Aihe: Kuljetus caset
1
welho
16.11.2007 20:48:28

Mitäs muita merkkejä sitä löytyy nykyään Suomesta helposti kuin Hardcase? Tilailin uusia kannuja ja Hardcaset tuli tilattua samalla kun pääasiassa sitä löytyy, mutta tulipa mieleen olisko parempia/edullisempia vaihtoehtoja..
www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum
Excelsior
16.11.2007 21:14:04
enpä tiedä suomesta löytyvistä, mutta thomannilta löytyy!
Bacchus
16.11.2007 22:33:02
SKB:tä ja Staggia ainakin löytyy. Aika samalla viivalla ovat Hardcasen kanssa. Stagg yllättäen tekee itse asiassa laadukkaita keissejä.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
Mörre
17.11.2007 01:06:00
Ittellä on SKB:t ja tyytyväinen oon ollut. Itse oon pehmustanut sisältä vaahtomuovilla ja hyvin toimii. Samaan hintaan saa kuin Hardcaset Thomannilta.
Mm...
markkuliini
17.11.2007 02:55:40

SKB:tä ja Staggia ainakin löytyy. Aika samalla viivalla ovat Hardcasen kanssa. Stagg yllättäen tekee itse asiassa laadukkaita keissejä.

Laadukkaita ovat kuulemma, mutta jotenkin ihan hiton nolon näköisiä.
Dj.Dumbass
17.11.2007 19:22:11
Gatorilta saa myös ihan ok caseja. Ei omaa käyttökokemusta, mutta niitä ainakin saa!
Transitcase... ;-)
Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
Bacchus
18.11.2007 14:39:33

Ne näyttää kyllä ihan emoaluksilta. Staggit kun vie himaan ja aukaisee, niin George Clinton ponkaisee pihalle.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
markkuliini
18.11.2007 16:02:44

Ne näyttää kyllä ihan emoaluksilta. Staggit kun vie himaan ja aukaisee, niin George Clinton ponkaisee pihalle.

http://en.woodbrass.com/images/woodbrass/ETUI+STAGG+TOM+13.JPG

Tuollaisen kun tuo keikan jälkeen kotiin niin kyllä pelottais nukkua. Yöllä joutuu heräämään sellaisevaan korisevaan ääneen " Markku.....I'm your father"....Hui helevata!
sabian
18.11.2007 18:58:29
Procasea löytyy premieriltä joita saa kätevästi soitinlaineelta.
www.soitinlaine.fi
Tulis jo talavi niin näkis mitä köyhät pukoo yllensä
Youni
18.11.2007 19:19:42

No joo...eipä niitä caseja lavalla pidetäkään.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
markkuliini
18.11.2007 19:32:33

No joo...eipä niitä caseja lavalla pidetäkään.

No joo.. itse asiassa aika usein niitä pidetään. Meinasin joku vuosi takaperin ostaa sellaisen kirkkaan keltaisen kotelosetin, mutta sitten rupesin miettimään kuinka usein osan tai jopa kaikki caset joutuu jättämään lavalle, esim. rumpujen taakse/viereen. Usein säilytystilaa ei vain muualla ole. Viimeksi näin kävi perjantaina ja sitä ennen torstaina. Mustat toimivat siinä mielessä paremmin ettei ne vie huomiota, eikä niitä tarvi värin takia erikseen välttämättä roudata keikan ajaksi takaisin autoon.

Ja nuo staggin caset sattuvat mulla sen verran silmiin, että mielummin ostan muut jos ovat edes lähellekään saman hintaisia.
Bobana
23.11.2007 08:23:34
Mä luotan kyllä hyvin topattuihin pusseihin koska pidän aina kaikki wannabe-roudarit erossa rummuistani ja pidän huolen siitä että niitä vahvareita ja kaappeja ei siellä autossa laiteta setin päälle vaan toisin päin. Kevyempiäkin ova pusseihin pakattuina.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Roberto
23.11.2007 08:51:49

Mä luotan kyllä hyvin topattuihin pusseihin koska pidän aina kaikki wannabe-roudarit erossa rummuistani ja pidän huolen siitä että niitä vahvareita ja kaappeja ei siellä autossa laiteta setin päälle vaan toisin päin. Kevyempiäkin ova pusseihin pakattuina.

Sama. Ostin setin jotain Gewan pusseja joissa on lasikuitua seinämissä. Toimii ihan jees, tosin jos joku muu kun minä roudais mun kamoja niin valinta olis hardcase. Ja on jo nyt ständi-osastolla.
skanky
23.11.2007 20:54:09

Kysyppäs tuolta, on muistaakseni aika edulliset hinnat: http://www.melodrama.fi/case.htm
"Jesus built my hotrod!"
isoaarne
24.11.2007 15:22:51
Kysyppäs tuolta, on muistaakseni aika edulliset hinnat: http://www.melodrama.fi/case.htm

Lainaus sivuilta, Hoho... Case MeloDrama on edullinen, mittojesi mukaan rakennettu kestävä kuljetusarkku
Rockin'Horse -ROCKyhtye vailla laulajaa www.myspace.com/rokkiheppa
Nolte
24.11.2007 15:51:12
Case MeloDrama on edullinen, mittojesi mukaan rakennettu kestävä kuljetusarkku

Ei hitto! En ole vielä valmis tilaamaan tuollaista keissiä.
.fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)