Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Flanellipaitoja?
1 2 3 4 5 6
Sam Hotman
19.10.2007 16:39:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä mistä saisi kunnollisia flanellipaitoja, tyyliin Megadethin äijät 90-luvulla? Mielellään musta valkoisia.
 
Lord of the strings
19.10.2007 17:06:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No en tiedä mitä tarkoitat kunnollisella flanellipaidalla, mutta Tarjoustalot yms. kannattaa katsoa läpi.
 
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Sam Hotman
19.10.2007 17:22:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No en tiedä mitä tarkoitat kunnollisella flanellipaidalla, mutta Tarjoustalot yms. kannattaa katsoa läpi.
 
Kunnollisella tarkoitan lähinnä hienoa :)
 
blackmore81
19.10.2007 17:42:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunnollisella tarkoitan lähinnä hienoa :)
 
Mitä eiks Megadethin ukot ostaneetkaan paitojaan Halpa-Hallista? :)
Saattaahan niitä hienojakin paitoja toisinaan löytää marketeiltakin.
 
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Naama-amis
19.10.2007 17:49:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Citymarketista ostin viimeisimmän. Helvetin tyylikäs ja james-laatua. Joku tyylin päälle ymmärtämätön tytönheitukka kyllä haukkui mut ko. paidan tiimoilta Onnelan jonossa. Kommentti kuului: "laita nyt ens kerralla kun lähet ittees näyttämään niin jotain muuta päälle, tsihih". Puh puh. En muuten tykännyt onnelasta.
 
Injury or serious death
Horatius-87
19.10.2007 17:56:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Citymarketista ostin viimeisimmän. Helvetin tyylikäs ja james-laatua. Joku tyylin päälle ymmärtämätön tytönheitukka kyllä haukkui mut ko. paidan tiimoilta Onnelan jonossa. Kommentti kuului: "laita nyt ens kerralla kun lähet ittees näyttämään niin jotain muuta päälle, tsihih". Puh puh. En muuten tykännyt onnelasta.
 
joo älä itke. flanellipaidat on parhaimpia.
 
No, hyvä mulle. Hyvä sinänsä.
stickyfinger
19.10.2007 23:26:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu mitä viestin kirjoittaja hakee. Tuollaisia "flanelli-kuosisia" ruutupaitojahan löytyy nykyään ihan joka puodista, ovat nimittäin hyvinkin trendikkäitä. Jos taas tosiaan ketjun aloittaja hakee ihan tuollaista paksusta flanellista valmistettuja paitoja, niin jo mainitut "Halpa-Halli"-tyyppiset liikkeet lienevät oikein osoite.
 
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Henko
20.10.2007 21:05:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jäiköhän Cobainilta paljon paitoja?
 
Tämä hissi menee vain alaspäin.
Toveri
20.10.2007 23:38:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jäiköhän Cobainilta paljon paitoja?
 
Ei kande, veritahrat on vaikeita poistaa jos ei heti reagoi.
 
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
RocknRoll
21.10.2007 09:11:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko nämä nyt sitten taas muotia vai? Onneks mulla on jo paskaiset ja rikkinäiset farkut ja likainen tukka niin oon ihan grunge kun ostan flanellipaidan.
 
Åboensis
21.10.2007 13:13:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä mistä saisi kunnollisia flanellipaitoja, tyyliin Megadethin äijät 90-luvulla? Mielellään musta valkoisia.
 
Vaatekauppojen miestenosastoilta luulisi löytyvän niin mustavalkoisia kuin muunkin värisiä flanellipaitoja - omiani olen hankkinut muistaakseni Seppälästä, Sokokselta ja HenkkaMaukalta.
 
Flanellipaita oli muuten rock jo paljon ennen Megadethiä ja/ tai grungea; Jo 60-luvulla ainakin (grungen isoisä) Neil Young ja John Fogerty suosivat flanellikuosia...
 
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar"
elbowski
21.10.2007 13:32:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Säästöpörssistä vitosella lähtee. Pääosin melko rumia, mutta pari oikeastikin hienoa väriä/kuviota oli.
 
There is blood on all the shoes you've worn
Wolfgang
03.11.2007 13:29:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielellään musta valkoisia.
 
Musta punaisetki on kivoja.... Musta Raamattu on hyvä kirja.
 
joo...
 
soulmates never die.
KillingMachine
18.11.2007 16:19:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauan olen Grungea digannut mutta yhtäkään flanelli-paitaa ei vielä kaapissa ole. Vois varmaan joululahjaksi hihkaista. Tietääkö kukaan kuinka paljon flanelli-paidat maksaa noin keskimäärin?
 
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
möyssy
19.11.2007 00:25:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauan olen Grungea digannut mutta yhtäkään flanelli-paitaa ei vielä kaapissa ole. Vois varmaan joululahjaksi hihkaista. Tietääkö kukaan kuinka paljon flanelli-paidat maksaa noin keskimäärin?
 
Hintahaarukka varmaan n. 2e - 150e
 
Too much, or too sexy?
samuxul
19.11.2007 17:15:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauan olen Grungea digannut mutta yhtäkään flanelli-paitaa ei vielä kaapissa ole. Vois varmaan joululahjaksi hihkaista. Tietääkö kukaan kuinka paljon flanelli-paidat maksaa noin keskimäärin?
 
Citymarketista saa jollain kympillä.
 
When you get into one of these groups, there's only a couple of ways you can get out. One, is death; the other, is mental institutions.
Davet
20.11.2007 21:18:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarjoustalosta mulla on yks, sit jostain muualta yks ja mökiltä löysin yli 10 vuotta vanhan helvetin hienon waldosin flanellipaidan.
 
Dave
Tetsuo
24.11.2007 23:18:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari kappaletta ostin prismasta hintaan 15e/kpl. Liian lyhyet hihat tosin.
 
Never let avatars push you around
Uruk
03.12.2007 13:06:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mustapunanen on ainut oikea flanellipaita. Ite omistan noita pari, en muista mistä oon ostanu mutta merkkiä Alaska ja paksua flanellia, mukavan pehmeitä.
 
http://www.myspace.com/krakenistkrieg
Rumpukapulat
05.12.2007 00:43:15 (muokattu 05.12.2007 00:43:42)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mustapunanen on ainut oikea flanellipaita. Ite omistan noita pari, en muista mistä oon ostanu mutta merkkiä Alaska ja paksua flanellia, mukavan pehmeitä.
 
Mulla on sinipunanen ja mustapunanen. Merkkiä en muista, mutta paksuja on, onko peräti vuori sisällä. Menee talvitakeista. Molemmat ostettiin Laihian Kössinhallista.
 
Sinimusta toi minulle kouluaikoina lempinimen 'norjalainen kalastaja', puna-vastaava taas 'norjalainen metsuri'. Silloin oli partaa ja tukkaakin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «