15 04.11.2007 23:30:55 | |
---|
Millaisia kokemuksia teillä on Cubase studio 4:n käytöstä? Entä osaatteko sanoa että monta raitaa pystyy ottamaan samaan aikaan sisään? Onkohan ohjelmassa minkälaisia rajoitteita? Muuttuuko raitojen sisääntulomäärä eri bitti ja hertsi määrillä? esim. montakohan raitaa samanaikaisesti saa sisälle jos äänittää 24-bit/96khz.. Kuulin jostain että päivityksen pystyisi ostamaan ja päivittämään suoraan Steinbergin sivuilta. Onko kellään kokemuksia tästä? |
Aleksi Gaiss 05.11.2007 09:28:40 (muokattu 05.11.2007 09:29:25) | |
---|
Siis Cubase Studio 4 on aika lähellä SX3'sta. Sisään menee 128 raitaa kerralla, mutta raitojen määrä projekteissa on rajoittamaton. 47 plugaria, 2 VST-instrumenttia. Löytyy freeze- ja silence detection -toiminnot, ja ilmaisesta 4.1-päivityksestä side chain ym. Suosittelen! EDIT: Tosta päivityksestä netissä mulla ei oo tietoo. Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla! |
Jaava 05.11.2007 22:27:38 | |
---|
Thomannilla on nyt joku spesiaalitarjous, jossa tuon päivityksen saa kahden sadan euron hintaan. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Värinä 06.11.2007 14:25:13 | |
---|
Tuo tarjous oli kaikilla valtuutetuilla jälleenmyyjillä. Siis oli. Loppui joskus syyskuun puolella muistaakseni. Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
Jaava 07.11.2007 22:30:31 | |
---|
Thomannilla ainakin tarjotaan studio4 päivitystä ilmeisesti 31.12. asti. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Aleksi Gaiss 09.11.2007 08:56:47 | |
---|
Joo, tarjouspäivityksiä on varmasti hyllyssä vielä suomalaisillakin jälleenmyyjillä...! Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla! |
Värinä 09.11.2007 13:30:34 | |
---|
Joo, tarjouspäivityksiä on varmasti hyllyssä vielä suomalaisillakin jälleenmyyjillä...! Tuskin. Itse tilasin erääseen liikkeeseen pari viikkoa ennen kamppanjan loppumista, eikä ollut edes maahantuojalla silloin. Enkä sitä muuten koskaan sitten saanutkaan. Ei ole ollut ikäväkään, kun sain Logicin koneelle. Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
Aleksi Gaiss 09.11.2007 16:18:18 (muokattu 09.11.2007 16:19:06) | |
---|
Senpä takia niitä onkin jäänyt liikkeille pyörimään kun maahantuojan varastoon niitä tärähti aika myöhään, ja osa porukasta varmaan peruutti tilauksensa hätäpäissään. EDIT: Itse tilasin omani kesällä, ja sain toissapäivänä. Että näin... Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla! |
Värinä 09.11.2007 16:43:16 | |
---|
Senpä takia niitä onkin jäänyt liikkeille pyörimään kun maahantuojan varastoon niitä tärähti aika myöhään, ja osa porukasta varmaan peruutti tilauksensa hätäpäissään. EDIT: Itse tilasin omani kesällä, ja sain toissapäivänä. Että näin... Aijjaa kato en mää tiennyt tollasta. No enpä taida siltikään kysellä sen perään kun on toi Logic. Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
Mullakin on LE ja oon harkinnu tuota studio 4 päivityksen ostamista. Mites nää menee, voinko asentaa tuon päivityksen vain yhteen koneeseen? Olis aika lailla elinehto että saisin sen kannettavalle ja pöytäkoneeseen. |
gravehill 21.11.2007 21:08:43 | |
---|
Asentaa voi vaikka kuinka moneen mutta donglen kanssa pelatessa käyttö onnistuu vain yhdellä koneella kerrallaan. http://www.chaosresearch.de |
juhajuha 21.11.2007 21:39:39 | |
---|
Asentaa voi vaikka kuinka moneen mutta donglen kanssa pelatessa käyttö onnistuu vain yhdellä koneella kerrallaan. Jep, hieno homma! Kiitoksia. |