Tilumiässs 14.11.2007 14:46:22 | |
---|
Olis kyl hubaa kokeilla vetää boogie woogieita. Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille |
UnBrain 14.11.2007 14:52:53 | |
---|
Ois kyllä mielenkiintoista saada noihin sooloihin tabeja tai nuotteja, Emancipationin sooloon ja tuohon tuska #3 vetoon ainakin jos ei oo liikaa vaivaa.. :P Kyllä tokenee! |
John Titor 14.11.2007 14:56:10 | |
---|
Ois kyllä mielenkiintoista saada noihin sooloihin tabeja tai nuotteja, Emancipationin sooloon ja tuohon tuska #3 vetoon ainakin jos ei oo liikaa vaivaa.. :P Vittu, pitäis blokata se Emancipationin soolo sitte. Iloista hommaa rapatirai. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Defactor 14.11.2007 23:30:00 | |
---|
Attitude medley: 5:53, mikä biisi? [V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa" |
Tiluttaja 15.11.2007 05:06:19 | |
---|
Mistä biisistä tuo tilutuskohta noin 1:40 kohdalla tuossa medleyssä? |
Tilumiässs 15.11.2007 05:32:22 | |
---|
Mistä biisistä tuo tilutuskohta noin 1:40 kohdalla tuossa medleyssä? Shiltren off Budum - Downfall Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille |
Ambitus 15.11.2007 05:36:42 | |
---|
Attitude medley: 5:53, mikä biisi? Mjaa...taitaa olla tuo kromaattinen nousu hra Titorin käsialaa, siit mennään sit suoraan Dream Theaterin Erotomaniaan. Ja se toinen paikka 1:40 on CoB:n Downfallin soolo-osuus Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
op76 15.11.2007 14:01:30 | |
---|
Nuotit kiinnostais kyllä täälläkin, vaikken tuota ikinä pysty kunnolla soittamaankaan. Etenkin kohdat 5:10 sekä 6:10 paikkeilla oli mielenkiintoisen kuuloista. |
Pande 15.11.2007 14:20:16 | |
---|
Jäi katsomatta kun tuli telkusta, katselen/kuuntelen vielä parhaillaan ylen sivujen kautta. Pitää noita M.nettiläisiä kommentoida, yllättävää kyllä parhaiten myös soittivat koko lössistä. Sävellyksistä mikään ei säväyttänyt (mutta se olisikin vaikeaa kun ei juuri mikään sävellys siihen muutenkaan syystä tai toisesta pysty). * Matias teki sen jälleen, nimittäin vaikutuksen meikäläiseen(kin) teknisillä taidoillaan. Se Medley oli parhautta, pitää kuunnella vielä moneen kertaan! * Herra Ravun veto oli muuten hyvä, erityisesti rytmiosasto sekä rakenne oli tarpeeksi selkeä biisissä (selkeys vetoaa ainakin taviksiin) mutta soolosoundi oli turhan "ujo". Ei ole koskaan kiva pinnistellä kuuloaan kuullakseen soolokitaraa! (No ok, sellaisiakin soittajia tietty on joita ei välttämättä haluaisi kuulla). * Tyyskällä oli vedossa paikoitellen upeita Vai -sekunteja, so. pieniä hetkiä joissa kaikki on täydellisesti kohdallaan (varmaan tiedätte mitä tarkoitan eikä tarvitse selittää ;) Itsellä tuli hinku tiluttaa jälleen, ihanaa ;) "Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." |
kimurantti1 15.11.2007 14:26:34 (muokattu 15.11.2007 14:28:35) | |
---|
Pitää noita M.nettiläisiä kommentoida, yllättävää kyllä parhaiten myös soittivat koko lössistä. Minulle jäi kyllä vahvasti sellainen fiilis, että porukan tuntemattomammilla soittajilla oli ehkäpä enemmän tarvetta näyttää mitä lähtee kun kerran telkkarissa pääsee vetämään, ja panostus oli sen mukainen. Mitenkään porukan tunnetumpia soittajia väheksymättä, luulen erottaneeni ko. keikalta ne tyypit, jotka hommaan edes vähän olivat panostaneet. Musta Ravun soolosoundi oli ehdottomasti paras, vaikka kieltämättä se noiden muiden sirkkelisoundien seassa vaikutti vähän kesyltä. Se konteksti, se konteksti... |
John Titor 15.11.2007 15:06:07 (muokattu 15.11.2007 15:08:04) | |
---|
Nuotit kiinnostais kyllä täälläkin, vaikken tuota ikinä pysty kunnolla soittamaankaan. Etenkin kohdat 5:10 sekä 6:10 paikkeilla oli mielenkiintoisen kuuloista. Kyllä sitä ollaan laiskoja. Blokatkaa mitä siellä on, niin mäkin jouduin blokkaamaan levy(i)ltä kaikki kitarat, bassot, rummut ja synat tota medleytä varten! Jos mä tein koko paskan muutamassa päivässä, niin ei se nyt voi niin mahdotonta olla ottaa parit arpeggiot ylös. Huoh, kai ne nuotit pistetään taas joviaaleina hippeinä jakoon, kuka sitä työstään korvausta tarvitsee. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Tilumiässs 15.11.2007 15:28:03 | |
---|
Mä olisin blokannu ne paris tunnis. Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille |
John Titor 15.11.2007 15:30:02 | |
---|
Mä olisin blokannu ne paris tunnis. Nuotinkirjoitusnopeudella on ylärajansa;) Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Herra Rapu 15.11.2007 15:38:58 | |
---|
* Herra Ravun veto oli muuten hyvä, erityisesti rytmiosasto sekä rakenne oli tarpeeksi selkeä biisissä (selkeys vetoaa ainakin taviksiin) mutta soolosoundi oli turhan "ujo". Ei ole koskaan kiva pinnistellä kuuloaan kuullakseen soolokitaraa! (No ok, sellaisiakin soittajia tietty on joita ei välttämättä haluaisi kuulla).
Täänks! Ei meikällä mikään maailman leikkaavin soundi ole, mutta tais tuolla olla sooloboosti vaan liian pienellä. Ei livemiksaaja/tv-miksaaja kerenny messiin? |
Ei livemiksaaja/tv-miksaaja kerenny messiin? Liian nopea miksaajalle. |
Defactor 17.11.2007 11:07:49 | |
---|
Mjaa...taitaa olla tuo kromaattinen nousu hra Titorin käsialaa, siit mennään sit suoraan Dream Theaterin Erotomaniaan. Ja se toinen paikka 1:40 on CoB:n Downfallin soolo-osuus Hehe, siis piti kirjoittaa, että 3:53. [V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa" |
hylsy 17.11.2007 18:32:35 | |
---|
Kyllä sitä ollaan laiskoja. Blokatkaa mitä siellä on, niin mäkin jouduin blokkaamaan levy(i)ltä kaikki kitarat, bassot, rummut ja synat tota medleytä varten! Jos mä tein koko paskan muutamassa päivässä, niin ei se nyt voi niin mahdotonta olla ottaa parit arpeggiot ylös. Huoh, kai ne nuotit pistetään taas joviaaleina hippeinä jakoon, kuka sitä työstään korvausta tarvitsee. Rumpujen blokkailun voisit jättää kyllä muille, on meinaan tossa medleyssä aika hirveää kuunneltavaa se osasto! |
Ville81 17.11.2007 21:25:53 | |
---|
Rumpujen blokkailun voisit jättää kyllä muille, on meinaan tossa medleyssä aika hirveää kuunneltavaa se osasto! Onpas rakentavaa taas. "Ei mun tartte virittää, soitan säröllä".
-Kuultu musiikkiliikkeessä 2005 |
Syge 17.11.2007 23:42:57 | |
---|
Kritiikki on aina rakentavaa? Mä skebailen skeidaa. |
Ambitus 18.11.2007 02:32:56 | |
---|
Rumpujen blokkailun voisit jättää kyllä muille, on meinaan tossa medleyssä aika hirveää kuunneltavaa se osasto! Onko yhtään väärää ääntä?!?!? Kerro minulle! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |