Aihe: esp ltd vs. epiphone
1
Antti1
19.11.2007 19:22:12
Mä ehdotan käytettyä ec1000:tta, tai sitten jotain vähän kalliimpaa Tokain Loverockia, käytettynä toki.

Noista kahdesta mä ostaisin ennemmin ltd:n, ihan perstuntumalla. Kumpaakaan nimenomaista mallia mä en ole testannut, molemmilta merkeiltä samasta hintaluokasta tosin sitten useampia eri kitaroita.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
FensonGibder
19.11.2007 19:31:45 (muokattu 19.11.2007 20:03:35)
Kumpi noista olis laadultaa parempi, kokemuksia?
Ittee tos epiphones kiihottaa se et se on oikeen oikeen lespan näklnen :P

ps. ehottakaa jotai muitaki tohon hintaluokkaan!

Plus että Les Paul teki aluksi hommia Epiphonelle. Eli historiallisesta näkövinkkelistä Epiphone on ainoa oikea vaihtoehto Gibsonille.

Ps. itellä Epin Standard. Ei valittamista - osta pois.

Pps. On myös Gibsonin LP. Tähän verraten Epi on kyllä hintansa väärtti.
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
aoi
19.11.2007 19:53:42
Joopa joo, miulla olis tuo EC500. Mutta mitäs mie osaisin siitä sanoa...? Ainakin siinä on hyvä sustain, se ei ole loppunut kesken. Hyvä nääs sekä vahvistettuna että akustisena. Siinä on noi EMG 81-60 -mikit kiinni, niistä lähtee hyvin mölyä. Ite käytän eniten tuota kaulamikkiä, siinä on kirkas mutta lämmin saundi. Ja mahonkirunko, se murisee hyvin (ja painaa PALJON). Todella hyvä ja toimiva kitara on ollu, niin että kyllä suosittelen.
lärviapina
19.11.2007 20:16:35
mulla on EC-1000, painaa vähän, hyvä sustain, loistava viimeistely....ero 400 sarjalaiseen on ISO....
ainoa miinus, tai plus, kummin sen ottaa on nuo EMG:n mikit, jotka sopii vaan hevin vääntämiseen, johon ne on pirun hyvät!!
what becomes when you combine an owl and a benji rope.......................my ass
Starlia
19.11.2007 20:18:42
Kaverilla EC-1000, mulla Epi LP Custom AWH. Enempi tykkään Epistä, kun on "tuhdimpi" soittaa ja muutenkin miellyttävämpi kädessä. Ja kyllä, on tullut tolla kaverin kitaralla aikasta paljon kanssa veivailtua.
Werde
20.11.2007 00:59:31
ESP Edwardsit on suorastaan ylivertaisen hyviä Lepakoita. Viimeistely on tasoa ESP, mutta mitat 1:1 Gibson LP Custom.

Mulla oli noita 2, menivät paremmille soittajille.
Dead men tell no tales.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)