Aihe: ESP KH-202? Mullekko?
1
NoPainNoGain
29.01.2004 18:12:17
Onko tosta Kirk Hammet mallista siis mielestänne mihinkään? Pärjääkö tuo esim. saman hintaluokan Ibanezeille? Mites kaula? Onko noista EMG-HZ H-4 mikeistä mihinkään ja onko ne mielestänne paremmat vai huonommta kuin Ibanezin V-sarjan mikit joita esiintyy noissa saman hintaluokan RG-kitaroissa?
dragon
29.01.2004 18:55:11
On nuo kai omassa hintaluokassaan ihn käypiä pelejä. Noista Ibanez vertauksista en oikein tiedä.
skebajaba
29.01.2004 19:25:39
en tiiä oliko toi malli mitä kokeilin, emg hz mikit oli ja hintaa 600 euroo musamaailmassa...oli mielestäni erittäin hyvä peli siihen hintaansa nähden, omaan käteeni kaula sopi paremmin kuin rg:ssä, oli vähän jämäkämpi ja ei niin ohut...
mikitkin oli paremmat kun mitä oon käsittänyt noista emg-hz mikeistä, ei siis totaalisen huonot, ja niillä kyl jonkun aikaa pärjää...no vahvari oli kyllä engli joka ehkä tekee jotain siihen koknais kuvaani, mut itse ktykkäsin..
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
TheEvilOne
29.01.2004 20:25:09
Mul on 502, ja siitä ainakin voin sanoo et on kelpo peli.
kaksnollakakkosesta en sit tiiä mut eiköhän sekin hommansa hoida ihan asiallisesti. Ainoaksi miinukseksi jääkin sitten se pulttikaula.
Olli S.
29.01.2004 20:27:36

Mul on 502, ja siitä ainakin voin sanoo et on kelpo peli.
kaksnollakakkosesta en sit tiiä mut eiköhän sekin hommansa hoida ihan asiallisesti. Ainoaksi miinukseksi jääkin sitten se pulttikaula.

Se, ja eikö 202 ole myös eri puut? Näin ainakin muistelisin. En ole soittanut kuin sillä tuplahintaisella 602-mallilla, joka oli minusta erittäin hyvä. Soitettavuus erinomainen, ja siinä oli hardware todella kohdallaan.
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
TheEvilOne
29.01.2004 20:36:38
Se, ja eikö 202 ole myös eri puut? Näin ainakin muistelisin. En ole soittanut kuin sillä tuplahintaisella 602-mallilla, joka oli minusta erittäin hyvä. Soitettavuus erinomainen, ja siinä oli hardware todella kohdallaan.

Näin.Oon tässä kelannu vaihtaa tallaksi Iban Edge Pron.
TheEvilOne
30.01.2004 15:49:11
Niin, eikös tossa 502 ole lisenssi-Floikka? Ootko jo tiedustellut tallan hintaa? Tuo 602 olisi kiva, kun siinä on valmiina aktiivi-EMG:t ja orkkis-Floikka.

On, vaan eipä sillä mulle hirveesti merkitystä oo, nimittäin VAIKKA kaikki sanoo et lisenssi on paska, niin omalla kohdallani se on kyllä kestäny aikamoista kidutusta, eikä vire oo tippunu (tai noussu). Kelasin vaan että kun mä nyt soitan aika paljon esim. Satriania ja Vaita, niin ois hyvä hankkia se Edge Pro. Pitänee varmaan kuitenkin vuoden-parin päästä hankkia toi Ibanez JS-1000.
Olli S.
30.01.2004 20:06:38

On, vaan eipä sillä mulle hirveesti merkitystä oo, nimittäin VAIKKA kaikki sanoo et lisenssi on paska, niin omalla kohdallani se on kyllä kestäny aikamoista kidutusta, eikä vire oo tippunu (tai noussu). Kelasin vaan että kun mä nyt soitan aika paljon esim. Satriania ja Vaita, niin ois hyvä hankkia se Edge Pro. Pitänee varmaan kuitenkin vuoden-parin päästä hankkia toi Ibanez JS-1000.

Mitenkä se talla vaikuttaa siihen, että mitä soitat? Jos se vanha pitää vireen, niin eikö sillä saa ihan samat temput tehtyä, kuin Edgelläkin?
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
c_barnes
30.01.2004 23:17:44
Ei varmasti ainakaan 202 piekse Ibanezia...
deathmetallia: http://amoral.cjb.net - http://fleshdeformation.cjb.net
treble
31.01.2004 11:03:31
Ei varmasti ainakaan 202 piekse Ibanezia...

Voisitko tarkentaa hieman? Tiesitkö muuten, että Ibanezilta on olemassa useita eri malleja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)