Aihe: Apua Hammondia koskevaan roudauskysymykseen?
1
manho
29.10.2007 10:58:56
Hei vaan!

Omistan Hammond -generaattoriurun, jota olen satunnaisesti keikoillekin kanniskellut. Roudailu ei kantotekniikan opiskelun jälkeen ole varsinaisesti ongelmia tuottanut, vaikkakin ärsyttäväähän se on urun painaessa sen n. 200 kg.

Olen kuitenkin huomannut Hammondin kuljettamisen esim. pakettiauton takatilassa olevan jonnin verran kuluttavaa. Ei nyt mitenkään huolestuttavasti kuluttavaa, mutta itseäni kuitenkin aina jotenkin huolettaa urun matkustusmukavuus muiden soittimien, vahvistimien ynnä muiden kolistellessa sitä säälimättömästi.

Koska konserttimatkailuni on muuttumassa väliaikaisesti säännöllisemmäksi, haluaisinkin udella muilta keikkailevilta tai muuten vaan asiasta tietäviltä Hammondisteilta ratkaisujanne kuljettamiseen. Eli onko olemassa jonkin näköisiä flight caseja tai muuta vastaavia?

Olen valmis itsekin nikkaroimaan eli kaiken näköiset suojakoteloiden rakennusohjeet jne. ovat erittäin tervetulleita. Toisaalta, jos jollakulla sattuisi olemaan mahdollisuus vuokrata jotain kotelomaista ratkaisua, olisin tästäkin erittäin kiinnostunut. Ajankohta jolloin sitä tarvitsisin olisi helmi-maaliskuu 2008.

Hammondini on malliltaan BC, mutta se on puettu A-100:n kuoriin alkuperäisten saatua kosteutta joskus kauan ennen minun aikaani. Tämä siis tiedoksi, jos joku sen fyysistä kokoa miettii.

Kiitos jo etukäteen ja kaikkea hyvää kaikille!

Ystävällisin terveisin,
Tenho Mattila
maza
29.10.2007 11:02:46

Itte tekisin tuohon jonkun kevyen pehmusteen ja itse liikuttelun hoitaisin ns. roll-or-kari-nimisillä systeemeillä. Tämmösillä siis: http://www.nortechusa.com/rollorkr.htm
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)