Aihe: Bassocombo juuri minulle
1 2 3 4
Piinis
18.11.2007 19:33:24
No joo !!! Nyt tajusin. Ja itse asiassa kun kuuntelee, niin tuolta yläkulman pikkutruutasta se suurin pihinä just tulee. Täytyy vaan fundaa, et kuinka saa lootan nätisti auki ja piuhat veks.
Kyllä siis combo on uus, mut luulen et näis kaikissa on sama suhina, kun siinä kaupan vehkeessäkin oli sama ongelma. Nyt täytyy lopetella nyprääminen ja palata asiaan myöhemmin ajan kans. Kiitos vinkeistä ja palataan astialle.
L.Ruoska
18.11.2007 21:01:10

Ashdownin combot (joita minä olen kokeillut) ovat mielestäni kovin yliarvostettuja. Hintalaatusuhde ei ole kohdillaan. Ja soundit ainakin minun mielestäni liian kolkot ja kirkkaat. Tuo Warwickin sweet 15 olisi minun mielestäni oikea valinta.

Mulla oli tossa hetken aikaa Ashdownin joku 180W 15" kombo..oisko ollu T15 tjsp. Täytyy sanoa että hintaisekseen hyvä, maksoin 240€ käytettynä/"kuin uutena". Mökää lähti kovasti, murinoituu tietysti meidän volumeilla vähän. Pahuksen raskaskätinen rumpali, meillä soitetaa aina kaikki täysillä et kuulee jotain =D

Eisse siis mikä guru ollu, oli vähä semmonen "halpa" tunnelma siinä mutta tossa alta 300€ luokassa ni todella pieksämätön. Yhden keikan soitin ja kaveribändin basisti totes siitä että "hyvä saundi, piuha kii vaa ja thät's it!"
Myynnissä Crate 2x12" 120W tykki kitarakombo, 290 euroa. Edessä muutto kauas pois ja pakko loupua. Soita nyt, heti!
pardy
18.11.2007 22:34:25

No joo !!! Nyt tajusin. Ja itse asiassa kun kuuntelee, niin tuolta yläkulman pikkutruutasta se suurin pihinä just tulee. Täytyy vaan fundaa, et kuinka saa lootan nätisti auki ja piuhat veks.
Kyllä siis combo on uus, mut luulen et näis kaikissa on sama suhina, kun siinä kaupan vehkeessäkin oli sama ongelma. Nyt täytyy lopetella nyprääminen ja palata asiaan myöhemmin ajan kans. Kiitos vinkeistä ja palataan astialle.

Jos et halua ruveta purkamaan uutta laitetta, niin tunge sukka tai joku muu vastaava riepu siihen pilliin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)