wrshredder 07.11.2007 16:21:21 | |
---|
Idea tuli punttien nostelusta, koska peilin edessä voi tarkkailla paremmin nostotekniikkaa. Tarkoitat kai ihaillen omia lihaksia. Ei kukaan oikeasti mitään nostotekniikkaa seuraa xD Ööh, joo. Mä entisessä kämpässäni käytin pari kertaa peiliä klasarinsoitossa. Se jäi. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Enya 07.11.2007 22:11:21 (muokattu 07.11.2007 22:12:36) | |
---|
Yhden piisin yksinkertainen akustinen reenailu menee omalla kohdalla näin: *soitto otekättä tuijotellen ja kiroillen *soitto silmät kiinni ja kiroillen *soitto reenitilan peilejä tuijotellen ja kiroillen *soitellen samalla, kun keskutelee niitä näitä jonkun reenitilassa olevan kanssa, kiroilu vähenee *soitto jamitellen, seassa "Jes" - "Loistavaa!" ja "Eijootottamäosaantän" -huudahduksin *lisäys vielä; eli se soitto sitten mukana itse laulaen.. Nyt osaamme soittaa Ukko Nooan. No joo, tuota jälkimmäistä lukuunottamatta jokseenkin luettelon mukaisesti. Käytän siis peilejä jo siksikin, että varastoon rakennettiin toiskesänä pieni tila tanssireeniä varten, jossa on kokovartalopeilit. Akustiikka toimii ja rauha on taattu, televisiot sun muut mahdolliset puolison kavereiden varsin asialliset kommentit ja hälinä ei sinne kuulu. Tila on äänieristetty, mikä lienee enemmän muiden onni kuin omani =) "..Singin' Do wah diddy diddy dum diddy do.." |
msormune 08.11.2007 10:14:35 | |
---|
Pitäskö tähän vielä todeta että "This thread is worthless without pictures." :D Jossain soitto-oppaassa todettiin, että peilin edessä harjoitteleminen voi ihan oikeasti auttaa joitakin soittajia rentoutumaan paremmin. Ja kyllähän siinä oppii tuijottamaan muutakin kuin sitä kitaraa. |
geeza 14.11.2007 11:16:26 | |
---|
Omia sormia on kiva tuijotella. Näyttää coolilta jos vetelee jollain oudoilla sormituksilla. Ja täysiä, tietty. Pixie. |
joelizer 15.11.2007 16:46:43 | |
---|
Silloin tällöin on pakko kattoo peilistä että miltä meno näyttää. Varsinkin kun ostin just uuden skeban. Yllättävän hauskaa touhua ainakin vähän aikaa, mutta toi videokamera touhu kuulostaa kyllä paljon paremmalta. Kumma ettei oo tullut mieleen vaikka kamerakänny olis ollut käytettävissä jo piiitkän aikaa... "Punk Rock 'n Roll forever brothers! Stage diving motherfuckers!" Näin huusin yössä kalja kädessä ja aamulla sattui. |
Sanetium 15.11.2007 17:28:01 | |
---|
Peilit hajoaa aina kun ne näkee mun naaman. No ei, tuossa peilin edessä harjoittelussa on yks jännä juttu ku oon harrastanu sitä niin paljon, että katson otteetkin peilin kautta aina välillä. Eli se otehan näkyy silloin (yllättäen) peilikuvana mutta vaivattomasti kuitenkin löytyy oikeat nauhat. Ei kai siinä mitään mutta pitää varoa, ettei totu siihen, että se peilikuva on edessä. Ettei tule riippuvaiseksi siitä. :D |
Peilit hajoaa aina kun ne näkee mun naaman. No ei, tuossa peilin edessä harjoittelussa on yks jännä juttu ku oon harrastanu sitä niin paljon, että katson otteetkin peilin kautta aina välillä. Eli se otehan näkyy silloin (yllättäen) peilikuvana mutta vaivattomasti kuitenkin löytyy oikeat nauhat. Ei kai siinä mitään mutta pitää varoa, ettei totu siihen, että se peilikuva on edessä. Ettei tule riippuvaiseksi siitä. :D Juu, eivät sitten keikalla ihmettele mitä peili tekee lavalla :). Ja itse soitan välillä peilin edessä, näkee miten hienolta se soitto sitten näyttää/ei näytä. |
thaav 18.11.2007 14:50:10 | |
---|
Kyllähän sitä aina silloin tällöin tulee vähän zuumailtua, miten hyvin haba näkyy kun vedän sooloa. Tekniikkaa en ole tarkkaillut. Raaagh hevi metal raagh |