heikkijarvinen 27.10.2007 17:04:36 | |
---|
1: Vesa Jokinen 2.Aleksi Liaho 3. Jyrki69 |
Meadow 27.10.2007 23:51:25 (muokattu 27.10.2007 23:51:46) | |
---|
Ehdoton ykkönen on tietty Tolkin Timppa... :D Destinyn nimibiisi = Parhautta. It's time to say goodbye I know it will make you cry You make your Destiny I know you'll find the way And outside Sun is bright The things will be alright I will be back one day to you So please Wait For ME |
Faraway 05.11.2007 15:29:13 (muokattu 05.11.2007 15:44:39) | |
---|
1: Vesa Jokinen 2.Aleksi Liaho 3. Jyrki69
Tarkoitat kai Alexi "The Wildchild" Laihoa? Ettei menisi kokonaan offiksi: Max Calavera, Kim Bendix Petersen (paremmin tunnettu King Diamondina), Kerry King ja Jeff Hanneman ja suomeksi laulavia Antti "Hyrde" Hyyrynen ja Pekka "Pexi" Olkkonen. |
Call-of-Phoenix 06.11.2007 00:58:29 | |
---|
Veikko Lavia ei kukaan tainnut mainita... "Savukala, hyväkala, kapakala, makupala, eipä voita ihanoita silakoita vilakoita, merivettä, perunoita, suolaa, sekä vähän voita. Sehän se on nuottamiehen sapuskaa!!!" Aiijj perkeles ku tulee nälkä ku kuulee ton lorun! =D I do not play music, the music plays me.. |
mikainen 06.11.2007 14:25:20 | |
---|
Veikko Lavia ei kukaan tainnut mainita... Aiijj perkeles ku tulee nälkä ku kuulee ton lorun! =D Ai tuo on Veikko Lavin biisi. Joskus kakarana kuullut useasti. En tykkää kyllä kalsta että ei tullut nälkä. :) |
Stibe 10.11.2007 05:30:49 | |
---|
Hyrde Hyyrynen Maukka Annala Hynynen Tomppa Holopainen Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota! |
spadde 19.11.2007 19:54:55 | |
---|
Vesku Jokinen |
Tero Vaara Olen muuten psykopaatti
Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja |
oo-p 20.11.2007 16:55:42 | |
---|
Tero Vaara Haha... mmmmh.. eikai sentään... Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Zarmo 20.11.2007 19:29:32 | |
---|
Haha... mmmmh.. eikai sentään... No mieti nyt vaikka joku Lauantai-ilta. Ihan hauska, joskin ehkä vähän kliseinen tarina, ihan kohtuullisen hyvin etenevää kerrontaa, vaikuttaa ihan suomenkieleltä, ei pahasti töki, sanajärjestyksiäkään ei kauheasti raiskata, riimitkin ihan ok. Eipä monikaan tässä listattu sanoittaja pysty yhtä tasokkaaseen suoritukseen, vaikka nyt sattuu jonkun lemppari olemaankin. Olen muuten psykopaatti
Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja |
oo-p 20.11.2007 20:58:10 | |
---|
No mieti nyt vaikka joku Lauantai-ilta. Ihan hauska, joskin ehkä vähän kliseinen tarina, ihan kohtuullisen hyvin etenevää kerrontaa, vaikuttaa ihan suomenkieleltä, ei pahasti töki, sanajärjestyksiäkään ei kauheasti raiskata, riimitkin ihan ok. Eipä monikaan tässä listattu sanoittaja pysty yhtä tasokkaaseen suoritukseen, vaikka nyt sattuu jonkun lemppari olemaankin. ...olet tosissasi? Vanhan valokuvakansion mä löysin yllättäin sen jo luulin hukanneeni hyllyistäin hiukan hämmentyneenä sitä selailemaan jäin kun nuo vanhat kuvat näin edessäin paljon tuttuja kasvoja menneisyydestäin nimiä vain koitin kaivaa mielestäin ja valokuvia sinusta ja minusta ne mieleen toivat paljon muistoja ja jonkun kauan sitten unohtuneen tunsin liikuttavan minua kun olohuoneen sohvaan juutuin katselemaan noita kuvia mietin kuinka tosissani silloin rakastinkaan sinua mahdatko sä koskaan ajatella minua kuvat kaikki katsoin näin niiden valtaan jäin elin uudelleen ne hetket sisälläin kunnes tyhjän sivun vain eteeni sain suljin kansion ja istuin hiljaa vain ..no, tykätköön kuka tykkää. itse pidän aika köyhänä. Terve, ja kiitos kaloista!
Zarmo 20.11.2007 21:19:03 | |
---|
...olet tosissasi? Vanhan valokuvakansion ..no, tykätköön kuka tykkää. itse pidän aika köyhänä. No puolittain. Vaikka tuo valokuvakansio oli kyllä näköjään aika kehno. Lähinnä laitoin tuon, kun kaikki muutkin näyttivät listanneen jotain ihan sysipaskaa, mikä nyt vaan on suosikkiyhtyeen tuotosta ja tuo Lauantai-ilta nyt ei niin paha tekstinä ole. Olen muuten psykopaatti
Vapinamonologeja |
maksu 09.12.2007 00:26:24 | |
---|
Pete Doherty on täysin aliarvostettu rokkenrolromantikko ja sanottaa nykyään mm. seuraavasti: Gin in teacups And leaves on the lawn Violence in dole queues And the pale thin girl behind the checkout If you're looking for a cheap sort Set in false anticipation Ill be waiting in the photo booth At the underground station So come away, won't you come away We can go to Deptford, Catford, Walford, Digbeth, Mansfield Anywhere in Albion Näin Babyshamblessin Albion nimisessä biisissä. Muita asiallisia onkin sitten Led Zeppeliinin vokalistina tunnettu Robert Plant ja nuoremmista jannuista Jamie Cullum sekä Brian Molko. |
M-Juhana 09.12.2007 17:43:54 | |
---|
Lemmy on paras! Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964. |
Enya 09.12.2007 18:05:48 (muokattu 11.12.2007 12:54:07) | |
---|
Sanotte mitä sanotte, pidän itse kovasti Kari Kukkolan edesottamuksista Rossin & Sinitaivaan ajoilta. Tuolloin taisi vielä Kimmokin revitellä kurttuaan kyseisessä orkesterissa. Yksinkertaista, pientä ja kaunista. Toivottavasti tätä ei tuomita heti tuonne Mamba -osastolle, vaikka mitä väliä - minä pidän kovastikin. Tiusan äänikin on silkkaa hunajaa. Missähän tuota pääsisi tätä nykyä kuuntelemaan irl..? Muutoin en edes lähde sanoittajia arvostelemaan, niin vaikeaa se on. Ei pelkät sanat piisissä kerro mitään jos musiikki siinä ympärillä ei soi yhteen. Huono piisi pilaa sanat ja päinvastoin. Vaikka mitä minä tässä höpisen, itsestään selvyyksiä. Poistun. Edt; J.Lehti =) "Nauti omin käsin tekemisestä ja iloitse onnistuneesta lopputuloksesta!" |
tatta 11.12.2007 12:15:21 | |
---|
Suomessa on paljon hyviä sanoittajia, joista suosikkejani esimerkiksi ovat: J.Leskinen Hectori Tuomari Nurmio Ismo.A Tiina Tiger Toni Wirtanen Rauli.B.S. J.Vainio sekä, Jaakko Teppo, varsinkin hänen humoristiset kertomuksensa, eivät vain biisit. Jani the Rock J.Lehti Knipi, ja myös muutamia muita... Arvostan myös artisteja jotka osaavat tehdä alkuperäisiä kappaleita kunnioittavia käännöstekstejä suomeksi. Ja ennen kaikkea monipuolista luovuutta ja rohkeaa hulluutta sanoa asioita omalla tavallaan ja sitä, että tunne ei kuulu vain lauluissa, vaan tarttuu kiinni jo tekstiä lukiessa. Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Faraway 29.02.2008 08:35:53 | |
---|
Unohtui viimeisestä viestistä, Nilen Karl Sanders ja osittain Dallas Toller-Wade. Heidän lyriikkansa eivät mukaile musiikkia, vaan lyriikkojen paikat ovat satunnaisia. Jos siis heidän lyriikoistaan jotain selvää saa, kuka saa, kuka ei. Skidi naapurista: "Saanko ampua sua täl haulikol päähä" -"Ei kiitos, tällä kertaa" |
Faabel 29.02.2008 23:53:32 | |
---|
John Mayer on minusta loistava sanoittaja. |
Walde 01.03.2008 15:01:04 | |
---|
Ettei menisi kokonaan offiksi: Max Calavera, Kim Bendix Petersen (paremmin tunnettu King Diamondina), Kerry King ja Jeff Hanneman ja suomeksi laulavia Antti "Hyrde" Hyyrynen ja Pekka "Pexi" Olkkonen. Nus nus... Olkkonen ei sanoita ainoastaan säveltää... Martikainen. |
oo-p 01.03.2008 15:40:00 | |
---|
Joose Keskitalo pitänee mainita myös. Terve, ja kiitos kaloista!