Demostudio 25.01.2004 15:09:24 | |
---|
Bändin nimi: Johnny Superhero Kappaleen nimi: Wide Awake In Somebody's Bedroom (indie pop/rockia) URL: http://koti.mbnet.fi/anttirok/Musaa … ake%20in%20somebody's%20bedroom.mp3 (Mp3) Eräs biisi Johnny Superheron tulevalta EP:n tapaiselta. Kotivehkeillä tehtyä kamaa. Tähän ei ole vielä tehty mitään masterointia, ja miksauskin on vielä mahdollisesti kesken. Siksipä erityisesti kaipailisinkin näihin liittyviä vinkkejä. Lisää Johnny Superherota lykkään demostudiolle kunhan vain jaksan/ehdin laulaa lisää biisejä. |
NHR 28.01.2004 01:06:26 | |
---|
Bassosoundista tykkäsin erityisesti, mutta useimmat muut varmaankaan eivät, joten sitä kannattaisi ehkä vielä tarkistaa. Laulu on melko pinnassa, mutta jotenkin niin ohut, että jää hiukan epäselväksi. Lisää kaikua tai jotain muuta efektiä se ehkä kaipaisi. Rummuista ainakin virveli kuulostaisi olevan kummallisesti reunassa, tai sitten minulla vaan o meny zobbaa gorffaan. Sanokaas nyt miksauksen asiantuntijatkin jotain, minua kun tuskin sellaisena voi pitää. Kappale on sinänsä lajissaan oikein kiva. Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Lähikauppias 29.01.2004 19:28:05 (muokattu 29.01.2004 19:28:58) | |
---|
Bassosoundista tykkäsin erityisesti, mutta useimmat muut varmaankaan eivät, joten sitä kannattaisi ehkä vielä tarkistaa. Nääh, mie tykkään siitä itsekin. Rummuista ainakin virveli kuulostaisi olevan kummallisesti reunassa, tai sitten minulla vaan o meny zobbaa gorffaan. Ei, kyllä se siellä on. Puolitahallaan/vahingossa meni overheadeissa siten, vaikka voihan sitä tietty lähimikkiraidan sijoituksella korjailla. Joudun varmaan laulamaan tuon vielä uudestaan kun en ole oikein tyytyväinen lauluraitaan. Jotenkin se täytyisi muutenkin saada paremmin istutettua miksaukseen. EDIT: Niin, ja kiitos kommentoinnista. Vaivuin jo epätoivoon. |
Jösses, kannattipa kuunnella todellakin. Tykkäsin kovasti tästä veisusta. Kuten jo sanottiin niin laulu oli hieman pinnassa, mutta itse lauluäänestä pidin hyvinkin paljon. Ja kitarasoundi oli mielestäni tod. hyvä. En nyt mitään radikaalia muutosehdotusta uskalla sanoa mutta jos tätä vielä hiotaan niin tulee timanttinen kappale. Hieno esitys tällaisenaankin. |
tollo 03.02.2004 15:28:58 | |
---|
Mainio piisi tämäkin. Aika sellanen jylhä popmeininki. Kuvailisin adjektiivilla ylväs. Persoonallinen laulaja. Suomen Mummypowder....:) Hyvät saundit. |
Lähikauppias 18.04.2004 15:55:59 (muokattu 18.04.2004 16:03:53) | |
---|
Tämä ko. osoitteesta nykyään löytyvä on muuten uusi miksaus ko. biisistä, sisältäen myös uuden lauluraidan. Tätä viestiä aiemmat kommentit koskevat siis vanhaa versiota. |