Aihe: Roden mikrofonit
1 2
Lancelot
16.11.2007 18:49:03
Onko kellään kokemuksia Roden M3:sta? Lähinnä akustisen kitaran äänittämiseen sitä harkitsen. Jostain luin et sopis ihan lauluunkin ja vahvistimen mikittämiseen. Suhteellisen edullinen hinta tuolla(119€)
Mismatch error
19.11.2007 21:13:54
Eiköhän tuon voisi hyvinkin järjestää. Vai pitäisikös se muinainen konkkamikkitesti pistää uusiksi?

Kiitos nam! On niin maan hankalaa tietää, miltä mikki soundaa luetun perusteella. Toisaalla kehutaan kaikki mikit maasta taivaaseen kun taas toisaalla haukutaan samat mikit maanrakoon... Siitä ensimmäisestäki oli sikana apua ainaki mulle konkkia harkitessa.
Hyvin arvattu on puoliksi tiedetty.
Wingel
19.11.2007 21:27:01
Minuakin kiinnostaisi M3 käyttökokemukset varsinkin kun sitä mainostetaan sopivana kuoromikitykseen mutta hinta epäilyttävän alhainen ja ei löydy juurikaan arvosteluja.
Mismatch error
20.11.2007 21:17:15
Tsekkaa vaik täältä ensinälkään:
http://www.studioauditions.com/jamroomsessions_home.php

Kiitos kaunis.
Hyvin arvattu on puoliksi tiedetty.
Pasifisti
26.11.2007 14:00:05
Itse olen ollut hyvinkin tyytyväinen röden putkimikki osastoon. K2 on ihan loistava melkeinpä mihin vaan. Stadi ässä siinä sihisee kyllä aika pahasti, mutta tummempi ääniselle laulajalle hyvä vaihtoehto. Toimii myös basarin kalvolle tai basso instrumentteihin kohtuu mukavasti. Samettisen pyöreä alakerta :) Ntk paria olen pääasiallisesti käyttänyt rumpujen tila mikityksessä. Hyvin soivassa tilassa aika namia. Hinta laatu suhde toimii!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)