Erittäin kovaa materiaalia tulossa, hieman tuon jälkimmäisen biisin riffeissä ja kompeissa olin kuulevinani Satyriconin vastaavia, voin olla väärässäkin. No ei ne Satyricon-vaikutteet mielestäni mitenkään arvailun varaan jääneet siinä. :) Hyvältä kyllä kuulostaa. Pitää vaan malttaa odottaa levyn julkaisuun asti kuuntelematta enempää. The downward spiral never ends. |
voima 16.11.2007 19:17:53 | |
---|
Erittäin kovaa materiaalia tulossa, hieman tuon jälkimmäisen biisin riffeissä ja kompeissa olin kuulevinani Satyriconin vastaavia, voin olla väärässäkin. Juu, selvästi satyricon vaikutteisia. BANANA DOGS!!!!!!1 |
psalmat 16.11.2007 20:30:50 | |
---|
Kivasti viiltää tuo Mesa noissa biiseissä. |
kupteri 16.11.2007 23:58:59 | |
---|
Itsekkin pidän itseäni jännityksessä enkä kuuntele yhtään biisiä (vaikka netistä sais) tai kattele youtubea / vastaavia, vaan odotan levyä saapuvaksi Äxästä julkaisupäivänä. Odotukset on jälleen kovat, luottokin on kyllä kova (siksipä ei tartte kuullakaan mitään etukäteen, otetaan levy vastaan kokonaisuutena). Samaa periaatetta oon noudattanu viime aikoina muutaman muunkin levyn kanssa että vasta kotiin kannettu CD saa antaa eka puraisun :-) |
bastardo 17.11.2007 18:37:11 | |
---|
Ei ole kyllä mitään helpointa shittiä luvassa. Nujerra Ihmisenkin haltuun ottoon kului useampi kuuntelu, eikä tuo Irvikuva ainakaan ole yhtään helpompi kipale. "If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue" |
fiftie 17.11.2007 18:45:24 | |
---|
Saakelin kovia biisejä noi on kyl |
aivokuolio 18.11.2007 17:19:21 | |
---|
Ei ole kyllä mitään helpointa shittiä luvassa. Nujerra Ihmisenkin haltuun ottoon kului useampi kuuntelu, eikä tuo Irvikuva ainakaan ole yhtään helpompi kipale. ... Ja se lienee plussaa? Minä en ainakaan jaksa enää yhtään sitä normi-Mokomaa ja nakkeja ja muuseja. Hienoa että bändi uskaltaa laajentaa skaalaansa. |
bastardo 18.11.2007 20:21:41 | |
---|
Kyl kyl. Kuoleman laulukunnaat oli kuitenkin kaikessa mahtavuudessaan aika pop levy, joka ei loppujen lopuksi kestänyt hirveän paljon kuuntelua (tai sitten sen pyörittäminen 24/7 oli vain liikaa). Jos uuden levyn sovitukset ja soundit ovat tuota osastoa, niin odottelen vähemmän iskevää, mutta samalla pitkäikäisempää levyä. Hyvältä nuo biisit kuitenkin ovat kaikki kuulostaneet. "If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue" |
marke- 19.11.2007 16:26:53 | |
---|
..minusta yksi Mokoman parhaista puolista on ollut Markon puhdas laulu juuri oikeissa kohdissa. Täytyy olla samaa mieltä! En Markon raivoamista karsasta todellakaan, päinvastoin, mutta todella hienosti toimii myös puhtaat voksut. Kuulee, että mies todella tulkitsee, eikä vain tyydy laulamaan melodiaa. Ylipäätään aika vitun kova vokalisti kokonaisuutena muutenkin. Kai tämä levy on pakko tilata ihan Suomesta tänne Kiinaan.. Rakkaus |
Disposable 19.11.2007 17:12:31 | |
---|
Kuuntelinpas nyt Marras-biisin Radio Rockilta. Sanon minä että tulee teille TrüE-blackdeathörvellyshuutometallifaneille oksennus suuhun. Oli nääs poppia. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
hullu_ukko 19.11.2007 17:20:16 (muokattu 19.11.2007 17:24:27) | |
---|
Täytyy olla samaa mieltä! En Markon raivoamista karsasta todellakaan, päinvastoin, mutta todella hienosti toimii myös puhtaat voksut. Kuulee, että mies todella tulkitsee, eikä vain tyydy laulamaan melodiaa. Ylipäätään aika vitun kova vokalisti kokonaisuutena muutenkin. Kyllä muuten. Uusista biiseistä Irvikuvan kertsi on kyllä yksi hemmetin kova pätkä. Oikeasti aiheutti mulle enemmän kylmiä väreitä kuin vaikkapa Panteran Cemetery Gatesin soolon alkunuotit ensimmäisiä kertoja kuultuna ja se on jo kova saavutus. Muutenkin Marski on yksi eniten arvostamistani muusikoista raskaamman musiikin saralla. Sen verran kova säveltäjä, sanoittaja ja laulaja on kyseessä. Kai tämä levy on pakko tilata ihan Suomesta tänne Kiinaan.. Teet oikean päätöksen. E: Kuuntelinpas nyt Marras-biisin Radio Rockilta. Sanon minä että tulee teille TrüE-blackdeathörvellyshuutometallifaneille oksennus suuhun. Oli nääs poppia. Vielä popimpaa kuin Uni Saa Tulla? Kolmannen Asteen Kuulustelua kuuntelin justiin YleX:n podcastina ja täytyy myöntää, että ainakin näiden parin kuuntelun jälkeen on mulle vähän tervanjuontia. Liikaa paistaa tuo mua suuresti ärsyttävä uusi Satyricon läpi. Kertsi oli kyllä jees, eli ei se ihan täysi floppi ole. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
aivokuolio 19.11.2007 17:36:49 | |
---|
|
Disposable 19.11.2007 17:52:40 | |
---|
Vielä popimpaa kuin Uni Saa Tulla? Tarkkaa analyysiä yhden kuuntelukerran takia on perin vaikea tehdä, mutta oli tuo kyllä ihan selkeästi radiotaajuuksien massavirtaa. Markokaan ei kuulostanut itseltään. Biisi pyörähtää Radio Rockillä tällä viikolla joka päivä tuossa kello 17 aikoihin Rautaa vai Roskaa-äänestyksessä. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Mufasa 19.11.2007 18:53:46 | |
---|
Ensi perjantaina Bar 68:iin kuulemaan koko setti läpi ensin levyltä, sitten livenä. Uu jeah. Pitänee mennä ajoissa, jos meinaa mahtua sisään. Mites muuten kuuskasisa on toi lippupolitiikka? Saako etukäteen mistään ja jos ei niin monelta alkavat lippuja myymään? Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
k1mm0 19.11.2007 19:18:18 | |
---|
Mites muuten kuuskasisa on toi lippupolitiikka? Saako etukäteen mistään ja jos ei niin monelta alkavat lippuja myymään? http://www.bar68.com/keikat.php Eli klo 21 alkaa lipunmyynti, etukäteen ei saa mistään. Baariin kannattaa mennä varmaan jo ennen ysiä jos meinaa mahtua sisään. Joskus siellä on ollut sellainen politiikka, että sitten lipunmyynnin alettua ne kyselee tiskillä lippua kun menee juomia tilaamaan, ettei pääse kiertämään lipunmaksua menemällä aiemmin. Aha, penis, esine paha! |
ozz3 23.11.2007 11:47:58 (muokattu 23.11.2007 11:49:22) | |
---|
Olipahan hyvänkuuloista settiä eilen Semifinalissa. Lätty on nyt siis kuultu kahteen kertaan, kerran kajareista ja kerran livenä. Tylyä menoa on lupa odottaa, kuin myös ehkä hienoimpia Mokoma-melodioita ikuna. Parhaita vetoja itselleni olivat "Sarvipää" ja "Ammu, Hautaa ja Vaikene". Se, että miten itse keikka uuden levyn osalta meni, on vaikea sanoa. Äijillä näytti kuitenkin olevan hauskaa ja yleisöllä myös, vaikka materiaali oli suureksi osaksi "tuntematonta". Encoressa bändi ryhtyi leikkimään jukeboxia soittelemalla yleisöstä huudeltuja biisejä. Eivät tosin soittaneet Avointa Hautaa, jota itse koetin saada kuuluvaksi. Setti, siis: 1. Sinä Riität 2. Nujerra Ihminen 3. Veriveljet 4. Entistä Ehompi 5. Kolmannen Asteen Kuulustelu 6. Sahalaita 7. Turvaa Selusta 8. Sarvipää 9. Marras 10. Irvikuva 11. Luo Nahka, Luo Sisus 12. Ammu, Hautaa Ja Vaikene ------------------------------------------- 13. Hiljaisuuden Julistaja 14. Lujaa Tekoa 15. Väsynyt Atlas 16. Sirppi 17. Kasvot Kohti Itää 18. Vade Retro, Satana M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
lapio 23.11.2007 18:09:22 | |
---|
Noniin, tänään voisi yrittää päästä 68:siin. Toivottavasti ei tule liikaa hitaita biisejä! Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
Ivory 24.11.2007 04:33:28 | |
---|
Noniin, tänään voisi yrittää päästä 68:siin. Toivottavasti ei tule liikaa hitaita biisejä! No onnistuko ja jos onnistu ni mikäs oli boogie? |
lapio 24.11.2007 13:27:36 (muokattu 24.11.2007 13:28:29) | |
---|
No onnistuko ja jos onnistu ni mikäs oli boogie? Ihan hyvä meininki. Mokomahan nyt on lähes aina takuuvarman hyvä livebändi. Uusi tuotos tosiaan kuulosti mainiolta levyltä ja livesoitettuna. Oli sopivasti vauhdikkaampaakin materiaalia, mikä miellytti minua kovasti, kun en syttynyt kuoleman laulukunnaiden junttaukselle niin paljon. Jos jostain voisi mukista, niin kitarasoundi oli hieman muhjuinen, eikä kaikista nopeammista biiseistä meinannut ottaa selvää. Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
Juntunen 24.11.2007 23:51:33 | |
---|
Yytsin just IRC-Galleriasta tuota liveä ja ihan hyvää settiä tuntus olevan uus lätty. |