AP 22.10.2007 14:34:50 (muokattu 22.10.2007 14:35:11) | |
---|
32" Mirai lähti taannoin 500 eurolla mukaan. Ihan riittävän hyvä mulle, eikä kiinnosta maksaa liikoja HD ready telkkarista kun vehkeet kehittyy ja halpenee nopeasti. Ja sellaisenkin pointin voi esittää, että ihmettäkö sitä mitään hyper-teeveetä ostamaan kun muistetaan ohjelmatarjonnan laatu. Tilanne on hiukan sama kuin jos pihassa seisoisi 700-sarjan bemari sitä varten että voi käydä sillä lähikaupassa kerran viikkoon. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Jormaz 22.10.2007 14:42:25 | |
---|
Jep, ei niillä telkkareilla loppujen lopuksi hirveästi eroa ole. Jos haluaa leffoja katsoa niin ihan rohkeasti kannattaa hommata se videotykki. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
wrshredder 22.10.2007 15:27:32 | |
---|
Jep, ei niillä telkkareilla loppujen lopuksi hirveästi eroa ole. Jos haluaa leffoja katsoa niin ihan rohkeasti kannattaa hommata se videotykki. Komppi. On se loppupeleissä hienompi ja tonnilla saa jo hd-tykin jossa on 50" isompi kuva ja saman hintainen (ellei halvempi) kuin taulutelkkari. Taulun kuvalle saa väsättyä itse 60e hintaan. Itse ostin oman tykkini viimevuoden joulukuussa vai joskus silloin ja tunteja lamppuun on tullu vasta jotain 350. 2000 tuntiin/vuosi käyttöä on takuuta lampulla. 3000 tuntia pitäs olla lampulla ikää joten ihan heti ei tartte vaihtaa. Ja oman tykin lamput on vielä suht halvimmasta päästä. Jotain 200-280e muistaakseni.. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
DaKiller 22.10.2007 18:12:50 | |
---|
Kukin taaplaa tyylillään. Itseä ylimääräinen säätäminen ja vehkeiden kanssa kikkailu ei kiinnosta. Digitv kaapelille ja antennille säästää aika lailla kaukosäätimien kanssa kikkailulta ja eihän sitä koskaan tiedä kumpaa sitä vuoden päästä tarvitsee. Normilähetykset näyttävät helvetin hyvältä ja dvd:t xboxin kautta todella hyvältä. Pelaaminen on nannaa uuden telkkari johdosta ja kusen hunajaa haloa vääntäessä. |
bedlam 22.10.2007 21:14:47 (muokattu 22.10.2007 21:16:46) | |
---|
Jos haluaa leffoja katsoa niin ihan rohkeasti kannattaa hommata se videotykki. Itte kattelin pari vuotta tykillä leffat, mutta kuukausi sitten vehje lensi kaappiin, ostin taulutöllön tilalle ja tyytyväisempi olen nyt. Jos olisi ihan erikseen olemassa elokuville pyhitetty ikkunaton huone, niin tykki ehdottomasti sitten. Mutta mua alkoi se verhojen vetäminen ja säätäminen pitemmän päälle kyrsimään. Nyt lähtee tykki tuottamaan psykedeelisiä kuvioita reenikämpän seinälle :P Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
wrshredder 22.10.2007 21:29:23 (muokattu 22.10.2007 21:29:38) | |
---|
Mutta mua alkoi se verhojen vetäminen ja säätäminen pitemmän päälle kyrsimään. No rääh ;D Verhot vaan kiinni ni se on siinä. Kuvaa ei tarvi oikeen koskaan säätää ,eikä musta muutenkaan. Näin syksyllä on muuten kätevän pimeää muutenkin.. Mutta jokainen taablaa tyylillään. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Antti1 22.10.2007 22:01:03 | |
---|
Kaukosäätimellä automaatio kankaan laskemiseen, verhojen sulkemiseen, tykin avaamiseen ja valojen sammumiseen yhdellä komennolla. Ei se niin kallista nyt oo, kun kerran laitteita ruvetaan hankkimaan. :) "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
bedlam 22.10.2007 23:02:26 (muokattu 22.10.2007 23:06:36) | |
---|
No rääh ;D Verhot vaan kiinni ni se on siinä. No kun nimenomaan kesäisin se ei ole siinä. Vaikka vetää kaikki verhot kiinni kämpästä ja sammuttaa valot, niin ei ole kämppä läheskään tarpeeksi pimeä. Olis jotku mustat ja paksut pimennysverhot pitäny hommata koko kämppään, eikä nappaa sellanen yhtään. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
wrshredder 23.10.2007 00:48:27 | |
---|
No kun nimenomaan kesäisin se ei ole siinä. Vaikka vetää kaikki verhot kiinni kämpästä ja sammuttaa valot, niin ei ole kämppä läheskään tarpeeksi pimeä. Olis jotku mustat ja paksut pimennysverhot pitäny hommata koko kämppään, eikä nappaa sellanen yhtään. Joo no kesällä se on hieman vaativampaa ,mutta ei silloinkaan mahdotonta. Tosiaan jos vaan jaksaa nähdä sen verran vaivaa. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
masterhat 23.10.2007 00:58:52 (muokattu 23.10.2007 01:00:16) | |
---|
en tiedä, jotenkin muakin vieroksuttaa tuo tykki, johtunee ehkä siitä, että pelailin nhl2008 kaverilla vitun ison tauluteeveen kans, ja se oli niin vitusti hienompaa, ku tykit joidenka kanssa oon joskus änäriä mättän. Kalliiksihan se tulee, mutta hinnat tulee vielä alas. Joten itse kyllä säätän sen 500 - 1000egua ylimäärästä, kun pitää teeveetä uusia. mutta sellasia rahoja tuskin on heti huomenna, joten osaltani tää nyt ei o ehkä niin ajankohtaista... Ei tykissäkään mitää vikaa o, mut jotenkin o vaa sellanen fiilis E: tosin veronpalautuksethan sieltä tulee ihan kohta, mutta ne taidan käyttää 72 custom teleen ja lopuilla viinaa... Snails against humanity |
Bacchus 23.10.2007 01:02:56 (muokattu 23.10.2007 02:03:58) | |
---|
Tykkitekniikka kehittyy todella kovaa vauhtia. Nykyään saa 2500 €:lla jo huippuluokan HD-tykin. On niissä tietenkin huonotkin puolensa, pimennysverhot ovat melko välttämättömät, ja lampun vaihto on tunnetusti tyyristä. EDIT: Siis Full HD totta kai. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
wrshredder 23.10.2007 01:55:55 | |
---|
Tykkitekniikka kehittyy todella kovaa vauhtia. Nykyään saa 2500 €:lla jo huippuluokan HD-tykin. On niissä tietenkin huonotkin puolensa, pimennysverhot ovat melko välttämättömät, ja lampun vaihto on tunnetusti tyyristä. Tolla rahalla saa jo fullhd tykin peijjoona vieköön! Oma monissa testeissä hyviä arvosteluja saanut Optoman themescene hd70 makso 1200e ,mutta sen pitäs saada ulkomailta alle tonnilla jo. Lampunvaihtoja en ainakaan itse pelkää ollenkaan ,kyllä ne kestää vaikka kuinka kauan ,sekä jopa munlaisella työttömällä on varaa uuteen lamppuun. Mulla ei oo ees pimennysverhoja vaan tavalliset mustat verhot. Kesällä jotkut spesiaaliverhot voi olla kyllä jees. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Bacchus 23.10.2007 02:03:47 | |
---|
Tolla rahalla saa jo fullhd tykin peijjoona vieköön! Mitä mä oikein kirjoittelin, Full HD siinä piti alunperinkin lukea. Tähän aikaan ei enää aivot skulaa. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
bedlam 23.10.2007 09:51:11 (muokattu 23.10.2007 09:51:59) | |
---|
Joo no kesällä se on hieman vaativampaa ,mutta ei silloinkaan mahdotonta. Tosiaan jos vaan jaksaa nähdä sen verran vaivaa. Itsellä ei oikeastaan kyse ollut siitä, etteikö jaksaisi vaivaa. Haluan vain, että olohuone tuntuu viihtyisälle olohuoneelle, eikä pelkästään kotiteatterille. Ja pilkkopimeässä leffojen katselu ja pelailu väsyttää ja rasittaa ainakin omia silmiäni enemmän, varsinkin kun töissä joutuu monitoria päivät tuijottelemaan. Muutenkin esim. nyt syksyllä kun päivät ovat muutenkin pimeitä, ei houkuta istua enää iltaa pilkkopimeässä. Mutta makukysymyksiähän nämä. Iso kuva toimi kyllä hyvin varsinkin spektaakkeleissa kuten LOTR, mutta itselleni muu viihtyisyys on kuitenkin tärkeämpää kuin ne parikymmentä menetettyä tuumaa. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Bluesmies 24.10.2007 20:39:30 | |
---|
Itse ostin oman tykkini viimevuoden joulukuussa vai joskus silloin ja tunteja lamppuun on tullu vasta jotain 350. 2000 tuntiin/vuosi käyttöä on takuuta lampulla. 3000 tuntia pitäs olla lampulla ikää joten ihan heti ei tartte vaihtaa. Ja oman tykin lamput on vielä suht halvimmasta päästä. Jotain 200-280e muistaakseni.. Ei helvetti, melko kallista... |
wrshredder 25.10.2007 16:24:15 | |
---|
Ei helvetti, melko kallista... Elämä on. Jotkut laittaa nuo rahat viinaan ja tupakaan. Minä ostan sillä rahalla mielummin valoa. :) Ja samoissa hinnoissa mennään taulutelkkarienkin kanssa. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Mr. Mustard 25.10.2007 16:45:08 | |
---|
Olen siinä onnellisessa asemassa, että mulla on videotykille ihan oma huone pimennysverhoineen. Huoneen ikkunat ovat vielä sopivasti ilta-aurinkoon päin, joten kesäisinkin tilan saa pimeäksi, ja aina ei tarvitse edes pimennysverhoja. Olkkarissa ei asiat ole ihan yhtä hyvin. Siellä on viimesiään vetelevä hilipipsin kuvaputkitöllö;) "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Jaskanpoika 14.11.2007 23:18:51 (muokattu 14.11.2007 23:21:03) | |
---|
|
E: Mitäs tuolla kontrastilla tässä tarkoitetaan kun Lg:llä 800:1 ja Samsung 4000:1? Luku kuvastaa kontrastisuhdetta, ja sillä on suuri merkitys kuvan laadukkuuden kanssa. Tässä oiva selitys: "Kontrastisuhde kuvaa valovoiman suhdetta televisiossa samanaikaisesti näkyvien kirkkaiden ja tummien alueiden välillä. Jos kontrastisuhde on korkea, kuvan tummien osien väri on todentuntuisen musta, ja varjoissa on runsaasti pehmeitä yksityiskohtia. Jos kontrastisuhde on matala, mustat alueet muuttuvat todennäköisesti harmaiksi, jolloin kuva vaikuttaa elottomalta." LG:n 800:1- kontrastisuhde kuulostaa todella pieneltä, onkohan ilmoitukseen livahtanut väärä luku? Noin halvoissakin LCD- televisioissa kontrastisuhteen pitäisi olla suurempi. Pelkkien specsien valossa valitsisin ehdottomasti Samsungin, mutta LCD- vehkeitä on hankala vertailla ilman oman käden kokemusta. Kannattaa käydä liikkeessä pällistelemässä televisioita lähemmin, koska monissa halvemmissa, ja kalliimmissakin malleissa on ongelmia liikkeen kanssa. Toisin sanoen kuva tahmaa. "Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää |
Sir Henri 15.11.2007 14:23:17 | |
---|
Pelkkien specsien valossa valitsisin ehdottomasti Samsungin, mutta LCD- vehkeitä on hankala vertailla ilman oman käden kokemusta. Kannattaa käydä liikkeessä pällistelemässä televisioita lähemmin, koska monissa halvemmissa, ja kalliimmissakin malleissa on ongelmia liikkeen kanssa. Toisin sanoen kuva tahmaa. Juu näin. Itse en tuijottanut specsejä juuri ollenkaan kun ostin telkkarini. Silmällisesti tutkailin kuvien hyvyyttä ja sillä perustein valitsin parhaan kuvan omaavan laitteen. Eroja meinaan on ihan paljon saman hintaluokan laitteiden välillä. Kaikesta voi tehdä bluesia. |