Aihe: Big Brother 2007.
1 2 3 4 562 63 64 65 66 67 68 69 70
Chrissie
15.11.2007 00:03:19
Ja viime vuonna tuntui, että edellisvuosi pesi mennen tullen silloisen.

Minusta taas ensimmäinen vuosi oli kaikista huonoin. Jopa tämä kausi on ollut kiintoisampi. Kakkonen on ollut ehdottomasti parhain.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
ReBeat
15.11.2007 23:26:29

Kaks kertaa koitin kääntää kanavaa äsken tuolle mutta ei pystynyt... liian etovaa. Lapsellista noloutta kaikki se ryönä mitä tuon ohjelman sisältönä yritetään tarjota. Tiedän totuuden ja se on se, että yhä useampaa ihmistä ei voisi vähempää kiinnostaa joku "talo" ja "talon asukkaat". Vaikkakin talon asukkaat itse kyllä yrittävät välillä nostaa tuon "talossa asumisen" joksikin jälleensyntymiseen verrattavaksi kokemukseksi. Ilmeisesti siellä talossaa lakkaa ajatus luistamasta kenellä tahansa ja tilalle tulee joku ihme kollektiivinen hegemoniantunne että nyt ollaan vähän erikoisia ja ollaan the chosen ones ja tekemässä historiaa. Säälittää sen ekstrojen vetäjänkin puolesta, kun sen naamasta näkee jo usein, että sitä oksettaa kun joutuu vielä monta jaksoa olemaan tohkeissaan mukana moisessa tyhjäpäisyydessä.
NHR
16.11.2007 23:16:49

Onkyllä aika tylsäks menny koko show. Ja minkätakia se viikkotehtäväki nyt sit muka läpi meni, jos kerran ne tietokilpailut ihan vituralleen meni? Oisivat saaneet vielä viikon kärsii nälkää mun puolesta, muttaku ei...

Äänestäjille muuten vinkiks, että nyt vois olla hyvä sauma päästä tosta "Jake Wilderistä" eroon, kun vaikuttais hiukka niinku ns. kusi nousseen hällekki päähän. Ite en kyl aio vieläkään äänestää, niinpaljoo ei kumminkaan kiinnosta...

Niko noista mun mielestä ne voittorahat ansaitsis, niinpaljo ku se aluks mua ärsyttiki. Mut kai sitäny ihminen mieltään saa muuttaa? ;)
"Ei helvetti, ei tuommosella nenällä voi olla Terminaattori!" - papitsu
Jormaz
16.11.2007 23:47:15
Onkyllä aika tylsäks menny koko show. Ja minkätakia se viikkotehtäväki nyt sit muka läpi meni, jos kerran ne tietokilpailut ihan vituralleen meni? Oisivat saaneet vielä viikon kärsii nälkää mun puolesta, muttaku ei...

Oli kyl melkonen sääliveto päästää tehtävästä läpi. Ja oi miksi Kadi pistettiin tuommoseen tehtävään :D mutta olihan se mahtavaa kun tulosten julkistuksessa jätettiin parhaat palat loppuun, harmi vaan että tehtävä onnistui, ilmeisesti.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
KillingMachine
17.11.2007 09:53:49
Oli kyl melkonen sääliveto päästää tehtävästä läpi.

Oli joo, mutta kai tuottajien oli pakko tehä niin koska viimeset pari viikkoa on ollut helvatan tylsää katsottavaa.
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
masterhat
17.11.2007 10:36:30
hyvä veto pistää kadi tietovisaan. Nainenhan on tyhmä kuin saapas, kuppi tosin maistuu senkin eestä
Snails against humanity
Rattata
17.11.2007 10:51:09
Oli kyl melkonen sääliveto päästää tehtävästä läpi.

Ja hyvä kun päästivät. Onpahan ainakin varaa ryypätä. Vaikka eiliset bileet oli tappavan tylsää katsottavaa.
DaKiller
17.11.2007 10:55:08

Kaks kertaa koitin kääntää kanavaa äsken tuolle mutta ei pystynyt... liian etovaa. Lapsellista noloutta kaikki se ryönä mitä tuon ohjelman sisältönä yritetään tarjota. Tiedän totuuden ja se on se, että yhä useampaa ihmistä ei voisi vähempää kiinnostaa joku "talo" ja "talon asukkaat". Vaikkakin talon asukkaat itse kyllä yrittävät välillä nostaa tuon "talossa asumisen" joksikin jälleensyntymiseen verrattavaksi kokemukseksi. Ilmeisesti siellä talossaa lakkaa ajatus luistamasta kenellä tahansa ja tilalle tulee joku ihme kollektiivinen hegemoniantunne että nyt ollaan vähän erikoisia ja ollaan the chosen ones ja tekemässä historiaa. Säälittää sen ekstrojen vetäjänkin puolesta, kun sen naamasta näkee jo usein, että sitä oksettaa kun joutuu vielä monta jaksoa olemaan tohkeissaan mukana moisessa tyhjäpäisyydessä.

Melkoista paskaa koko teksti. Kataja on muuten hauska miäs.
slipkorn
17.11.2007 15:35:45
hyvä veto pistää kadi tietovisaan. Nainenhan on tyhmä kuin saapas, kuppi tosin maistuu senkin eestä

Eikös se saanut silloin Nikon kanssa parhaat pisteet siitä pelistä?
TKT
17.11.2007 22:56:35
Jarkosta on kyllä tullut meikäläisen inhokki. Alkanut ottamaan päähän tämä hänen jatkuva kaikkitietäväisyys. Luulee kai olevansa täydellinen ihminen.
The human condition is inherit claustrophobia.
leka
18.11.2007 04:37:04
Kuvittelee olevansa muita parempi ja tärkeämmässä asemassa.

Tuossa seurassa ei liene hankalaa.
Leper Messiah
18.11.2007 09:45:44
Kyllähän nuo Jarkon jutut taas... "Jos joku on mun jutuista pahoittanut mielensä niin minen sille mitään voi, minä oon kuitenkin oikeasti hyvä ihminen ja hyvää tarkotan aina.." jne.

Joo, se on ihan saatanan hieno homma. Aina kun mokaa ja sanoo jotain tyhmää, voi sen kuitata toteamalla vaan että "minoon oikeasti hyvä ihminen ja tarkotan vaan hyvää"
Osta demo!
Menisit sinä kasvamaan ja olemaan jollekulle pienemmälles besserwisser. -ngli
tumma poika
18.11.2007 09:59:02 (muokattu 18.11.2007 10:02:21)
Jarkko on ainut joka uskaltaa sanoa asiat niinkuin ne on ja on oma itsensä. Muutenkin äijjä ja rehellinen eikä turhia häpeile.
DaKiller
18.11.2007 10:30:11

Alkaa rasittamaan tuo "vähänkö päällikköä" hokeminen myös aikas lailla. noh, eiköhän pokelle tule lähtöpassit seuraavaksi.
KillingMachine
18.11.2007 16:23:06
Eikös se saanut silloin Nikon kanssa parhaat pisteet siitä pelistä?

Saattoipi saada, mutta huom. NIKOn kanssa.
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
Jormaz
18.11.2007 16:47:44
Saattoipi saada, mutta huom. NIKOn kanssa.

Koomista oli toi Kadin pelaaminen kyllä, tuskin saanut kysymystä luettua loppuun niin "Emmätiiä emmätiiä häsähäsämouhmouh" ja sitten aika loppuukin.
jp8000
18.11.2007 16:56:27 (muokattu 18.11.2007 17:17:01)

Ite veikkaan Suvin postuvan tänään, koska 1. Jarkon kannattajat äänestää sille plussaa ja 2. Riitta ei taida herättää tunteita suuntaan taikka toiseen (perustan väitteeni perjantain BB extraan)
Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ.
Jormaz
18.11.2007 17:14:39
BBplazan äänestyksessä Jarkko on lähdössä kymmenen prosenttiyksikön marginaalilla. Todennäköisesti Jarkko johtaa myös lähetyksen alussa ja tiukille menee lopussa. Toivottavasti lähtee. Oho, mua kiinnostaa sittenkin.
tumma poika
19.11.2007 09:22:17
Jarkko jäi. JEE!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)