Ei löytynyt haulla tästä vielä mitään. Käykääpä tsekkaamassa mistä on kyse: http://www.rockway.fi/ Vaikuttaa ihan hyvältä idealta. Nimimiehiä ainakin asialla. You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
hoffe 16.11.2007 14:46:27 | |
---|
Käykääpä tsekkaamassa mistä on kyse: http://www.rockway.fi/ Loistava idea. Kunpa tällaisia olisi ollut oman soittouran alkutaipaleilla... "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
Peoplez 16.11.2007 14:55:51 | |
---|
Vaikuttaa erittäin pätevältä. Oon ite soittanu 8 vuotta mutta jotkut perusasiatkin ovat niin pahasti hakusessa että taidanpa rekata tonne :) |
DaKiller 17.11.2007 17:37:28 | |
---|
Ai, se maksaakin harjoitella. Pahus, muutoin olisi voinut olla ihan mielenkiintoinen tapaus. |
Bluesmies 17.11.2007 17:54:10 | |
---|
Ai, se maksaakin harjoitella. Pahus, muutoin olisi voinut olla ihan mielenkiintoinen tapaus. |
Janus 18.11.2007 11:54:07 | |
---|
Ai, se maksaakin harjoitella. Vittu kun nykyisin ei saa tehdä enää ilmaiseksi mitään! |
Klezberg 18.11.2007 12:01:47 | |
---|
Ei kai harjoittelu maksa, opetus maksaa. Mutta ei tunnu pahalta hinnalta, yhden soittotunnin hinnalla pääsee kuukauden ajan käsiksi noihin kymmeniin oppitunteihin. a'tini al-nay... |
DaKiller 18.11.2007 12:58:54 | |
---|
Ei kai harjoittelu maksa, opetus maksaa. Voi kiesus. Eipä?????? |
Klezberg 18.11.2007 13:17:13 | |
---|
Voi kiesus. Eipä?????? Eli olinko ymmärtänyt tuon hinnoittelun jotenkin väärin? a'tini al-nay... |
DaKiller 18.11.2007 13:49:48 | |
---|
Eli olinko ymmärtänyt tuon hinnoittelun jotenkin väärin? Ehkä minä sitten ymmärsin homman väärin. Ainakin kun koitin avata noita harjoituksia, niin maksua pyyteli. |
Klezberg 18.11.2007 13:55:42 | |
---|
Ehkä minä sitten ymmärsin homman väärin. Ainakin kun koitin avata noita harjoituksia, niin maksua pyyteli. Ai ne onkin harjoituksia eikä opetusta. Pyydän sitten anteeksi. a'tini al-nay... |
DaKiller 18.11.2007 14:04:53 | |
---|
Ai ne onkin harjoituksia eikä opetusta. Pyydän sitten anteeksi. En ainakaan löytänyt mitään ilmaisia harjoituksia/opetuksia/tietoa sivuilta. Aika hätäsesti tosin kävin sivut läpi. Nykyään löytää vain ilmaiseksikin aika hyvää opetusta netistä, joten sen vuoksi tuo hintapolitiikka iski silmään ensimmäisenä. Aikarajoitteinen opetus on mielestäni huono ja ennemmin toivoisi voivansa ostaa esim. opetuspaketteja päivien sijaan. |
Incarnation 19.11.2007 00:58:34 | |
---|
Hieno idea ja silleen. Rekkasin tuonne, mutta maku meni heti kun tajusin, että tämähän maksaa. Kuten joku jo aiemmin mainitsi, niin vastaavia oppituntejahan löytyy ympäri nettiä, joskin vain tekstimuodossa. Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että jos tekijöillä olisi ollut halua, niin Rockway olisi voitu toteuttaa ilmaiseksikin. Näin maallikon näkökulmasta tuonne sivuille luulisi olevan ihan helvetin helppo myydä mainoksia ja kiskoa niistä vielä hyvää hintaa, koska näkyvyyttä tulisi varmasti paljon. Mainostuotolla olisi kyllä pystynyt tilaamaan muutaman videon jokaiselta opettajalta ja nämä opetusvideot olisi sitten voinut laittaa ilmaiseen jakeluun. Sen sijaan "yksityisopetus" maksaisi sitten erikseen. Tuo "katseluaika"-homma tuntuu vielä lisäksi kovin tökeröltä, jos ymmärsin sen oikein. Eikö olisi ollut paljon yksinkertaisempaa, että kerran jonkin videon maksettuasi saisit katsoa sitä vaikka päivät läpeensä? Nyt tuosta systeemistä jää se fiilis, että sillä koitetaan takoa rahaa. "Wash away a man, take him with the floods" |
50000 19.11.2007 01:10:18 | |
---|
sillä koitetaan takoa rahaa. Kaikkea sitä onkin. Rahaa soitonopetuksesta. Tästä ketjusta tulee vielä legenda. |
Jaristoteles 19.11.2007 10:39:35 | |
---|
Rekisteröidyin eilen palveluun. Eikähän nuo hinnat ole edes pahoja mun mielestä. 25 euroa ja saat loppuvuodeksi oikeudet katsella videoita. |
Incarnation 19.11.2007 10:42:17 | |
---|
Kaikkea sitä onkin. Rahaa soitonopetuksesta. Tästä ketjusta tulee vielä legenda. Hyvä! Löysitkin yhden olennaisen pointin viestitäni: ei soitonopetuksella voi rikastua. "Wash away a man, take him with the floods" |
Tuomas 19.11.2007 12:41:47 | |
---|
Rekisteröidyin eilen palveluun. Eikähän nuo hinnat ole edes pahoja mun mielestä. 25 euroa ja saat loppuvuodeksi oikeudet katsella videoita. Samaa mieltä. Jos saan itekin nyt vihdoin perusasiat haltuun niin ne äsken pulittamani ovat hyvin käytetyt 25 euroa. Samanverranhan menee helposti yhtenä baari-iltana. Ekassa baarissa. "No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice |
50000 19.11.2007 15:05:33 | |
---|
Hyvä! Löysitkin yhden olennaisen pointin viestitäni: ei soitonopetuksella voi rikastua. Koska sinä päätät niin? (Menemättä edes siihen, että puhuttaisiin näin alkuun vaikka elinkeinosta rikastumisen sijaan...) |
Epämuusikko 21.11.2007 12:19:44 | |
---|
Hyvä! Löysitkin yhden olennaisen pointin viestitäni: ei soitonopetuksella voi rikastua. ????????????????????????????? "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Crashy 23.12.2007 18:10:11 | |
---|
Siel on jotain perusjuttuja mitä voi kattella ilmaiseks mutta muuten on kyllä maksu. Ei tosin mikään iso maksu. "What is it about Guns N'
Roses that makes it
different to other bands?"
"Shit..I guess we just
fuckin'..you
know..like..fuckin'.."
-Slash |