Shadowling 20.11.2007 19:17:38 | |
---|
Moro, tuossa kiinnostuin metsästämään ynkän plektraa. Saako mistään soitinliikkeistä Yngwien käyttämään valkosta 1.5mm dunlopia? Ja onko kellä kokemusta tuosta plektrasta, kannattaako ostaa(vaikka on tosin aika omakohtanen juttu). Instrumenttisi on parhaimmillaan kevyessä epävireessä! |
Starlia 20.11.2007 19:22:59 | |
---|
Just. Mee ynkän keikalle. Siellä niitä lentelee :-| |
Moro, tuossa kiinnostuin metsästämään ynkän plektraa. Saako mistään soitinliikkeistä Yngwien käyttämään valkosta 1.5mm dunlopia? Ja onko kellä kokemusta tuosta plektrasta, kannattaako ostaa(vaikka on tosin aika omakohtanen juttu). http://www.rockmerch.com/rock/yngwie-malmsteen/ tuolta ainaki jossei muualta Up to Eleven!! Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Shadowling 20.11.2007 19:34:51 | |
---|
Just. Mee ynkän keikalle. Siellä niitä lentelee :-| Ei oikee innosta kuunnella tilua 2 tuntia putkeen :D Instrumenttisi on parhaimmillaan kevyessä epävireessä! |
M_Rouge 20.11.2007 19:37:42 | |
---|
http://www.rockmerch.com/rock/yngwie-malmsteen/ tuolta ainaki jossei muualta 23.95 Dollaria, no huh, ompas plektralla hintaa. Minullakin on vessanseinällä olevassa plektrakokoelma taulussa yksi Ynkän plektra, jonka sain yhdeltä keikalta. Siellä niitä tosiaan lentelee, siis ei vessassa vaan Ynkän keikoilla. Joo, ja piti myöskin soitella kyseisellä plektralla vähän aikaa - onko kyseessä jotenkin "special" pleku. No ei ole. Aivan tyypillinen 1.5 mm Dunlopin plektra, jota koristaa vain tuo Malmsteenin nimmarihässäkkä. Sitäpaitsi nuo plekut kuluu tosi herkästi. Toista se on kun soittelee Dunlopin JAZZ III:lla (XL). Kestää ikuisuuden ja on aivan loistava. Taitaa olla joka vuosi jossain kitaralehdessä listattu kitaristien eniten käyttämäksi plektraksi. Ei kyllä ihme. Toimii. |
Detox 20.11.2007 19:39:14 | |
---|
Just. Mee ynkän keikalle. Siellä niitä lentelee :-| Ei oikee innosta kuunnella tilua 2 tuntia putkeen :D Kyllä kiinnostaa kuunnella ynkkää/tilua 2h putkeen :D Eikä kyllä osunut mulle plekua vaikka se heitti varmaan sata niitä viimeksi helsingissä vieraillessaan ja olin melkeen eturivissä. Liian lähellä olin perkele!!! Mesa 4 Life! |
Sensonic 20.11.2007 19:42:13 (muokattu 20.11.2007 19:43:39) | |
---|
Moro, tuossa kiinnostuin metsästämään ynkän plektraa. Saako mistään soitinliikkeistä Yngwien käyttämään valkosta 1.5mm dunlopia? Ja onko kellä kokemusta tuosta plektrasta, kannattaako ostaa(vaikka on tosin aika omakohtanen juttu). Massatuotantoversiot tuosta plekusta ovat violetin värisiä, eivät valkoisia. Ynkkä on vain teetättänyt itselleen valkoisia plekuja kyseisestä mallista. On kokemusta tuosta plektrasta, sekä Ynkän että massatuotantoversiosta. Ihan OK plekuja, vaikka en niitä enää käytäkään. On mielestäni kannattava ostos. Edit: joo, mäkin soittelen nykyään Dunlopin Jazz III:lla (sillä mustalla teräväkärkisellä). Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
ADA MP-1, ADA Pitchtraq, Digitech GSP-2101 Artist,
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12" |
Detox 20.11.2007 19:43:11 | |
---|
Toista se on kun soittelee Dunlopin JAZZ III:lla (XL). Kestää ikuisuuden ja on aivan loistava. Olen eri mieltä. Kyllä noikin kuluu ihan liian nopeasti. Onneksi Dunlop toi juuri ULTEX malliston, josta löytyy loistava Jazz 3. Ainoa miinus on väri, joka on kusen keltainen. Ne kyllä kestää todella hyvin! http://www.jimdunlop.com/index.php? … p&id=334&pmh=products/picks Mesa 4 Life! |
Shadowling 20.11.2007 19:44:04 | |
---|
23.95 Dollaria, no huh, ompas plektralla hintaa. Minullakin on vessanseinällä olevassa plektrakokoelma taulussa yksi Ynkän plektra, jonka sain yhdeltä keikalta. Siellä niitä tosiaan lentelee, siis ei vessassa vaan Ynkän keikoilla. Joo, ja piti myöskin soitella kyseisellä plektralla vähän aikaa - onko kyseessä jotenkin "special" pleku. No ei ole. Aivan tyypillinen 1.5 mm Dunlopin plektra, jota koristaa vain tuo Malmsteenin nimmarihässäkkä. Sitäpaitsi nuo plekut kuluu tosi herkästi. Toista se on kun soittelee Dunlopin JAZZ III:lla (XL). Kestää ikuisuuden ja on aivan loistava. Taitaa olla joka vuosi jossain kitaralehdessä listattu kitaristien eniten käyttämäksi plektraksi. Ei kyllä ihme. Toimii. Minkäslaisia nuo Jazz III plekut on? ite olen käyttänyt tota Jim Dunlopin 3mm stubbya ja olen ollut aika tyytyväinen Instrumenttisi on parhaimmillaan kevyessä epävireessä! |
Detox 20.11.2007 19:45:21 | |
---|
Mesa 4 Life! |
Detox 20.11.2007 19:46:53 | |
---|
Minkäslaisia nuo Jazz III plekut on? ite olen käyttänyt tota Jim Dunlopin 3mm stubbya ja olen ollut aika tyytyväinen Stubbykin tuli kokeiltua 10v sitten. Ihan hyvä oli silloin. Jazz:it ovat pienempiä ja sopii mun mielestä paremmin käteen. Ultex on vähintään yhtä jäykkä kuin Stubby, ellei jäykempi ;) Mesa 4 Life! |
Shadowling 20.11.2007 19:52:08 | |
---|
Stubbykin tuli kokeiltua 10v sitten. Ihan hyvä oli silloin. Jazz:it ovat pienempiä ja sopii mun mielestä paremmin käteen. Ultex on vähintään yhtä jäykkä kuin Stubby, ellei jäykempi ;) Pitää kattella jos löytyis tota ultexia. Oon vähän käyny uutta plekua kokeilee kun soittelin puoltoista vuotta tuotta big stubbyllä (joka on loppujenlopuks aivan helvetin kömpelö) Instrumenttisi on parhaimmillaan kevyessä epävireessä! |
Painajaismainen 20.11.2007 20:02:00 | |
---|
Itselläni ei tahdo enää nuo pienet Jazz III:set enää kestää samalla tavalla kuin aiemmin. Mustat eivät ole kestäneet ikinä, ja punaiset ovat ennen olleet miltei "ikuisia", mutta nykyään parin/kolmen viikon jälkeen niillä voipi jo heittää vesilintua... Pitäisi kerätä loppuun sahattuja plekuja talteen ja tehdä niistä jokin taideteos. 3x5metrinen seinä punaisista Jazz III:sista voisi olla näkemisen arvoinen! :) "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi |
Detox 20.11.2007 20:05:22 (muokattu 20.11.2007 20:05:58) | |
---|
Itselläni ei tahdo enää nuo pienet Jazz III:set enää kestää samalla tavalla kuin aiemmin. Mustat eivät ole kestäneet ikinä, ja punaiset ovat ennen olleet miltei "ikuisia", mutta nykyään parin/kolmen viikon jälkeen niillä voipi jo heittää vesilintua... Pitäisi kerätä loppuun sahattuja plekuja talteen ja tehdä niistä jokin taideteos. 3x5metrinen seinä punaisista Jazz III:sista voisi olla näkemisen arvoinen! :) Mullakin on muutama sata noita mustia ja punaisia loppuun sahattuja jazz 3 -plekuja. Kyllä mustat kesti paljon punaisia paremmin. Ultexeja on vasta pari vaikka olen veivannut koko kesän niillä. Noita Ultexeja saa ainakin Helsingistä Levytukusta (3,5€/6kpl) Mesa 4 Life! |
oiva tumpeloinen 20.11.2007 20:07:34 | |
---|
Mullakin on muutama sata noita mustia ja punaisia loppuun sahattuja jazz 3 -plekuja. Kyllä mustat kesti paljon punaisia paremmin. Ultexeja on vasta pari vaikka olen veivannut koko kesän niillä. Noita Ultexeja saa ainakin Helsingistä Levytukusta (3,5€/6kpl) Joko niitä saa XL-kokoisina? Ei noilla pienillä tunnu tekevän mitään. Ne hukkuu jonnekin käsien sekaan. |
Painajaismainen 20.11.2007 20:09:07 | |
---|
Joko niitä saa XL-kokoisina? Ei noilla pienillä tunnu tekevän mitään. Ne hukkuu jonnekin käsien sekaan. Shiva, oletan? ;) "Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi |
--Tomppa-- 20.11.2007 20:09:36 | |
---|
Mistäs päin Turkua tai Kuopioa sais nuita Jazz III Ultexeja? Up to Eleven!! Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
oiva tumpeloinen 20.11.2007 20:10:25 | |
---|
Shiva, oletan? ;) Ei. Plösö lähinnä. |
Dunga 20.11.2007 20:13:30 (muokattu 20.11.2007 20:14:00) | |
---|
|
oiva tumpeloinen 20.11.2007 20:14:34 | |
---|
|