DaKiller 15.11.2007 16:32:27 | |
---|
aika kuraahan tuo oli. Etenkään kun niistä jäbistä ketään ei o mikään ihan huippu laulaja. Tai ainakin tuollaisen kuvan sai videon perusteela. Etenkin se charonin heebo saannut kohdalleen aivan turhaa hypeä. mielipide. En pahemmin innostu tällaisista "kerätäänpä tyyppejä kasaan ja tehdään levy" projekteista, koska ne harvoin onnistuvat levyinä. Poikkeuksena voisi tietty mainita vaikkapa Tobias Sammettin (juu, meniköhän oikein?) perskeleen kovan Avantasian.. Mutta asiaan... Hietala on yksi Suomen parhaista metallilaulajista/laulajista ja ite diggaan kyllä aika lailla myös tuon charonin laulajan vokalisoinnista. Tätä northern kinksua en ole kuunnellut muuta kuin radiosta soitetun hero piisin, joka osoittaa aika hyvin millaiseen sontaan sitä astuu, kun levyn ostaa. |
Marklar 15.11.2007 17:30:06 (muokattu 15.11.2007 17:32:41) | |
---|
Jos ei kiinnosta, älkää kuunnelko. Ihmeellistä itkemistä! syvä kommpi. turhaa artistin/artistien dissausta tämäkin!! hyvältähän tämä kuulostaa. Mieluummin tuota we don't need another heroakin kuuntelee näiden kuin turnerin versiona. Kyllä täällä saa antaa kritiikkiä. Ei se oo mitään dissaamista. Olisitte kirjottanu että ketju on kehumista varten. Minusta tämä on ihmeellistä itkemistä. Mutta ei kannata valittaa että biisi on paska kun eihän se edes ole Northern Kingsin oma. Tehkää Tina Turner palsta ja haukkukaa biisiä siellä. En pahemmin innostu tällaisista "kerätäänpä tyyppejä kasaan ja tehdään levy" projekteista, koska ne harvoin onnistuvat levyinä. Poikkeuksena voisi tietty mainita vaikkapa Tobias Sammettin (juu, meniköhän oikein?) perskeleen kovan Avantasian.. Samaa mieltä. Mutta kyllä nämäkin olis ehkä tehny hyvän levyn jos olisi tehny biisit itse. Onhan näillä persoonallisemmat äänet kun noilla Avantasia-hemmoilla. No mutta asiaan. Video ihan perus. Kun on Turnerin versiota kuunnellut niin todella hyvin jätkät on saanu muutettua tän. Itse olisin tehny kertosäkeen itse kun on alkuperäisessäkin biisissä huono. Olis sopinu tohon videon loppuun että Turner laskeutuu taivaalta :D Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
Super-Jari 15.11.2007 17:41:50 | |
---|
Kieltämättä ajatus coverlevystä jolle biisin sävelletään itse on kiehtova. "Kun näkee maailman monesta kulmasta niin löytyy jokaiselle paikka" |
Kieltämättä ajatus coverlevystä jolle biisin sävelletään itse on kiehtova. Tehäänkö semmonen? Vaikka itseasiassa se ei olisi sillon coverlevy. Paitsi Northern Kingsissä se on mahdollista jos Kakko coveroi JP:tä ja Ahola coveroi Kakkoa ja JP coveroi Hietalaa ja Hietala coveroi Aholaa. Saattaisi mennä overoinniksi. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
MarkoA 15.11.2007 22:34:44 | |
---|
aika kuraahan tuo oli. Etenkään kun niistä jäbistä ketään ei o mikään ihan huippu laulaja. Tai ainakin tuollaisen kuvan sai videon perusteela. Etenkin se charonin heebo saannut kohdalleen aivan turhaa hypeä. mielipide. Ei sovi JP:lle nuo biisit ei sitten pätkääkään. Valitettavasti. Pidän miehen laulusta kuin hullu puurosta, mutta nämä coverit saa jäädä. En tykännyt koko levystä. Ei ollut silti pettymys, vaan odotinkin aikalailla tällaista. Jollekkin menee, mutta mulle ei. Kaikella kunnioituksella. Ja muutenkin tuossa seurassa JP on hieman "hukassa" kun toiset kiekaa pari oktaavia ylempää ja Jussi joutuu laulamaan itsellekkin liian matalalta niin ei toimi. Kuunnelkaa Charonia niin tiedätte miksi JP:stä on hypetetty. May Your Will Be Done Dear Lord |
Qsysi 16.11.2007 14:40:36 | |
---|
Tykkään kyllä kovasti. Ei tartte aina ottaa kaikkea niin haudanvakavasti. POjat on pitäneet hauskaa, ja suurin osa noista biiseistä on loistavia. Ei kaiken tarvi olla aina niin troo-metällimiähiä. I reject your reality and substitute my own! |
Perro Stupido 16.11.2007 14:57:59 | |
---|
Tykkään kyllä kovasti. Ei tartte aina ottaa kaikkea niin haudanvakavasti. POjat on pitäneet hauskaa, ja suurin osa noista biiseistä on loistavia. Ei kaiken tarvi olla aina niin troo-metällimiähiä. Ei tarvi, ei, mutta kyllä kritiikkiä saa ja pitää antaa. Nykyään vaan kaikki HEVI-otsikon alla myy, vaikka levy olisi täynnä piereskelyä. Surullista. 010011000100111101001100 |
bilbo4u 25.11.2007 13:45:49 | |
---|
On levyllä hetkensäkin. Esimerkiksi I Just Died In Your Arms antaa Aholan äänestä niin vahvan näytteen, että oksat pois. Turhia ovat Rebell Yell ja Sledgehammer. Siis jo tuon yhden kappaleen takia levy kannattaa ostaa! |
TrollHorn 25.11.2007 23:46:19 | |
---|
Kyllähä tämmönen projekti toimii. Pohjoisen valtiaat kun kaikki ovat vaan nii perkeleen hyviä. Täytyy nostaa kavereille hattua tämmöisestä ideasta. Blood,
Quild
&
Heavy |
TrollHorn 25.11.2007 23:46:52 | |
---|
Kyllähä tämmönen projekti toimii. Pohjoisen valtiaat kun kaikki ovat vaan nii prkleen hyviä. Täytyy nostaa kavereille hattua tämmöisestä ideasta. Blood,
Quild
&
Heavy |
Janus 26.11.2007 00:19:29 | |
---|
|
Johannes_t 26.11.2007 10:17:57 | |
---|
Levy-yhtiön pomo(=isi): Menes Marko leikkimään vähän Jarkon, Tonyn ja Jiipeen kanssa. Voisitte vaikka vähän lauleskella keskenänne. Iskä antaa sen jälkeen teille kaikille pojille isot pussit karkkia ja limsaa. Marco: Kyllä isi! Voi kiesus. Näinkö ihan oikeasti uskot? |
Wash Burn 26.11.2007 10:38:06 | |
---|
Voi kiesus. Näinkö ihan oikeasti uskot? Niinpä. Kun muistetaan että tyypit ovat työskennelleet yhdessä jo Raskas Joulu -projektissa niin luulenpa että kyseessä on enemmänkin "tää oli kivaa, otetaan joskus uusiks" -tyylinen tapaus. |
Disposable 26.11.2007 13:08:51 | |
---|
Niinpä. Kun muistetaan että tyypit ovat työskennelleet yhdessä jo Raskas Joulu -projektissa niin luulenpa että kyseessä on enemmänkin "tää oli kivaa, otetaan joskus uusiks" -tyylinen tapaus. Vaikea kuitenkin uskoa että mikään mahtava bändihenkisyyskään tuossa projektissa on mukana. Käsittääkseni jätkät eivät tavanneet toisiaan ollenkaan levytysprosessin aikana, omat suoritukset purkkiin ja menoksi. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
TrollHorn 26.11.2007 13:09:15 | |
---|
Tässä kohtaa pitää sanoa että itse en ole kirjoittanut imperiumin sivuille. Eri henkilö sama nimimerkki. Blood,
Quild
&
Heavy |
Lux 26.11.2007 13:14:12 | |
---|
Tässä kohtaa pitää sanoa että itse en ole kirjoittanut imperiumin sivuille. Eri henkilö sama nimimerkki. Miksi sulla on Henun nimimerkki? vapaus veljeys vandalismi |
bilbo4u 26.11.2007 17:36:46 | |
---|
Kannattaa kuunnella levy ainakin läpi ja sitten heittää kommenttia puolesta tai vastaan. Itse olen sen kuunnellut monta kertaa ja...taidan kuunnella sitä vielä lisää. Kuka tällaista on aiemmin edes yrittänyt Suomessa? |
Bentley 27.11.2007 00:30:44 | |
---|
Ei jumal***! Meni ehdottomasti kärkeen ykköseks kaikkien paskimpien levyjen listalla. Kiiti ohi helposti "melkein vieraissa" -levynki. For those who can't be without the music! |
Basil79 27.11.2007 00:51:05 (muokattu 27.11.2007 00:52:22) | |
---|
Soundista valkenis yhdelle jos toiselle kirjoittajalle aika paljon faktoja ja parin laulajan omia mielipiteitä. Yks fakta heti tähän, että jätkät oli toistensa kanssa tekemisissä ainoastaan promokuvia otettaessa. En ole itse kuullut kuin sivukorvalla ja ihan perusheviltähän tuo kuulostaisi jos ei tietäisi niiden olevan covereita. Tobias Sammetin Avantasia kuulostaa minun korvaan ihan tusinaheviltä.. tulipahan mieleen Naurattaa täällä nämä tosikot, jotka haukkuisivat kaikki tällaiset proejktit, oli lopputulos mikä tahansa, ku se on vaan niin rock olla mainstreamia vastaan. Kritiikkiä saa toki antaa, mutta jos siitä paistaa Ivaloon asti tietty pätemisen tarve niin aika perseestä sekin. |
Marklar 30.11.2007 17:36:51 | |
---|
Niinpä. Kun muistetaan että tyypit ovat työskennelleet yhdessä jo Raskas Joulu -projektissa niin luulenpa että kyseessä on enemmänkin "tää oli kivaa, otetaan joskus uusiks" -tyylinen tapaus. Raskas Joulukin oli vähän väkisin väännetty mun mielestä. Kuka tällaista on aiemmin edes yrittänyt Suomessa? On. Timo Rautiainen, Toni Virtanen, Jarkko Martikainen ja Ismo Alanko teki vissiin viime jouluna Tiernapojat -levyn. En oo kuunnelut sitä. Mutta mun mielestä nä Kakot ja Hietalat on tehny näitä liikaa ja kaikki on samanlaisia ja niihin olen kyllästynyt, vaikka en mä niistä ikinä oo tykänny. Tämä on mun mielepide ei tarvi vikistä että otan vakavasti. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |