IsoDino 14.11.2007 23:17:25 | |
---|
...saa olla käytetytkin, kunhan on kunnossa. Tulee siis aloittelijalle eli mitään huippujuttuja ei kannata ehdottaa. Merkki rajoituksia ei ole, kunhan ne on soittokelpoiset. |
...saa olla käytetytkin, kunhan on kunnossa. Tulee siis aloittelijalle eli mitään huippujuttuja ei kannata ehdottaa. Merkki rajoituksia ei ole, kunhan ne on soittokelpoiset. thomann.de Yhä se hintaluokkka on hyvä olla näkyvillä.. And the Angel said it to me: "These are the cries of the Carrots." |
Foe mounier 17.11.2007 17:58:18 (muokattu 17.11.2007 18:00:47) | |
---|
...saa olla käytetytkin, kunhan on kunnossa. Tulee siis aloittelijalle eli mitään huippujuttuja ei kannata ehdottaa. Merkki rajoituksia ei ole, kunhan ne on soittokelpoiset. http://www.thomann.de/fi/millenium_mps100_edrum_starter_set.htm Siinä olis niin halvat kun löysin. Käytettynä saa sitte varmaan vieläkin halvemmalla. Soittokelpoisuudesta en mene takuuseen :) Huono mainehan näillä on ja ihan syystäkin joten kannattaa muistaa että jos innostusta löytyy niin kannattaa ostaa yhdet hyvät eikä monia huonoja. |
miän vain 18.11.2007 17:13:29 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/millenium_mps100_edrum_starter_set.htm Siinä olis niin halvat kun löysin. Käytettynä saa sitte varmaan vieläkin halvemmalla. Soittokelpoisuudesta en mene takuuseen :) Huono mainehan näillä on ja ihan syystäkin joten kannattaa muistaa että jos innostusta löytyy niin kannattaa ostaa yhdet hyvät eikä monia huonoja. Noille tarvitsee sitten lisäksi vielä treenikämpän. Akustinen meteli on liian kova kerrostaloon. Halpaa on... |
Foe mounier 18.11.2007 18:12:32 | |
---|
Noille tarvitsee sitten lisäksi vielä treenikämpän. Akustinen meteli on liian kova kerrostaloon. Halpaa on... Saattaa olla. Mulla on sähköt eikä oo valituksia tullu, mut mä asunki rivitalossa joka varmaan muuttaa asiaa hieman. |
joravuo 18.11.2007 18:16:59 (muokattu 18.11.2007 18:17:24) | |
---|
Mulla on sähköt Useimmissa kotitakouksissa on nykyaikana sähköt. E: Anteeksi And the Angel said it to me: "These are the cries of the Carrots." |