Aihe: CDON.com
1 2 3 4 513 14 15 16 1724 25 26 27 28
Kosminen
15.11.2007 16:04:11

Juu tuli taas muutama levy tilattua kun oli postikulut 0 €. Sieltä tulee joskus melkein huomaamattaan tilattua iso pino levyjä. Semmosia reilusti alle kympin levyjä löytyy sen verran reilusti ja muutenkin on houkutteleva nettikauppa. Ehkä paras.
Kalamies #16 >-)))>
Nazareth
15.11.2007 19:05:56
Nonniin, taas kävi silleen että tuli kaks ihan väärää levyä. Laitoin sähköpostia ja vastasivat että lähettävät oikeat tilalle ja saan pitää nuo väärät.
"Ja saatana vie tuo kaakki tästä pihasta heti paikalla, tai minä talutan sen koskeen!"
raita
15.11.2007 19:25:10 (muokattu 15.11.2007 19:25:59)
Mulle ei ole koskaan tullut CDON.com-levyä rikkonaisilla kansilla. Hyvää tuuria luultavasti. Kyllä tätä nettikauppaa tulee tuettua nimenomaan noitten alle kymmeneuroisten levyjen takia. Ei sellaisia normi levykaupoista löydä kuin käytettynä, eikä käytettynä löydä haluamaansa.

Nyt olisi harkinnassa, jos tilaisin Specimen-levyn noilla opintotuen jämillä.
let us die young or let us live forever
Jööhannes
15.11.2007 19:36:12
joo muuten ihan asiallinen netti/levykauppa, mutta suunnilleen joka toisella kerralla, kun olen sieltä tilannut (yleensä pauttiarallaa 3cd:tä/tilaus),
niin cd-levyjen kannet ovat valmiiksi rikkoutuneet tai pahasti naarmulla ... tästä johtuen ISO miinus tietenkin postille, sekä cdon:lle, kun eivät käytä parempia "pakkausfyllejä" ...

ei olis varmaankaan paha rasti lisätä sitä fylliä sinne pahvilodjuun tai sitten muuttaa sitä pakkausta sellaiseksi, että levyjen kannet säilyisivät ehjinä perille asti ...

Nooh, mulla on oikeastaan joka kerta ollut jostain levystä ne levyjen nipsutinpidikkeet (mitkä onkaan) rikki. Silti tilailen aika tiuhaan tahtiin muutaman levyn paketteja. Halvat hinnat ja suht. lyhyt toimitusaika kelpaa. Viimeinen tilaus lähti noin vartti sitten.
Himputin lieroa menometallia -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
mikainen
16.11.2007 15:04:41
Itsekin laitoin juuri tailauksen menemään. Täytyy muistaa laittaa postiluukun alle pehmustetta lattialle ensi viikolla kun luukku on niin korkealla. Siinä hajoaa helposti levynkuoret.
ten
25.11.2007 03:45:31 (muokattu 25.11.2007 03:46:02)
Tilasin äsken reilulla rahamäärällä musiikkituotteita (lue: joululahjoja) kyseisestä putiikista. Tähän mennessä ei ole ollut mitään ongelmia toimitusten kanssa, mutta katsotaas nyt sitten, että miten käy.

E: Joutuu ehkä hakeen postista. :(
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
-Cale
18.04.2008 11:05:25
Onkohan kyseisen puljun toiminta hidastunut kun keskiviikkona laitoin tilauksen menemään ja vieläkään sitä ei ole edes toimitettu? Yleensä ennen lähettivät jo seuraavana päivänä tilauksesta ellei jopa samana päivänä, ja paketti oli jopa 3 päivän sisällä tilauksesta postilaatikossa.
EH
18.04.2008 11:38:07
Onkohan kyseisen puljun toiminta hidastunut kun keskiviikkona laitoin tilauksen menemään ja vieläkään sitä ei ole edes toimitettu? Yleensä ennen lähettivät jo seuraavana päivänä tilauksesta ellei jopa samana päivänä, ja paketti oli jopa 3 päivän sisällä tilauksesta postilaatikossa.

Noo, itsellä ainakin on vähän vaihdellut tuo. Joskus tosiaan jo parin päivän päästä on levyt tulleet, mutta joskus on pitänyt odotella yli viikkokin.
Don't waste your time or time will waste you.
Karvanaama-Zakk
18.04.2008 14:33:50

Tehtii eka tilaus nyt ma missä tilattii 6levyä ja ti toinen tilaus missä tilattii 2levyä...Ma tilausta vielä odotellaan mutta tiistain tilaus tuli eilen =/

Muuten on kyllä lafkan kaa hyvin menny
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!!
lxi
18.04.2008 14:38:40 (muokattu 18.04.2008 14:39:03)
Tilausten saapumista ei oikein voi ennakoida kun varastotilanteesta ei ota selkoa. Ei-oota myyvät toisinaan, useampiakin tilattuja levyjä on jäänyt toimittamatta kokonaan. Tietysti Einstürzende Neubautenin Halber Mensch 99 sentillä olikin vähän liian hyvä diili ollakseen totta...
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
author
29.05.2008 23:35:31
Onko joku vuokrannut noita nettileffoja? Mun Windows Mediaplayer ei jostain syystä suostu toimimaan tuossa. En kyllä ole yhtään yllättynyt.
"Brothers and sisters friends and neighbours, vibrations in the mind of the one true God whose name is love." -William Melvin Hicks (1961-1994)
jannu
30.05.2008 00:28:05
Viime tilaus oli viimeinen kyseisestä puljusta. Levyt läheteltiin ripotellen ja pari jäi tulematta. Ei, ei ja ei.
"Just tell me fucking why everything becomes an issue!"
hullu_ukko
30.05.2008 00:33:44
Viime tilaus oli viimeinen kyseisestä puljusta.

Sama... Paitsi tietysti, jos mistään muualta ei saa yhtä halvalla levyjä. ''Toimitus n. kolmen päivän kuluttua tilauksesi vastaanottamisesta''. Nyt mennäänkin jo kahdeksatta päivää. Ei jaksa...
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
Tigerstedt
30.05.2008 08:41:54

Itelläni ei ole ollut minkään sortin ongelmia kyseisen firman kanssa. Aina ovat lähettäneet tavarat ajoissa ja eivät ole karhunneet vaikka laskut on usein olleet jopa pari viikkoa myöhässä. Ainoa miinus tulee siitä, kun kerran paketissa oli päässyt yhden levyn kannet rikkoontumaan, mutta sekin taitaa mennä Suomen Postin kovakourien piikkiin.
Hello cowgirl in the sand, is this place at your command?
Informaatiokameli
30.05.2008 09:14:26

Viime tilauksesta jäi puuttumaan yksi mp3-soitin ja sitä saikin odottaa melkein kuukauden. Oli vissiin loppunut varastosta. Kohteliaasti laittoivat sitten vähän alennusta siihen. Mainio ja hyvin pelaava pulju kyllä tuo.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
MV
30.05.2008 10:42:01
Joku tuossa kyselikin, että ovatkohan toimitusajat pidentyneet lähiaikoina. Itse laitoin viime sunnuntaina tilauksen ja vieläkään ei ole tavarat lähteneet. Yleensä on tosiaan tullut enintään parissa päivässä. Harmittaa tämmönen viivästys, kohta unohdan koko paskan ja tuhlaan rahat millä koko setti oli tarkoitus maksaa. Muistin, että lupasivat toimittaa tilaukset enintään viidessä päivässä mutta sanamuoto olikin, että normaali toimitusaika on tuo. Sääh, turha kai se on reklamaatiotakaan pistää.
kojones
30.05.2008 12:32:02
Ei pahaa sanottavaa muuten, mutta joka lähetyksessä on aina levy joista on kannesta levyn kiinnityskeskiö rikki.
carnation
30.05.2008 12:43:53 (muokattu 30.05.2008 12:48:01)
Aika monella tuntuu olevan ainaisia vastoinkäymisiä cdonin suhteen. Itselläni kyseinen firma on toiminut oikeastaan moitteetta aina (mitä nyt pari kertaa on ollut kotelot hajalla) ja viimeiset puolen tusinaa tilaustakin ovat tulleet perille hyvässä kunnossa ja jopa yllättävän nopeasti (n. 4-5 päivän sisällä). Itse olen erittäin tyytyväinen cdonin toimintaan.

Itelläni ei ole ollut minkään sortin ongelmia kyseisen firman kanssa. Aina ovat lähettäneet tavarat ajoissa ja eivät ole karhunneet vaikka laskut on usein olleet jopa pari viikkoa myöhässä. Ainoa miinus tulee siitä, kun kerran paketissa oli päässyt yhden levyn kannet rikkoontumaan, mutta sekin taitaa mennä Suomen Postin kovakourien piikkiin.

...eli melkeinpä samat sanat. Laskujen myöhästyminen on melko mahtava homma cdonin kanssa, vissiin saa parikin viikkoa olla myöhässä ennen kuin tulee huomautus ja siinäkin sanotaan vain, että tämän muistutuksen voi unohtaa mikäli laskun on maksanut lähipäivinä tjtn. Tällaisissa tapauksissa olen hoitanut laskun pari päivää huomautuksen jälkeen, en tiedä sitten kuinka kauan saavat olla myöhässä ennen kuin alkavat periä jotain lisämaksuja.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Hannu H.
31.05.2008 00:15:10

Ei oo koskaan aiemmin ollu mitään ongelmaa, mutta nyt sit kahella viime kerralla ollu tupla-cd:n kuoret paskana. Eli se keskihärpäke lähteny irti ja hakannu ne cd:n kiinni pitävät nääkit rikki. Uusi kuori tuli nopsaan. Toisesta en kerkeny reklamoimaan ja ny en enää kehtaa ku o niin paljon aikaa menny ja laskukin jo maksettu :P
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella Näin syntyy studio!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)