Eb:stä on vedetty. North From Here, Amok ja Down on vedetty Eb:stä. Loput vedetty D:stä, poikkeuksena muutamat E:stä. Edit: Shadows of the Pastista en osaa sanoa mitään vireestä. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |
-Cale 18.11.2007 17:07:04 | |
---|
Eb:stä on vedetty. North From Here, Amok ja Down on vedetty Eb:stä. Loput vedetty D:stä, poikkeuksena muutamat E:stä. Ok, kiitokset! Melko usea biisi ainakin Eb:stä menee. Juuri alkuvuodesta piti koittaa napata korvakuulolta Dance on the Gravesia ja tulihan siitä jonkinlainen hirvitys sähelletty ihan GP-muotoonkin. Virheitä kyseissä väännöksessä on varmaan rutkasti, hyvin rutkasti.. Voisitko lähettää tuon minulle, helpottaisi jo kummasti urakkaa? Ei väliä vaikkei täydellinen olisikaan... |
Jannipaali 18.11.2007 17:16:51 | |
---|
Juuri alkuvuodesta piti koittaa napata korvakuulolta Dance on the Gravesia ja tulihan siitä jonkinlainen hirvitys sähelletty ihan GP-muotoonkin. Virheitä kyseissä väännöksessä on varmaan rutkasti, hyvin rutkasti... Jahans, kohtalotovereita :) Tabit on itellä "täydellisesti valmiit" ennen sooloa. "Antaahan tyttö, jos se äitiinsä tulee, ja jos se taas isäänsä tulee, niin suorastaan pyytää." - Kaarna, Tuntematon Sotilas |
jigsore 23.01.2008 20:50:45 | |
---|
Re-issueita julkaistu, Shadows Of The Past, cd2: 1. Hallucinations * 2. When Death Joins Us * 3. Shadows Of The Past * 4. Obscurity ... * 5. Desperationed Future * 6. Rotting Ways To Misery ** 7. Disengagement ** 8. Suffocated Beginning Of Life ** 9. Under The Suffer ** 10. Descending Curtain Of Death ** 11. The Truth ** * taken from the "When Death Joins Us" demo ** taken from the "Rotting Ways To Misery" demo North From Here, cd2: 1. Wings (from Journey To Pohjola") 2. In memoriam (from Journey To Pohjola") 3. Mythic silence (As they wander in the mist) (from Journey To Pohjola") 4. The Trooper ** 5. Desert by night ** 6. In Memoriam ** 7. Awaiting the winter frost ** 8. Glow Of 1000 Suns *** 9. Amok Run *** 10. Dance On The Graves (lil Siztah) **** * taken from the "Journey To Pohjola" demo ** taken from the "The Trooper" EP *** previously unreleased **** previously unreleased demo recordings from the "Amok" session Taitaapa nuo kaks mennä hankintaan, ekaa lättyä ei vielä löydykään hyllystä. Muissa onkin sitten vähän köykäisemmät bonukset: Downilla pelkkä No Tomorrow (kova biisi, ei siinä..), Frozenilla gold editionilta tutut coverit Creep, Digging The Grave, I Wanna Be Somebody & House Of The Rising Sun ja Crimsonilla Killing Me Killing You -video, joka löytyy kyllä orkkisversiostakin (ainaki digipack).. SPEDELOIKKA! |
Henkka370 23.01.2008 20:59:08 | |
---|
North from here ja shadows of the pastin vois vaikka hankkiakki. (siis noi re-issuet) "no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu" |
Adrift 23.01.2008 21:20:36 (muokattu 23.01.2008 21:24:04) | |
---|
Meikälle kolahti tännään postikonttoriin. Eeeerittäin komioita paketteja kumpanenkin runsaine bookletteineen ja erillisine pahvikansineen! Vielä kun videona sais niin avot! Ja tuota Dance of the gravesia ei muuten ollu tuossa North From Heressä sitten. E: Ja ehkä kovinta kamaa toi When Death Joins Us-demo kun vielä remasteroitu. Ei tarvi puurosoundisia ennään katella hetkeäkään. |
Fullmoon 30.01.2008 16:31:17 | |
---|
Bändin löysin vasta kun se oli jo lopettanut mutta tulee paljon kuunneltua.. |
.-JAKE-. 31.01.2008 18:35:28 | |
---|
Bändin löysin vasta kun se oli jo lopettanut mutta tulee paljon kuunneltua.. samoin :D . |
Sam Hotman 31.01.2008 18:41:28 | |
---|
En jaksanut koko ketjua selata läpi, joten kysyn nyt kumminkin. Miksi bändi lopetti toimintansa? ''Kirk Hammet käyttää liikaa wahia.'' - Lord Of The Strings. |
luopio 31.01.2008 19:51:01 | |
---|
En jaksanut koko ketjua selata läpi, joten kysyn nyt kumminkin. Miksi bändi lopetti toimintansa? Olivat tehneet mielestään tarpeeksi. Ei enää kiinnostanut lähteä tekemään sen mittakaavan satsausta ja kiertuetta, mitä jatkaminen olisi vaatinut. Näin lyhykäisyydessään. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
WinterMad 31.01.2008 21:36:39 | |
---|
Olivat tehneet mielestään tarpeeksi. Ei enää kiinnostanut lähteä tekemään sen mittakaavan satsausta ja kiertuetta, mitä jatkaminen olisi vaatinut. Näin lyhykäisyydessään. Tämä siis oli virallinen tiedote, taustalla oli ilmeisesti jotain muutakin. En tiedä enempää niin en puhu mitään. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
luopio 31.01.2008 22:25:57 | |
---|
Tämä siis oli virallinen tiedote, taustalla oli ilmeisesti jotain muutakin. En tiedä enempää niin en puhu mitään. No luultavasti niin. Tai voihan tuon jo päätelläkin. Olihan bändi joidenkin huhujen mukaan Crimson-levyn tietämillä jonkin asteisissa hajoamisaikeissakin. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Torniojaws 01.02.2008 08:15:08 (muokattu 01.02.2008 08:15:31) | |
---|
No luultavasti niin. Tai voihan tuon jo päätelläkin. Olihan bändi joidenkin huhujen mukaan Crimson-levyn tietämillä jonkin asteisissa hajoamisaikeissakin. Onneksi eivät vielä siinä vaiheessa, kun pykäsivät seuraavaksi kaksi kovinta levyään sitten Downin. |
jonsku1 01.02.2008 14:05:16 | |
---|
En vittu tiedä mikä mua viiraa, mutta mulle ne kaks kovinta Laihialan ajan Sentenced levyä on Crimson ja Cold White Light. Tuo CWL kai nyt on ilmeisesti yleisestikkin hyväksytty levy, mutta Crimsonia porukka tuntuu jotenkin dissaavan. Loistavia biisejä koko levy mielestäni täynnä. No ok pari täyte biisiä on loppupäähän osunut, mutta tämänkin pelastaa levyn loistavan synkkä tunnelma joka ei samalla tavalla tule muilla levyillä esille (vaikka synkkiähän ne kaikki on). Jarvan ajoilta sitten kyllä se on se Amok mikä määrää. |
DieGr 01.02.2008 15:09:17 | |
---|
En vittu tiedä mikä mua viiraa, mutta mulle ne kaks kovinta Laihialan ajan Sentenced levyä on Crimson ja Cold White Light. Tuo CWL kai nyt on ilmeisesti yleisestikkin hyväksytty levy, mutta Crimsonia porukka tuntuu jotenkin dissaavan. Loistavia biisejä koko levy mielestäni täynnä. No ok pari täyte biisiä on loppupäähän osunut, mutta tämänkin pelastaa levyn loistavan synkkä tunnelma joka ei samalla tavalla tule muilla levyillä esille (vaikka synkkiähän ne kaikki on). Jarvan ajoilta sitten kyllä se on se Amok mikä määrää. Täällä toinen Tarviiko aina vittuilla?... Me ollaan jo muutenki häviöllä. |
Torniojaws 01.02.2008 15:16:54 | |
---|
Itse tykkään lähinnä kaikista bändin levyistä, mutta osa on vain kovempaa kamaa kuin toiset. |
WinterMad 01.02.2008 15:33:27 | |
---|
No luultavasti niin. Tai voihan tuon jo päätelläkin. Olihan bändi joidenkin huhujen mukaan Crimson-levyn tietämillä jonkin asteisissa hajoamisaikeissakin. Ville oli jopa kuulemma lähtenytkin Sentencedistä epävirallisesti Crimson -sessioiden aikaan. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
Booombox 01.02.2008 15:42:23 | |
---|
Kaikki levyt menee. Ehkä Shadows of the past on heikompi lenkki. Henkilökohtainen mielipiteeni on että Cold white light on hienoin albumi kokonaisuus minkä olen kuullut. "Cannot the Kingdom of SalvationTake Me Home" |
Veco 01.02.2008 15:46:23 | |
---|
Tänäänhän pietarsaaressa soi Sentenced livenä coverband Forever One:n voimasta. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
sahkojohto 01.02.2008 21:33:31 | |
---|
En vittu tiedä mikä mua viiraa, mutta mulle ne kaks kovinta Laihialan ajan Sentenced levyä on Crimson ja Cold White Light. Tuo CWL kai nyt on ilmeisesti yleisestikkin hyväksytty levy, mutta Crimsonia porukka tuntuu jotenkin dissaavan. Loistavia biisejä koko levy mielestäni täynnä. No ok pari täyte biisiä on loppupäähän osunut, mutta tämänkin pelastaa levyn loistavan synkkä tunnelma joka ei samalla tavalla tule muilla levyillä esille (vaikka synkkiähän ne kaikki on). Jarvan ajoilta sitten kyllä se on se Amok mikä määrää. Samaa mieltä, mutta itse pidän Crimsonista eniten. |