pliksu 11.08.2006 17:18:17 | |
---|
joo siis kysyin sen takia ku testailin aika kovalla volumella kun liikkeessä ei ollut muita kun myyjä ja minä sillä hetkellä.. Ihan mielenkiinnosta: oliko sitten paljon kalliimpi Suomessa kun kuitenkin päädyit tilaamaan kokeilemasi vahvistimen ulkomailta? And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
petrin1 11.08.2006 17:28:26 | |
---|
ai oliko..turun vertikaalissa kyseisen 2*12 valvekingin hintalapussa oli 795€ sanoin että thomannilta saan 499€ ja pomo lupas sen jälkeem mulle sen 520€ :DD mutta sitten näin musik produktiv sivuilla hinnan olevan 430€ ja rahti sun muut kulut päälle niin 460€!! eli säästin monta sataa euroa hintalappu hintaan nähden ja vertikaalin mulle lupaamasta hinnasta 60€ eli kyllä kannatti tuota tilata.. ja pari päivää niin on perillä.. |
Swan 11.08.2006 17:28:29 | |
---|
Peavey Classic 50 on nimenomaan rouhea. Puhtaat ovat hintaluokan parhautta, ja särö riittää tasan tarkkaan heviinkin, jos vain rahkeet riittävät. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: MXR Phase 100 S.M.A.K. |
petrin1 11.08.2006 17:31:11 | |
---|
|
petrin1 11.08.2006 17:32:51 | |
---|
50 on nimenomaan rouhea. Puhtaat ovat hintaluokan parhautta, ja särö riittää tasan tarkkaan heviinkin, jos vain rahkeet riittävät. vahvari on jo tilauksessa eikä kiinnosta toi 50w classic vaikka hyvä kyllä onkin..kiitos kuitenkin.. |
Shredator 12.08.2006 14:34:48 | |
---|
Menee ohi topicin mutta onko kellään kokemuksia tuosta Peaveyn Windsor-nupista?? Näyttäs olevan Valvekingin kanssa melkein samaa hintaluokkaakin..Ja haen siis pelkkää hyvää puhdasta soundia, kun noita etusia käytän joka tapauksessa.. Nuke 'em! |
petrin1 13.08.2006 20:09:10 | |
---|
joo ittekkin näin saman nupin jollai sivulla...ihan outo tuttavuus en ole ikinä ennen kuulluutkaan vekottimesta.. |
luopio 15.08.2007 18:13:10 | |
---|
Vittu, iänikuisesti taisteltua aihe, mutta pakko nyt vielä yrittää saada vakuutta asialleen. Jos olisit ostamassa kitaravahvistimen metallin soittamiseen niin kumpaan laittaisit rahasi? Flextone III:seen vai Valve Kingiin? Ja miksi ihmeessä? Itse olen tuohon Valve Kingiin kääntymässä, mutta sitten on kuullut niitä juttuja, että osa niistä piteleee ihme ääniä ja semmosta pientä häikkää... Kiitos, jos viestitte vielä vastata. niin, ja älkää nyt ehdotelko muita. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
LesPaulBastardos 15.08.2007 18:29:12 | |
---|
Hetkonen. Tyypin profiilis lukee vahvistuksen kohdalla edition tube? |
luopio 15.08.2007 19:54:02 | |
---|
Niin siis en ole ketjun aloittaja. En vain viitsinyt aloittaa taas uutta topiccia samoista aiheista niin kirjoitin tähän. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Tympee Huttunen 15.08.2007 21:06:23 (muokattu 15.08.2007 21:07:48) | |
---|
No mites Hughes&Kettnerin Switchblade? Löytyy haulla tietoa, hinta siinä 1300 euron paikkeilla, mutta jotkut on kuulemma saanut tingattua tonniin. Perhana, kun löytäisi tonniin jostain tuon. Ok, no Ebayssa noita tuohon hintaan liikkuu, mutta oma säätämisensä sieltäkin tilaamisessa on. Hinta tosiaan on uudella se 1300 ja käytetyllä 1000e vaikuttaa ihan kohtuulliselta hinnalta. e: Mulla on muuten torilla yksi tuohon 500-600e budjettiin sopiva väline kunnon casella. |
rainmaker 15.08.2007 23:55:26 | |
---|
Vittu, iänikuisesti taisteltua aihe, mutta pakko nyt vielä yrittää saada vakuutta asialleen. Jos olisit ostamassa kitaravahvistimen metallin soittamiseen niin kumpaan laittaisit rahasi? Flextone III:seen vai Valve Kingiin? Ja miksi ihmeessä? Itse olen tuohon Valve Kingiin kääntymässä, mutta sitten on kuullut niitä juttuja, että osa niistä piteleee ihme ääniä ja semmosta pientä häikkää... Kiitos, jos viestitte vielä vastata. niin, ja älkää nyt ehdotelko muita. Noista jos pitäs valita, niin valve king on oikea vaihtoehto. Valve king on varteenotettava vaihtoehto yleensäkin. Tänään just kaverin 100 Wattista valve king nuppia tetailin, ja kyllä sieltä irtos sellasta murinaa, että huh. Clean -kanava ei miusta ollut mikään mullistava, mutta ei sekään huono ollut. Mutta metallin soittamisessahan särösoundit taitaa olla tärkeemmät. Ne hoituivat mielestäni erittäin mallikkaasti tuolla venttiili kuninkaalla. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
BuzBuz 15.08.2007 23:58:12 | |
---|
Tässä kun nyt on ollut juttua halvoista putkinupeista, ja sitä myötä joissain tapauksissa melko pienistä tehoistakin, kysyisin mikä putkicombo ajaisi hyvin asiansa kerrostalostudiossa? Vaatimuksina olisi muhkea soundi jo pienillä tasoilla. Monipuolisuus on myös aivainsana (mitä tässä ollaankin jo käsitelty). Valve-beet ja muut ~200e 5w combot voi melkein unohtaa, koska hieman raskaammankin rokin pitäisi vahvistimella taittua. Tekisikön Rolandi cubesta putkiversion tilaustyönä? Vähän ehkä off-topic, mutta ei viitsi tuollaisesta niin uutta aihetta aloittaa. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
Tami 16.08.2007 00:36:28 | |
---|
Tässä kun nyt on ollut juttua halvoista putkinupeista, ja sitä myötä joissain tapauksissa melko pienistä tehoistakin, kysyisin mikä putkicombo ajaisi hyvin asiansa kerrostalostudiossa? Vaatimuksina olisi muhkea soundi jo pienillä tasoilla. Monipuolisuus on myös aivainsana (mitä tässä ollaankin jo käsitelty). Mulla ainakin herää kysymys, että miksi sen pitää olla putki??? Ite kattelisin tuohon käyttöön podia, tai jotain muuta mallintavaa pökälettä.... No itsessään pieni/monipuolinen vois olla kochin studiotone tai mesan lonestar special (5w), mutta edelleenkin sanoisin notta mallintavaa.... En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
Ziggy Bubba 16.08.2007 01:33:49 | |
---|
Tässä kun nyt on ollut juttua halvoista putkinupeista, ja sitä myötä joissain tapauksissa melko pienistä tehoistakin, kysyisin mikä putkicombo ajaisi hyvin asiansa kerrostalostudiossa? Vaatimuksina olisi muhkea soundi jo pienillä tasoilla. Monipuolisuus on myös aivainsana (mitä tässä ollaankin jo käsitelty). Noihin tarpeisiin Kochin Studiotonea sopivampaa peliä on paha keksiä. Ite löysin tuommosen sopuhintaan käytettynä eikä ole tarvinnut katua hetkeäkään. Monipuolisempaa putkimyllyä kotikäyttöön en ole nähnyt. Vahvarissa on jopa kuuloke- ja suoraan linjaan sopivat ulostulot nauhoitushommiin. Ai niin, ja mainiot soundit niin kliineillä, pikkurosoilla kuin raskaammassa juntassa, eteenkin od-purkillä tuupattuna. Suosittelen tutustumaan. You said a' what now? |
BuzBuz 16.08.2007 12:51:47 | |
---|
Mulla ainakin herää kysymys, että miksi sen pitää olla putki??? Ite kattelisin tuohon käyttöön podia, tai jotain muuta mallintavaa pökälettä.... Mallintavia löytyy sekä tietokoneelta että pedaalimuodossa (toneworks 3000G) Kiitoksia tuosta studiotone-vinkistä! Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
kitara-ukkeli 16.08.2007 14:52:49 | |
---|
itekkin oon miettiny putkivahvareita tuossa 600e hintaluokassa. musiikkityyli on rock ja soitan paljon cleanillä.. tuo HUGHES&KETTNER EDITION TUBE 20TH ANNIVERSARY on kiinnostava, täyttääkö se hyvien cleanien tarpeen kun fendereihin ei oikeen olis varaa.. (muitakin putki- tai jopa trankkukomboja vois ehdotella..) -ei taidolla vaan tuurilla- |
Klapp 16.08.2007 15:53:59 | |
---|
itekkin oon miettiny putkivahvareita tuossa 600e hintaluokassa. musiikkityyli on rock ja soitan paljon cleanillä.. tuo HUGHES&KETTNER EDITION TUBE 20TH ANNIVERSARY on kiinnostava, täyttääkö se hyvien cleanien tarpeen kun fendereihin ei oikeen olis varaa.. (muitakin putki- tai jopa trankkukomboja vois ehdotella..) Älä turhaan kysele muiden perään. Minä kokeilin omalla kierroksellani nuo halvemmat Fenderin putkikombot ja H&K:iin päädyin, juurikin cleanien edessä. Ei se mulle se Fenderin muka-niin-taivaallinen helinä kuulosta niin erityiseltä. Ohan se nätti ja hyvä ja kaikkee, mut niin on tuo saksanihmekin. Go for it, sanon ma. "Miten surullista./Radiossa palaa valo/eikä sen katveessa näe edes lukea/" -Jarkko Laine |
Olen vähän katellu tuota Peavey Valve King nuppia ihan hintansa puolesta. Ei sitä nyt kauheesti haukuta mutta kokeilemaan pitäis päästä. Eli PK-seudulla, missä myydään tuollaisia?? Lisää tatskoja s*^tana! |
Takajeejee 15.11.2007 16:07:08 | |
---|
Olen vähän katellu tuota Peavey Valve King nuppia ihan hintansa puolesta. Ei sitä nyt kauheesti haukuta mutta kokeilemaan pitäis päästä. Eli PK-seudulla, missä myydään tuollaisia?? F-Musiikissa luulisin. Tai, jos jaksat junalla mennä keravalle ja siitä poliisiaseman vieressä sijaitsevaan Intro-musiikkiin, niin sielä. Taino sanoivat tilaavansa ku viimeksi joskus 2-3 viikkoa sitten kävin. Hinnaksi sanoivat 550e :FF |