![]() 14.11.2007 21:04:08 | |
---|---|
VIIHDYTTÄJÄ 2008 -KILPAILU ETSII JÄLLEEN SUOMEN PARASTA TANSSIORKESTERIA Ensi kesän Kesäillan Valssi -ohjelmaan etsitään jälleen uutta tanssiorkesteria. Voittajaorkesterille luvataan myös levytyssopimus Blue Magnum levy-yhtiön kanssa. Voittaorkesterille on luvassa myös runsaasti keikkoja Suomen tunnetuimmilla tanssipaikoilla. Viihdyttäjä -kilpailun kautta kansansuosikeiksi ovat nousseet mm. Taikakuu, Antti Huovila & Rockets, Tanssiorkesteri Syke ja Charlies -orkesteri. Viime vuoden voittaja Sinitaivas -orkesteri löi itsensä läpi viime kesänä eikä keikoista ole ollut sen jälkeen pulaa. Kilpailuun voivat osallistua kaikki 4-6 -jäseniset tanssiorkesterit, joilla ei ole voimassa olevaa levytyssopimusta. Kilpailu toteutetaan kolmivaiheisena. 1._CD tai DVD, joka sisältää 3-4 orkesterin esitystä tulee lähettää 31.12 mennessä osoitteeseen Extra Viihde Oy, PL 47, 11101 Riihimäki. Mukaan tulee liittää myös orkesterin valokuva. Musiikkinäytteiden perusteella semifinaaliin valitaan noin 20 yhtyettä, jotka kilpailevat pääsystä finaaliin. Lue tarkemmat osallistumisohjeet www.extraviihde.fi -sivustolta. | |
![]() 14.11.2007 21:07:45 | |
nonni! viimestään tohon valokuvaan se sitte tyssäis :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) | |
![]() 14.11.2007 21:12:25 | |
Jaa, tää ei koske trioja. Eikö noita ole jo tarpeeksi? Valitaan vuoden räkätrio. Ensivaiheessa lähetetään VHS-nauha keikalta klo 03.00-03.30. Paikan pitää olla sellainen missä haisee veri, kusi ja paska. Lisämeriittiä saa jos rumpali on istunut 5 vuotta portsarin taposta. | |
![]() 14.11.2007 22:26:52 | |
Hyvät ystävät!Älkää hitossa suhtautuko negatiivisesti tähän juttuun.Meissä kaikissa on taatusti halu nousta ihmisten tietoisuuteen ja julkisuuteen musiikin saralla,niin laulajana kuin bändinä.Eikö totta?Käyttäkää ihmeessä kaikkia tilaisuuksia mitä vain voi tulla.Mekin ollaan saatanan hyvä bändi ,sarallaan mitä kynnetään,mutta se ei riitä ellei tule julkisuutta!Se että joku huomaa teidät joltain ,vaikka hää tai synttärikeikalta on pelkkää sattumaa,mikä ei tule toteutumaan.Älä unta nää!Meille tarjottiin mahdollisuutta, aikoinaan,ilman karsintaa osallistua siihen Ylläksen skaboihin,mutta meilllä ei ollut valmiuksia antautua siihen täysillä.Kukin halusi säilyttää ns.Oikean työnsä.Huipulla ollaan hetki ja mitä sen jälkeen?Nykyään tanssibändit ovat helvetin taitavia ja monipuolisia sekä hallitsevat kaikki tanssimusiikin genret.Hattua nostan! Kylmän viileesti! | |
![]() 14.11.2007 23:13:47 | |
Jaa, tää ei koske trioja. Eikö noita ole jo tarpeeksi? Valitaan vuoden räkätrio. Ensivaiheessa lähetetään VHS-nauha keikalta klo 03.00-03.30. Paikan pitää olla sellainen missä haisee veri, kusi ja paska. Lisämeriittiä saa jos rumpali on istunut 5 vuotta portsarin taposta. Miitissähän tuon vois valita, sais sitten kunniaa kantaa seuraavaan miittiin asti.. ;) Palkintoakaan tarvihe miettiä, jos juomaa on yhtä isosti kun Lammilla :) Vian löytäminen on helppoa; paremmaksi
paneminen onkin ihan toinen juttu. | |
![]() 14.11.2007 23:22:34 | |
"Meissä kaikissa on taatusti halu nousta ihmisten tietoisuuteen ja julkisuuteen musiikin saralla" Aivan rehellisesti uskallan sanoa etten minä, halusin ja haluan jostain syystä edelleenkin vain oppia soittamaan niin hyvin kuin se on minulle mahdollista. Olen liene poikkeava. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta | |
![]() 15.11.2007 00:09:29 (muokattu 15.11.2007 00:10:03) | |
.....Ei! | |
![]() 15.11.2007 00:11:46 | |
Olen liene poikkeava. Et ole. Bändini luulen voittaisi monta skabaa mennen tullen. En tiedä, mutta luulen. Luulen myös, että ns häviämme monelle ammattilaiselle. Poikkeavia emme ole. Yritämme vain parhaamme. One kind of music only - the good kind | |
![]() 15.11.2007 00:25:15 | |
Laitatko ellipelli sitä näytettä jakoon, ennenkuin sanot ehdottomasti ei. ??? Näytteeni on vapaasti jaossa, tiedät kyllä missä. Sitä saa haukkua ja sille saa nauraa. Tuo keikka on jo vedetty. One kind of music only - the good kind | |
![]() 15.11.2007 01:19:54 | |
Äh, mulla on nyt tuntemattomana ja nimettömänä kahdessa viikossa viisi keikkaa, en mä enempää tarvitse. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) | |
![]() 15.11.2007 01:27:27 | |
Äh, mulla on nyt tuntemattomana ja nimettömänä kahdessa viikossa viisi keikkaa, en mä enempää tarvitse. Noin ajattélin, Meillä tosin on tuo viisi keikkaa puoilessa vuodessa, tai kenties vuodessa. En tiedä. One kind of music only - the good kind | |
![]() 15.11.2007 08:12:05 | |
Äh, mulla on nyt tuntemattomana ja nimettömänä kahdessa viikossa viisi keikkaa, en mä enempää tarvitse. Et sä ole tuntematon, sä olet Legenda, | |
![]() 15.11.2007 13:11:14 | |
Hyvät ystävät!Älkää hitossa suhtautuko negatiivisesti tähän juttuun.Meissä kaikissa on taatusti halu nousta ihmisten tietoisuuteen ja julkisuuteen musiikin saralla,niin laulajana kuin bändinä.Eikö totta?Käyttäkää ihmeessä kaikkia tilaisuuksia mitä vain voi tulla.Mekin ollaan saatanan hyvä bändi ,sarallaan mitä kynnetään,mutta se ei riitä ellei tule julkisuutta!Se että joku huomaa teidät joltain ,vaikka hää tai synttärikeikalta on pelkkää sattumaa,mikä ei tule toteutumaan.Älä unta nää!Meille tarjottiin mahdollisuutta, aikoinaan,ilman karsintaa osallistua siihen Ylläksen skaboihin,mutta meilllä ei ollut valmiuksia antautua siihen täysillä.Kukin halusi säilyttää ns.Oikean työnsä.Huipulla ollaan hetki ja mitä sen jälkeen?Nykyään tanssibändit ovat helvetin taitavia ja monipuolisia sekä hallitsevat kaikki tanssimusiikin genret.Hattua nostan! Se oli + paikka; tätä ASENNETTA LISÄÄ!!! Hyvä,hyvä. jake neck | |
![]() 15.11.2007 18:02:05 | |
Se oli + paikka; tätä ASENNETTA LISÄÄ!!! Hyvä,hyvä. Sanopa se, veliseni. Aika monessa kohtaan tätä alaa painaa asennevamma. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 27.11.2007 15:50:45 | |
Kyl toi TV-bändin "status" on kuhilaalle niin kova juttu, että kyllä tähän Viihdyttäjä-skabaan kantsis satsata jos johonkin. Taitaa olla ikävä kyllä vaan niin, että voittajabändin valintakriteeristössä painaa enemmän naamaraja ku musiikillinen osaaminen.. heh.. Charlieskin veti aikanaan urheasti sequilla Kesäillan Valssit, ku tuli kaikenmaailman kantrikitaraa ja torvisektion pauhinaa samalla ku kuvaruudussa näky neljä tumput suorassa seisovaa hymyilevää ukkoa. ;) Eihän tossa toisaalta oo mitään vikaa jos kerta yleisö tykkää, tanssinjärjestäjät on tyytyväisiä ja soittajille tulee asialliset papanat tilille!? Kyseessä on klassinen win-win - tilanne. Persoonallisuus voipi olla täs tapaukses enemmän ku puoli ruokaa. Suomi on täynnä kovia soittajia, mutta onko kellään mitään uutta annettavaa viihdeteollisuuteen!?? Viihdyttäminen ja taiteenteko on kaks eri asiaa.. | |
![]() 27.11.2007 15:58:25 | |
Taitais olla välivuoden tai vaikka useammankin paikka molemmissa, sekä Viihdyttäjä että Smorkissa. Sidosryhmät taitavat olla ainoita voittajia pikkusenkaan pidemmässä juoksussa. Näissä kinkereissä pärjänneitä bändejä taitaa olla liikaa, että jokainen ko. kisoissa pärjännyt pääsisi artistibändin asemaan. Kumpikaan toimistoista ei lupaa Kesäillan Valssi-ohjelmaan pääsyä. Taitaa jonkun verran tuokin karsia bändejä pois. Mutta jokaiselle bändille ketkä noihin osallistuu kovasti tsemppiä. Kuten Tope2 totesi viihdyttäminen vaatii pikkusen enemmän, kuin pelkkää soittamista. | |
![]() 27.11.2007 16:29:10 (muokattu 27.11.2007 16:29:35) | |
Taitais olla välivuoden tai vaikka useammankin paikka molemmissa, sekä Viihdyttäjä että Smorkissa. Sidosryhmät taitavat olla ainoita voittajia pikkusenkaan pidemmässä juoksussa. Näissä kinkereissä pärjänneitä bändejä taitaa olla liikaa, että jokainen ko. kisoissa pärjännyt pääsisi artistibändin asemaan. Kumpikaan toimistoista ei lupaa Kesäillan Valssi-ohjelmaan pääsyä. Taitaa jonkun verran tuokin karsia bändejä pois. No sitte tosiaan jos Viihdyttäjä 2008 EI takaa Kesäillan Valssi-showta ni koko kipailun funktio kyseenalaistuu huomattavasti. En tiennytkään vielä tota. Tai siis olin kyl kuullu aiemmin jotain huhuja, että Kesäillan Valssin kuvioista käytäs taas uudelleen neuvotteluja että kumpi toimisto saa järkätäkseen ens kesän esiintyjät. Kisoja on liikaa, vaarana tosiaan on ettei yleisö ehdi "tottumaan" kaikkien skabojen voittajiin ku tulee taas uusia voittajia. Jos nyt aatellaan esim. kuinka paljon erilaisia laulukilpailuja maassamme vuosittain järjestetään ja kuka minkäkin on sitten voittanut tai päässyt finaaliin. | |
![]() 27.11.2007 16:45:15 | |
Aiheeseen liittyen, ei. COVS n:o 1. | |
![]() 27.11.2007 17:29:24 | |
No sitte tosiaan jos Viihdyttäjä 2008 EI takaa Kesäillan Valssi-showta ni koko kipailun funktio kyseenalaistuu huomattavasti. En tiennytkään vielä tota. Tai siis olin kyl kuullu aiemmin jotain huhuja, että Kesäillan Valssin kuvioista käytäs taas uudelleen neuvotteluja että kumpi toimisto saa järkätäkseen ens kesän esiintyjät. Kisoja on liikaa, vaarana tosiaan on ettei yleisö ehdi "tottumaan" kaikkien skabojen voittajiin ku tulee taas uusia voittajia. Jos nyt aatellaan esim. kuinka paljon erilaisia laulukilpailuja maassamme vuosittain järjestetään ja kuka minkäkin on sitten voittanut tai päässyt finaaliin. Luin tuon vielä pikkusen tarkemmin, kyllä se Extran sivuilta löytyy maininta Kesäillan valssista. Joten sinne vaan, ketkä uskoo pärjäävänsä tv-lamppujen loisteessa. | |
![]() 27.11.2007 17:31:15 | |
Kyl toi TV-bändin "status" on kuhilaalle niin kova juttu, että kyllä tähän Viihdyttäjä-skabaan kantsis satsata jos johonkin. Taitaa olla ikävä kyllä vaan niin, että voittajabändin valintakriteeristössä painaa enemmän naamaraja ku musiikillinen osaaminen.. heh.. Charlieskin veti aikanaan urheasti sequilla Kesäillan Valssit, ku tuli kaikenmaailman kantrikitaraa ja torvisektion pauhinaa samalla ku kuvaruudussa näky neljä tumput suorassa seisovaa hymyilevää ukkoa. ;) Eihän tossa toisaalta oo mitään vikaa jos kerta yleisö tykkää, tanssinjärjestäjät on tyytyväisiä ja soittajille tulee asialliset papanat tilille!? Kyseessä on klassinen win-win - tilanne. Persoonallisuus voipi olla täs tapaukses enemmän ku puoli ruokaa. Suomi on täynnä kovia soittajia, mutta onko kellään mitään uutta annettavaa viihdeteollisuuteen!?? Viihdyttäminen ja taiteenteko on kaks eri asiaa.. Ei se ole mulle mikään juttu. Varmasti, vissiin. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)