ville999 14.11.2007 14:50:15 (muokattu 14.11.2007 14:51:26) | |
---|
Tätä on odotettu.. Heinäkuun lopussa kaksi stadion keikkaa.. varaan paikan eturivistä kiitos. |
Joees 14.11.2007 15:30:38 | |
---|
Tätä on odotettu.. Heinäkuun lopussa kaksi stadion keikkaa.. varaan paikan eturivistä kiitos. Milläköhän kokoonpanolla se tulee? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
ville999 14.11.2007 15:35:32 | |
---|
e street bandin kanssa. |
Joees 14.11.2007 16:41:36 | |
---|
e street bandin kanssa. Weinberg rummuissa siis. Ja mafiahemmo kitarassa. Jösses. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Nonist. Tätä on odotettu vuodesta 2003 asti. Nyt vaan ihmetellään, kuinka saada liput kentälle. Innostus:
Nuoruuden hermostollinen häiriötila,
joka paranee pienillä annoksilla katumusta
kokemuksen karttumisen seurauksena. |
teg 14.11.2007 19:07:10 | |
---|
Jokohan paranee tuulettaaa...ei ihan vielä, sillä varmistus puuttuu järjestäjän taholta. Mutta jos ja KUN tämä toteutuu niin ei voi kuin ihmetellä kuinka kova keikkavuosi tulee ensi vuodesta. Sanottiin, että tämä kulunut vuosi on ollut kaikkien aikojen keikkavuosi mutta taitaa hävitä tulevalle. Nyt jo varmistunut maiden, bon jovi ja nyt tämä. Eikä vuosi ole edes vaihtunut... Onhan tuonne aivan pakko ängetä, oli se viimeksi niin helvatan kova keikka (olin jälkimmäisellä). Soittivat melkein 3 tuntia. Eikä minkäänlaista pitkästymisen tunnetta kerinnyt hiipimään puseroon. Ja että kuinka saada lippu kentälle...teet niinkuin itse maidenin lippujen kanssa tein. Lähdet jonottamaan erittäin hyvissä ajossa. Myönnän että ahdisti norkoilla lippujonossa lähes viisi tuntia mutta kyllä kannatti. Veikkaanpa, että niitä, jotka olivat jonon päässä (lähes 50m kun lipunmyynti alkoi) otti aivoon enemmän, kun parhaat paikat oli viety ja joutuivat tyytymään piippuhyllyn paikkoihin. |
Jubi 14.11.2007 20:04:11 | |
---|
Ok, Springsteenin keikka on aina Springsteenin keikka ja allekirjoittanut on takuulla tuolla Stadikalla mukana, mutta... Ainakin syksyn settilistoista on suuret klassikot pitkälti puuttuneet. Jungleland on vedetty kerran, Thunder Road kolme, Spirit in the Night kahdesti... The Riveriä ei kertaakaan. Tuolta lunttasin: http://www.brucespringsteen.net/live/2007setlists.html#20070924Innostus:
thescientist 14.11.2007 20:58:47 | |
---|
En tuu jos Thunder Roadin veto ei oo 100% varma. "This blind date might take you to places unknown and it will be new and scary and vital"
Kuunneltua |
krautio 14.11.2007 21:06:24 | |
---|
Jos sattuu lähelle tota Maidenin keikkaa niin voisi hyvinkin harkita Pomon keikkaa. On kyllä tosi hyvä levy tuo Magic! t. Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
Mikke-poika 14.11.2007 21:26:30 (muokattu 14.11.2007 21:26:40) | |
---|
Jos sattuu lähelle tota Maidenin keikkaa niin voisi hyvinkin harkita Pomon keikkaa. On kyllä tosi hyvä levy tuo Magic! t. Köpe Veikkaan että keikat on heinäkuun alkupuolella, koska kuulemma Ullevin keikat olisi 4-5.7.2008. |
ville999 14.11.2007 21:51:34 (muokattu 14.11.2007 21:52:01) | |
---|
Mitä noita keikkojen biisilistoja olen tutkinut niin brucella on jokaisella kiertueella aika erilaiset biisit listoilla. Ja tuskimpa Brucekaa jaksaa puolta vuotta soittaa samoja biisejä peräjälkee. Eiköhän ensi heinäkuuhun mennessä ole uuden levyn hohtokin jo vähän himmennyt. Ihannehan olisi jos kuultaisiin niitä uusia hittejä ja vanhoja klassikoita tasapuolisesti. Sopisi kyllä jättää seeger session sekoilut välistä. Mutta tämähän on vain oma mielipiteeni. Allekirjoittanut on todellakin kummalakin keikalla mukana mikäli lippuonni suosii. |
Joees 14.11.2007 22:40:28 | |
---|
Prove it all night kun tulis niin oujea. Tosin, ei mulla varmaan fyrkkaa oo tonne mennä vaikka kiinnostaisikin. Shit happens. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
beissi man 15.11.2007 14:03:20 | |
---|
Jos toteutuu niin tonne on siis ihan pakko päästä ja lipun eteen olen valmis tekemään kovaa työtä. "Pie basisti turpas kii jos ei oo asiaan mitenkää liittyvää sanottavaa...
mee vaikka sinne basistien puolelle selittää tosta Richard Ashcroftin uudesta levystä tai vaikka sinne amiskaas veistaa niitä bassoja jostain vanerin palast jos et muuta keksi." |
Flash 16.11.2007 09:05:48 (muokattu 16.11.2007 09:06:30) | |
---|
Keikalle tottakai ja mielellään Suomen keikan (keikkojen) lisäksi olisi mukava nähdä taas joku keikka myös ulkomailla. Katsotaan millaiseksi kiertueaikataulu muodostuu... En tuu jos Thunder Roadin veto ei oo 100% varma. Springsteenin keikalla mikään biisi ei ole 100% varma. No, ehkä Born To Run... Live Music Is Better! |
ivelak 16.11.2007 11:12:31 | |
---|
Bruce harvoin vetää kahta biiseiltään samanlaista keikkaa. Tosin tämä eilisen 15.11. settilista kelpaisi ainakin minulle sellaisenaan myös tulevalle Helsingin keikalle. Radio Nowhere No Surrender Lonesome Day Gypsy Biker Magic Reason to Believe Darkness on the Edge of Town Candy's Room She's the One Livin' in the Future The Promised Land I'll Work For Your Love 4th of July, Asbury Park (Sandy) E Street Shuffle Devil's Arcade The Rising Last to Die Long Walk Home Badlands * * * Girls in Their Summer Clothes Thunder Road Born to Run Dancing in the Dark American Land |
Jubi 16.11.2007 15:46:59 | |
---|
Thunder Roadin kuulin viimeksi, Riverin missasin, kun vedettiin vain toisena iltana. MuttaMutta. Molemmista olen valmis luopumaan, jos tulisi Incident on 57th Street soolona: Mies ja piano. Mitään niin hienoa ei ole :) Innostus:
HaloOfFlies 18.11.2007 13:21:38 (muokattu 18.11.2007 14:01:53) | |
---|
Onkohan tälle virallista vahvistusta jossain. Jos on, niin tuonne käy tie heinäkuussa. Kyllähän Pomo on livenä nähtävä! E: Jaa ei ole vielä. Odotellaan. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Deg 18.11.2007 21:54:02 | |
---|
Prove it all night kun tulis niin oujea. Tosin, ei mulla varmaan fyrkkaa oo tonne mennä vaikka kiinnostaisikin. Shit happens. Noh, kun nämä liput tulee myyntiin niin sinähän ostat itsellesi moisen ja kesällä mennään rokkibemarilla paikalle. Vuoden 2007 ensimmäisen dada-viestin lähettäjä!! |
Joees 19.11.2007 01:30:25 | |
---|
Noh, kun nämä liput tulee myyntiin niin sinähän ostat itsellesi moisen ja kesällä mennään rokkibemarilla paikalle. Kieltämättä olisi jees. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Flash 21.11.2007 12:46:42 (muokattu 21.11.2007 12:50:50) | |
---|
Bruce harvoin vetää kahta biiseiltään samanlaista keikkaa. Tähän mennessä heitetty 24 keikkaa ja yhteensä 61 eri biisiä. Bostonin keikka muuten taisi jäädä Danny Federicin viimeiseksi. Hemmo on kuuleman mukaan vakavasti sairas... E: Bostonin keikan loppu: http://www.youtube.com/watch?v=yxj6_eOQhsY Live Music Is Better! |