Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 521 22 23 24 2529 30 31 32 33
Henko
01.11.2007 06:27:26

Missä ihmeessä porukka oikein asuu, jos kerran hiuksista ja vaatteista tulee kommenttia? Itse täällä Tampereen hoodeilla asuneena en ole kuullut ulkonäköön liittyvää kettuilua varmaan melkein kymmeneen vuoteen - eli viimeksi joskus hurjina yläasteaikoina.

No jumalauta, juuri loppukesästä sain sunnuntai-iltana kuonoon keskellä Hämeensiltaa ilman syytä. Kuittailua tosin ei tullut ollenkaan, tuntematon tyyppi vaan huitas täysin arvaamatta tajun kankaalle. Tiedä sitten, johtuiko vaatteista vai mistä, varsin hillityt kuteet oli päällä.
Tämä hissi menee vain alaspäin.
möyssy
13.11.2007 20:39:41
Ahiii, en nyt turpaani ole ottanut, mutta autokoululla käydessä näitä autopuolen amiksia tuntui hirveästi huvittavan hieman ylikasvanut ja lievästi takkuuntunut lettini.
Too much, or too sexy?
Seaweed
16.11.2007 10:15:21 (muokattu 16.11.2007 10:17:11)

Ei ole turpaan vaatteiden takia tullu, mutta yks kerta ku kävelin yöllä kaupungillä räikeä havaiji-paita ylläni (oli kesä) niin joukko jotaki aggressiivisia miehiä käveli mua vastaan. Ne alko puhumaan keskenään jotain "kato tota jätkää vittu, veetäänkö turpaan" ja "jos se alkaa valittamaan jotaki niin vedetään turpaan". Mää sitten pidin katseen maassa ja kävelin hiljaa niiden ohi, mun kohalla yks niistä sitte huus "Vittu mikä paita!" :D En reagoinut huutoon mitenkään, vaan jatkoin rauhassa matkaani.

Niin ja kerran yläasteella multa vedettiin housut kinttuun välitunnilla.
Vincent oli hyvä ja hieno mies!
Sickness
19.11.2007 16:59:35
Turpaan ei ole koskaan tarvinnut ottaa(eikä antaa), mutta jonkinlaista vittuilua joutunut kuuntelemaan tietenkin pitkän tukan takia yms..
"hippi. pitkätukkahippi, huomenna parturiin ylihuomenna suihkuun" :)
Dj.Dumbass
19.11.2007 23:22:42
Vaikkei ole tullut edes uhkailuja ikinä, menen piakkoin parturiin. Sitten eivät enää ainakaan tukan pituudesta voi valittaa.
Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...!
Fuckbarbie
02.12.2007 18:28:11
WT Kung Fu on varma tapa selvitä useimmista ongelmista. Tämä on todistettu muutaman kerran.
black-dog
28.12.2007 19:29:42
en ole turpaan saanu... juoksin kovempaa:D
Watch my back sano kyttyräselkä
Henko
29.12.2007 02:12:35

WT Kung Fu on varma tapa selvitä useimmista ongelmista. Tämä on todistettu muutaman kerran.

Joo, ja liekinheitin.
Nokia - connecting pipes
hullu_ukko
29.12.2007 19:17:48

Entäs jos ongelmia aiheuttaakin superninja?
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
ekikoo
29.12.2007 20:19:06
Sanokaa niille että teillä on musta vyö jossain sudokussa niin kyl ne kaikkoaa.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
MKH90
01.01.2008 06:21:15
Pari kertaa uhittelua, yllätys yllätys, lyhytblonditukkaisilta kaatokännisiltä amiksilta, kummatkin tilanteet hoitui siten, että minä pakitin paikalta rauhoitellen yliagressiivista pelleä.

Ja koska olen realisti, oletan, että tulen jossain vaiheessa elämääni saamaan turpiin joltain ahdasmieliseltä uusinatsipaskalta hevari-ulkonäköni takia.
Basisti-vokalisti metallibändin raakileessa (saas nähdä, tuleeko tuosta yhtään mitään)
Henko
04.01.2008 16:34:16

Ja koska olen realisti, oletan, että tulen jossain vaiheessa elämääni saamaan turpiin joltain ahdasmieliseltä uusinatsipaskalta hevari-ulkonäköni takia.

Lohdutukseksi voin kertoa, että uusnatsit ovat joskus myös hevareita.
Nokia - connecting pipes
Gandhi
04.01.2008 21:11:52
Lohdutukseksi voin kertoa, että uusnatsit ovat joskus myös hevareita.

Jopa melko usein. Grindcorea tai muuta raakaa mättöä ne suurin osa uusnatsibändeistäkin taitaa olla. Ulkonäöltäänkin ovat nykyään juuri sen näköisiä, mitä iso osa ei-niin-hyvin pukeutuvista hevareista on. Wanhalla lookilla eivät taida kehdata liikkua paitsi porukalla tapellakseen.
Allekirjoitus puuttuu!
valtse
05.01.2008 01:42:59
Jopa melko usein. Grindcorea tai muuta raakaa mättöä ne suurin osa uusnatsibändeistäkin taitaa olla. Ulkonäöltäänkin ovat nykyään juuri sen näköisiä, mitä iso osa ei-niin-hyvin pukeutuvista hevareista on. Wanhalla lookilla eivät taida kehdata liikkua paitsi porukalla tapellakseen.

Taitaapa suurin osa grindcoren soittajista kannattaa jotain aivan muuta aatetta. Itse en ainakaan ole koskaan kuullutkaan mistään uusnatsi grindcore-bändeistä. Kannattaa varmaan tutustua esim. Napalm Deathin, Rotten Soundin tai Brutal Truthin sanoituksiin, niistä on natsipelleily kaukana. Niin ja tietääkseni suurin osa uusnatsibändeistäkin on lähempänä jotain punkia, rockia yms. kuin metallia. Tietysti NSBM onkin sitten asia erikseen.

Itse ketjuun, en ole ottanut turpaani ja yllättävän vähän mitään tilanteitakaan on ollut, vaikka pitkät hiukset oli vielä vähän aikaa sitten. Toki nyt jotain pientä vittuilua joskus oli, mutta ei ilmeisesti kovin tosissaan.
Life is a clay urn on the mantle.
Henko
05.01.2008 14:30:47

Taitaapa suurin osa grindcoren soittajista kannattaa jotain aivan muuta aatetta. Itse en ainakaan ole koskaan kuullutkaan mistään uusnatsi grindcore-bändeistä.

Saattaa johtua siitä, että ne voi olla aika maan alla...
Nokia - connecting pipes
kassper
10.01.2008 16:54:57

Saattaa johtua siitä, että ne voi olla aika maan alla...

Niin... Voikin kysyä, että kuinka monta uusnatsipändiä ylipäänsä tietää... :)

No joo, aiheeseen päivitystä sen verran, että kaikista Lahtea kohtaan kokemistani ennakkoluuloista huolimatta oon onnistunu välttämään kaikki tilanteet. Ei ees mitään etäisesti kuumottavaa. Parempi niin ja jos tarve tulee, niin suuntaan Jonen grillille :D
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs Times change and theres no point being so dogmatic that youre just pissing into the wind
samsonov
11.01.2008 20:27:59
Mun oikeessa käjessä sijaitsevan vihreen sormuksen kans on tullu vähän selkkausta, mut en ihan turpaan oo saanu. Nyrkin iskun kuitenki mahan seutuville. Pistin toki vastauksen siinä hetimmite
merirosvokissa
15.01.2008 10:25:35
Tein tuossa tämmösen meleko suveneerin testauksen lauantaina, ideana oli ottaa turpaan baarissa.

Pukeuduin tarkoituksella 'tun tyhmän näköisesti, sitten otin föliyyn ruman kaverin jolla on irokeesi, vedimme hirveät lärvit ja menimme baariin, siellä sitten koko illan kiersin ja juttelin hämmentäviä ihmisille joita en tuntenut, kaikki olivat lähinnä vastaanottavaisia ja ystävällisiä, myös portsareille, on nekin ihmisiä.

...ja kukaan ei edes aukonut kertaakaan päätään, joku akkakin tuli hieromaan tuttavuutta lähemmin, piti sitten pyytää paluumatkalla tätä kaveriani että lyö sää edes meikää leukaan ettei tää reissu mee ihan puihin.
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal - Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF
Kirjoitus virhe
15.01.2008 10:46:06
Eikös uusnatsien tulisi kaiken järjen mukaan kuunnella ska:ta tai punkkia.
Juum
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)