Funkyshiva 17.11.2007 15:40:53 | |
---|
Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more" |
LesPaul70 17.11.2007 15:43:03 | |
---|
"Why are you smiling?"
"Why? 'Cos I'm trigger-happy, that's why!"
(Sledge Hammer) |
Thule 17.11.2007 17:14:52 | |
---|
Ai kun on nätti kansi,upeimpia sunbursteja mitä oon nähny Stankussa. :D Samaa mieltä. Sen tähden tähän burstiin "tyydyinkin". Mistäs muuten erottaa tavan Stankun Standard Premium Plussasta? Eri mikithän siinä on, muistaakseni, mutta... Pystyykö sitä muuten huomaamaan, paitsi ulkonäöstä tunnistamalla? Itse vaihdoin Explorerini Pro;hon.Hieman pienempi body ei näytä niin isolta tämmösen piänen hippiäisen sylissä,eikä mojoa haittaa yhtään se,että näitä on vaan 400 kpl valmistettu. ;) http://koti.mbnet.fi/irstas/Gibson%20Explorer%20Pro.jpg Explorerit on kyllä Lespan ohella meikäläiselle "niitä" rokkikitaroita. Omani myin juuri saadakseni tuon Stankun, hiukan jäi ikävä kaivelemaan. Joskus täytyy vielä hommata semmoinen; 80-luvun alkupuolelta Kahlerilla ja jollain törkeällä grafiikalla ;) "Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island." |
Jamzku 17.11.2007 17:58:19 (muokattu 17.11.2007 18:01:13) | |
---|
Pari kuukautta jatkunut himo vei sitten lopulta tänään voiton ja kävin ostamassa ESP-LTD EC500 -kitaran Olympic White -värisenä. Mukaan tietty piti ottaa kova laukku ja kunnon hihna. Rahaa pakettiin tinkimisineen meni 850 euroa. Vaan onhan tuo vähän eri luokan kitara kuin vanha Yamaha ERG121. http://muusikoiden.net/dyn/users/32156.jpg Edit: Vika kuva. "Music is a safe kind of high" - Jimi Hendrix |
Joees 17.11.2007 18:01:54 | |
---|
Brasilialainen ruusupuu tuoksuu hiottaessa sivumennensanoen todella hyvältä. Hyvä etten syönyt kaverin tallaa kun se sitä työsti. Epäilisin että Hondurasin mahonki jää tälle jalkoihin... Ai mitenniin oftopikkia... Mä oon kans hionut jotain ruusupuuta ja kyllä tuoksui. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
tracyjacks 18.11.2007 12:26:07 (muokattu 18.11.2007 12:27:10) | |
---|
Fender Telecaster Deluxe tuli tilattua Thomannilta, B-Stock tuote - eli ilmeisesti hieman käytetty mutta takuuta voimassa ja pelittää hyvin. Nyt vaan odottelen, että se ensi viikolla tulisi, niin pääsisi maalailemaan sen uusiksi. Myös Line6 DL4 ja Marshall JTM-30 2x10" combo tuli hommattua. Mahtavia pelejä kummatkin, kaapin jos kuitenkin hommais vielä tolle JTM:lle kaveriksi. "Only God can save us!" |
jussimus 19.11.2007 19:06:14 | |
---|
Tech 21 Trademark 60 tuli hommattua kotivahvariksi. Kyllä nyt kelpaa kotona fiilistellä, sen verran hyvät soundit tuosta näyttää irtoavan. |
oikku 19.11.2007 22:38:22 (muokattu 19.11.2007 22:38:43) | |
---|
Fender Telecaster Deluxe tuli tilattua Thomannilta, B-Stock tuote - eli ilmeisesti hieman käytetty mutta takuuta voimassa ja pelittää hyvin. Nyt vaan odottelen, että se ensi viikolla tulisi, niin pääsisi maalailemaan sen uusiksi. Itse olen mietiskellyt samaa. Ja nimenomaan Teleen. Hioitko kaiken maalin pois ennen uutta. So. oliko puu lakattavan näköistä, jos hioit. Toinen tuunihaave olisi tehdä tyyliin Joe Strummer signature. Mutta siitä tulisi tietysti aidompi, kun ruhjoo itse. |
Paby 19.11.2007 23:15:11 | |
---|
Fender Telecaster Deluxe tuli tilattua Thomannilta, B-Stock tuote - eli ilmeisesti hieman käytetty mutta takuuta voimassa ja pelittää hyvin. Nyt vaan odottelen, että se ensi viikolla tulisi, niin pääsisi maalailemaan sen uusiksi. Mahtaako olla takuut enää voimassa jos maalailet uusiksi? Tulipahan mieleen vaan. I'm a runaway son of the nuclear a-bomb. |
Mahtaako olla takuut enää voimassa jos maalailet uusiksi? Tulipahan mieleen vaan. Ei varmasti. En ainakaan usko. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
oiva tumpeloinen 20.11.2007 00:45:33 | |
---|
Mahtaako olla takuut enää voimassa jos maalailet uusiksi? Tulipahan mieleen vaan. Riippuu varmaan vähän, mikä kitaraan mahdollisesti tulee. Jos siinä esim. kaula vetää propeliksi, niin voipi olla aika varma, ettei se johdu maalatusta bodysta. Vierailla mailla taistelu korvauksista voi tietenkin olla vähän pidempi ja hankalampi prosessi. |
Werde 20.11.2007 01:18:03 | |
---|
Marshall JCM 900 SL-X 50W Aivan uskomaton vahvistin. Suoraan kitara kiinni ja pari käännöstä niin heti löytyi täydellinen trässisoundi. Osin tämän inspiroimana karjaisin juuri eBaysta tuollaisen. Saas nähdä pystyykö tuolla Mesan jälkeen edes soittamaan, odotukset on sitä luokkaa että tilaa jää oikeastaan vain positiiviselle yllätykselle. Dead men tell no tales. |
Tympee Huttunen 20.11.2007 06:22:10 | |
---|
odotukset on sitä luokkaa että tilaa jää oikeastaan vain positiiviselle yllätykselle. Oikea asenne ostella kitarakamaa:) |
Tigerstedt 20.11.2007 08:59:59 | |
---|
Torilta nappasin Carl Martinin Red Repeatin, hyvältä saundaava delay. Sopii just passelisti omiin tarkoituksiini. Mukavan laaja säätövarakain löytyy. Summer nights are colder now, they've taken down the fair, and all the lights have died somehow, or were they ever there? |
-Cale 20.11.2007 13:00:02 | |
---|
Tänään hain postista päätteen Podille, Samson Servo 300. Ei varsinaisesti kitarakamaa vaan pa-pääte, mutta kitarakäyttöön tulee. Vielä en päässyt testaamaan sillä kaappi uupuu. |
Kuplamuovi 20.11.2007 14:00:57 | |
---|
Line6 Pocket Pod tuli kiikutettua kotiin. Ensituntuma melko maukas. "I'm sick of chasing my dreams. I'm just gonna ask them where they're going and hook up with them later." - Mitch Hedberg |
Rallakka 20.11.2007 14:03:07 | |
---|
Gibson LP Gothic ja Engl Powerball tulivat taloon joku hetki sitten, nyt on visat ja kaikki ihan tapissa. Hymyssä suin sitä makselee kun noilla soittelee :) "I'm only wearing black until they invent something darker" |
Zealot 20.11.2007 14:11:59 | |
---|
No niin, eilen saapui Pod X3 Live. Kivalta peliltä vaikuttaa. Katsotaanpa mitä tällä saadaan aikaan. Hiukan kyllä kututtaa, pakkauksesta puuttui ohjekirja! Koita nyt sitten jotain hikistä netti-PDF:ää selata. Eikä viitsi oikein 140 sivua alkaa tulostamaankaan. No, pistin viestiä myyjälle, saas nähdä koska vastaavat. Coma Song for the wounded. |
tracyjacks 20.11.2007 17:17:42 | |
---|
Itse olen mietiskellyt samaa. Ja nimenomaan Teleen. Hioitko kaiken maalin pois ennen uutta. So. oliko puu lakattavan näköistä, jos hioit. Toinen tuunihaave olisi tehdä tyyliin Joe Strummer signature. Mutta siitä tulisi tietysti aidompi, kun ruhjoo itse. Mattapintaiseksi oon hionut joko vesihiomapaperilla, tai sitten ihan tavallisella. Sitten vaan pohjamaalia, kunnon maalia ja sitten lakkaa. Tosi hyvää jälkeä on tullut, sanokoot muut mitä sanoo maalaustekniikasta jne, mutta lopputulos sen on ainakin tähän mennessä sanonut, että mikä on itsellä se toimivin tekniikka. :) Ja tosta takuusta, niin voipi olla ettei ole enää takuut voimassa kun maalailee, mutta enpä ole ennenkään mitään takuuhuoltoja jne kaivannut. En sen takia siis jätä kitaraa maalaamatta. "Only God can save us!" |
Point 20.11.2007 17:28:05 | |
---|
Marshall JCM 900 SL-X 50W Aivan uskomaton vahvistin. Suoraan kitara kiinni ja pari käännöstä niin heti löytyi täydellinen trässisoundi. Oikeastaan ensimmäinen kerta kun kitaranuppi on lyönyt ällikällä, ja testattu on vaikka mitä. Soundi on kuin kaikki Engl Powerballin parhaat puolet ilman fuzzimaisuutta ja pientä midscoopmaisuutta. Vähintäänkin yhtä tiukka nuppi kuin Powerball, pysyy kasassa nopeissakin sahauksissa ja palm muteissa. En malta odottaa kun pääsen testaamaan vielä treenikämpälle kunnon volumeilla. Tein pari pikanauhoitustakin: http://koti.mbnet.fi/juhau/marsu-1trk.mp3 (random-riffejä yksi kitara) http://koti.mbnet.fi/juhau/marsu-meshu.mp3 (neljä kitararaitaa rumpujen ja basson kera Meshuggah-juttuja) Vielä pitää hiukan säätää äänitystapaa, jotta saa optimin. E: Tässä vielä kaksi kuvaa: http://koti.mbnet.fi/juhau/marsu-1.jpg http://koti.mbnet.fi/juhau/marsu-2.jpg hittolainen sentään! siinä on SE soundi.. mahdottoman ihanalta vehkeeltä vaikuttais. ja soittokin oli kyllä niin hyvää että huhhuh.. kyllä minäkin vielä joskus=) |