Taipale tai Jerry Lee Lewis
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
kuunsirppi
21.11.2007 08:07:24
Pekalle kaikki sympatiat. Yhdennäköisyysassosiaatio Junnu Vainioon tulee hänestä aina mieleeni.

Huomenna mennään parille pienelle keikalle ja siellä Pekka tuon laulun lurauttaa. Mä laulan biisit Valoa ikkunassa ja On hetki
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
R.Syke
21.11.2007 08:09:40 (muokattu 21.11.2007 08:09:53)
Kehun Jouni Niemisen artikkelia tämän päivän paikallisessa valtalehdessä (ksml). Maaseudussa on sittenkin meidän tulevaisuutemme.
Sertzo S
21.11.2007 09:03:43
Kehun Jouni Niemisen artikkelia tämän päivän paikallisessa valtalehdessä (ksml). Maaseudussa on sittenkin meidän tulevaisuutemme.

Ehdottomasti on!
jakeni
21.11.2007 10:12:27
MOI

Nyt se viimeistään varmistui: paskanhajun hengittäminen (Valkeakoski) voi todellakin tehdä hulluksi. Tai -ainakin narsistiksi.

MOIKKA!

Sä olet ehkä suomen tyylitajuisin vanhantanssimusiikin bassottaja ja tietysti sun soundi on aina kybä,siitä kehut!!!

Mutta siinä olet väärässä että p.hajun hengittäminen ei tehe hulluksi,vaan ne paperikoneiden matalat taajuudet.Toisaalta , tiedän ettei tarvitse asua edes paperikoneiden lähellä,että kaali on sekaisin:niistä taajuuksista!

Hullu pitää aina olla ja kuka saatana sua kehuu,ellet sitä itte tee?
Sitäpaitsi, itserakkaus on kuulemma ihan normaalia....
jake neck
okabass
21.11.2007 18:51:38
MOIKKA!

Sä olet ehkä suomen tyylitajuisin vanhantanssimusiikin bassottaja ja tietysti sun soundi on aina kybä,siitä kehut!!!

Mutta siinä olet väärässä että p.hajun hengittäminen ei tehe hulluksi,vaan ne paperikoneiden matalat taajuudet.Toisaalta , tiedän ettei tarvitse asua edes paperikoneiden lähellä,että kaali on sekaisin:niistä taajuuksista!

Hullu pitää aina olla ja kuka saatana sua kehuu,ellet sitä itte tee?
Sitäpaitsi, itserakkaus on kuulemma ihan normaalia....

MOI

Kah, Jake. Komeaääninen, aurinkoakin tarkempi Suomen mestarismies Valkeakoskelta itse. Kiitos kovasti.

Matalien taajuuksien hulluksi tekevä vaikutus tuli huomattua liian myöhään. Nyt ei voi enää tehdä mitään. Hulluus tuntuu kohdallani vaan pahenevan: viikonloppuna kolme keikkaa Lapin suunnassa, joissa lyhin siirtymä on 460km. Jippii. ;D

PS Miten niin ehkä? ;)
riff
21.11.2007 18:52:08

Joo, hyvä oli kirjotus!
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
okabass
21.11.2007 19:00:12
Mä, oon samaa mieltä tuosta viimeisestä lauseesta , oon ollut useamman viikon samassa laivahytissäkin kanssasi , suolikaasun mustan vyön haltija.

MOI

Ilkeää ja julmaa panettelua. Taitaa olla myös hra kontuktöörin mustan vyön Dan-arvo melkoisen korkea?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)