Aihe: Isp Decimator vs. maailma ja hintatietoutta?
1
Vapour
12.11.2007 16:07:25
Jeba, Kohinageneraattorien hankinnan jälkeen tulee tietty ajankohtaiseksi kohinanhallinta. Toi Isp on kehunsa kerännyt, vaan niinpä on hintansakin. Onko tämä ns. "worthy", kun verrokkina on Bossia, Rocktronia, Behringeriä jne.. Jos jollain on komparatiivista kokemuspohjaa, sitä voi tarjoilla kiitollisille silmilleni.

Mistäköhän tuota saisi eddullisimmin? Lätäkön ylitys tuottaa hintoja tyyliin 123,99$, vaan nahkahousujen maassa halvin, minkä itse näin oli 149€..
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
Detox
12.11.2007 20:26:15 (muokattu 12.11.2007 20:28:55)

Toi Isp on kehunsa kerännyt, vaan niinpä on hintansakin. Onko tämä ns. "worthy", kun verrokkina on Bossia, Rocktronia, Behringeriä jne.. Jos jollain on komparatiivista kokemuspohjaa, sitä voi tarjoilla kiitollisille silmilleni.

Mistäköhän tuota saisi eddullisimmin? Lätäkön ylitys tuottaa hintoja tyyliin 123,99$, vaan nahkahousujen maassa halvin, minkä itse näin oli 149€..

Mulla on ISP Pro Rack G ja Rocktronin Guitar Silencer. Suosittelen ehdottomasti ISPtä. Saman tyypin suunnittelema, mutta 10:ssä vuodessa teknologian kehitys sekä tuotekehittely tekee ISPstä huomattavasti paremman. Itse ostin saksasta http://www.loopersparadise.de/ Hauska jamppa se Frank. Soittelee kotiin ja kyselee mitä kamoja sulla on :D

Ainiin ISPssä EI tule muuntajaa mukana. Ainakin mun piti ostaa se erikseen.
Mesa 4 Life!
grynost
12.11.2007 21:59:15 (muokattu 12.11.2007 22:01:48)
Käytin ennen Bossin NS-2:sta. Nykyisin ISP:n pedaalimallinen noise supressori. Voin vakuuttaa että eroa on kuin yöllä ja dingolla. ISP kompressoi paljon vähemmän eikä tuhoa atakkia niin paljon Boss.
Detox
13.11.2007 15:53:03

Käytin ennen Bossin NS-2:sta. Nykyisin ISP:n pedaalimallinen noise supressori. Voin vakuuttaa että eroa on kuin yöllä ja dingolla. ISP kompressoi paljon vähemmän eikä tuhoa atakkia niin paljon Boss.

Ainiin itsellä on myös tuo NS-2. Eipä siitä viitsi edes puhua samana päivänä kuin noista edellämainituista :D
Mesa 4 Life!
Detox
13.11.2007 15:53:05 (muokattu 13.11.2007 15:56:28)

edellinen postaus tullut 2 kertaa
Mesa 4 Life!
Vapour
13.11.2007 17:01:58
jaa.. eipä kai sitten tässä mitään mietittävää ole, paitsi tietty tyhjät taskut... tuolta aiemmasta linkistä en tuota Isp:tä löytänyt, joten tällä hetkellä halvin Eurooppalainen on tuo Produktivin 149.
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
nakedzen
14.11.2007 14:17:51
Vapour
15.11.2007 15:58:22 (muokattu 15.11.2007 15:58:49)
Tuolta saa 120€+postit:

http://www.highlystrung.co.uk/acata … _Other_pedals___processors_171.html

Waude. Postikuluiksi ilmoitti tuo sivu 3 puntaa, 4,5€. Nice... Seuraavaksi pitänee kilpailuttaa Kauppoja.
Jucciz
15.11.2007 20:17:46
Näissä kohinanpoistoketjuissa sitä aina miettii, olisiko mitään vitsiä yrittää poistaa se kohina jo siellä missä se syntyy sen sijaan, että hankitaan vaan lisää laitteita ketjuun poistamaan oireita eikä itse ongelmaa.
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
grynost
15.11.2007 22:34:21 (muokattu 15.11.2007 22:51:11)
Näissä kohinanpoistoketjuissa sitä aina miettii, olisiko mitään vitsiä yrittää poistaa se kohina jo siellä missä se syntyy sen sijaan, että hankitaan vaan lisää laitteita ketjuun poistamaan oireita eikä itse ongelmaa.

Käytän noise gatea yleensä samassa Axess GRX4:n loopissa tube screamerin kanssa. Tube screamerilla boostaan särökanavaa sooloissa. Siitä syntyy kohinaa jonkin verran. Gate poistaa ts:n aiheuttaman kohinan ennen kuin styrkkarin särökanava vahvistaa sitä. Ei välttämätöntä, mutta pidän siitä että hiljaisissa kohdissa ei tulee ylimääräistä kihinää.
Joskus geitti täytyy pitää päällä koko ajan jos keikkamestassa on huonot sähköt tai muita häiriöitä. Ideaalitilanne olisi tietysti jos mukana olisi sähkömies joka laittaisi talon sähköt kuntoon ennen keikkaa.
Jucciz
16.11.2007 09:14:47
Joskus geitti täytyy pitää päällä koko ajan jos keikkamestassa on huonot sähköt tai muita häiriöitä. Ideaalitilanne olisi tietysti jos mukana olisi sähkömies joka laittaisi talon sähköt kuntoon ennen keikkaa.

Kieltämättä hyvä pointti. Silloin tällöin laatukamatkaan eivät pelasta, vaan jostain syystä saa kärsiä sietämättömästä pörinästä.
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
Vapour
16.11.2007 11:59:34

Tietty. Mulla on vaan kohinaiseksi tiedetty VH100r juuri tutkinnan kohteena. Olikohan siinä parhaimmillaan 8 peräkkäistä vahvistusastetta etusessa... ainakin 6. Ensiksi varmaan särökanavaan tosiaan tulee Tung Solia, kun siinä pitäisi olla hyvä signaali/kohina -suhde (ja soundi). Seuraavaksi sitten Gibaan tulee konehuoneen vuoraus ja tähtimaa, jos sellaisesta on hyötyä... Ehkä vielä kuumahkot mikit... Ja JJ:t puhtaille... Ja chorus ja strato ja tele ja, ja, ja...
tarantula
15.02.2008 19:06:21
Mulla alkaa mennä hermot tohon decimaattorin pedaaliin.

Toinen jo menossa.

Eka toimi yhen illan kunnes mykistyi. Sain t-kaupasta uuden tilalle. Ja se antaa mielenkiintoisen hurinan skobeista olus kun käyttää muuntajan kanssa. Kyllä pedaali tekee tehtävänsä, ja hurinakin loppuu kun paristolla ymmärtää sitä käyttää.

Lisäksi kun koputtelen sormella itse pedaalia, kuuluu ääni kajareista. Maadoitusongelma?

Pitäis varmaan olla suoraan ISP:n kanssa yhteydessä. Nyt vaan v***ttaa sen verta että otanpa olutta ja palaan asiaan maanantaina.
Detox
16.02.2008 15:51:38

Lisäksi kun koputtelen sormella itse pedaalia, kuuluu ääni kajareista. Maadoitusongelma?

Pitäis varmaan olla suoraan ISP:n kanssa yhteydessä. Nyt vaan v***ttaa sen verta että otanpa olutta ja palaan asiaan maanantaina.

Juu pistä postia ISPn pojille niin selviää varmaan tuokin ongelma. Aika pirun huono tuuri käynyt sulla. Muista tsekata myös kaikki piuhat. Nekin saattavat joskus aiheuttaa hurinaa.
Mesa 4 Life!
tarantula
16.02.2008 16:17:39
Juu pistä postia ISPn pojille niin selviää varmaan tuokin ongelma. Aika pirun huono tuuri käynyt sulla. Muista tsekata myös kaikki piuhat. Nekin saattavat joskus aiheuttaa hurinaa.

Piuhoina hyväksi havaitut Planet Wavesit, uudehkot
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)