Aihe: Harkkavahvistin ja uusi putkinuppi
1 2 3
Joees
12.11.2007 22:00:25 (muokattu 12.11.2007 22:00:58)
Juurikin 4x12, eli halfstäkin läpi kuuntelin (kaveri sillä tykitti reeniksellä, itse en soittanut). Matampin Minimat (teho 2W) voisi olla myös kova vahvistin kotiin:

http://www.custom-sounds.com/epages … 50274159fa3d3d0684+FI/products/1960

Ainakin tietyntyylisen metallin soittamiseen nuo Matamp:it ovat ilmeisesti juuri se vahvistin.

Tuo Minimat kannattaa ainakin toistaiseksi unohtaa. Ellei sitten käytettynä tule vastaan...
Tuota ei enää tehdä, siitä on tullut uusi versio ja sitä ei mun tietääkseni suomeen oo vielä tuotu eikä Matampin sivuillakaan oo vielä hirveesti juttua siitä. Ainoastaan niiden foorumilla on jotain ja muutama kuvakin jopa. Ja maksaneekin tuo uudempi versio enemmän kuin mitä vanhempi.

E: Muuten kyllä olisin sen kannalla ehdottomasti ;-)
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
släsh
13.11.2007 20:36:42
nojoo ainahan voi saundia muokkailla mutta meinaan että enpä pahemmin ala käyttää pedaaleja vaan haluaisin lähestulkoon "täydellisen" saundin vahvarista. eikun sanaa määrittelemään mutta semmonen hyvä. Ylivoimaisesti paras vahvari minkä voisi ostaa tolla budjetilla on splawn quick rod mutta se nyt siaitsee amerikan mantereella
ReBeat
13.11.2007 20:50:41

Ylivoimaisesti paras vahvari minkä voisi ostaa tolla budjetilla on splawn quick rod mutta se nyt siaitsee amerikan mantereella

Siis jos oikeasti tuollaisen haluat niin eihän se nykypäivänä ole mikään ongelma. Ainoa mikä estäisi voisi olla joku ROHS direktiivi jos nuo Splawnit eivät sitä täytä (en tiedä miten asia on), mutta kyllä noita liikkuu käytettynäkin. Käytetyn hankkimista ei voi estää oikein mikään muu kuin luonnonkatastrofi.
släsh
14.11.2007 12:01:01
noi on aika uus juttu joo ja monet myymälät jenkeistä eivät halua myydä tuotteita europpaan. mut toi splawn ois kyllä ihan täydellinen sillä saa paremman brown soundin ku van halen peaveyllä ja sitä on kehuttu paljon paremmaksi kun esim bognereita
nakedzen
14.11.2007 12:52:13
Olin itsekkin kattonut tuota matamppia mutta on jo ollut aika kauan out of stock voisi varmaan ottaa yhteyttä heihin. Frendillä on kyseinen kapistus ja se soi helvetin hyvin

Tuonhan saat tilattua matampilta omille spekseillesi tehtynä suoraan:

http://matamp.co.uk/minimat.htm
släsh
14.11.2007 16:50:44
olen ehkä käsittämättömän tyhmä mutta en löytänyt mitään tilaushommaa? pitääkö sinne soittaa tai? koska siin oli jotai että ne laskutta jonku pienen rahtimaksun ku lähetät emailin tai soitat sinne tilaa tuotteen et muute kai se sama puntahinta
Joees
14.11.2007 16:59:16
Tuonhan saat tilattua matampilta omille spekseillesi tehtynä suoraan:

http://matamp.co.uk/minimat.htm

Saa, mutta ei tota minimattia. Uuden kakkosversion saa kyllä, se on sitte jo 4 wattia muistaakseni. Uudempi versio on myös kalliimpi ja mun käsittääkseni fyysisestikin hitusen isompi kuin vanhempi.
Hello punks!
släsh
14.11.2007 17:01:59
miten tuolta saa edes tilattua :D ja uskon että kohta customshoppiin tulee minimatII
Dunga
14.11.2007 17:05:15 (muokattu 14.11.2007 17:05:51)
miten tuolta saa edes tilattua :D ja uskon että kohta customshoppiin tulee minimatII

http://matamp.co.uk/matamp_order_enq.htm

"Contact" linkki kertoo jo aika paljon ;)
släsh
14.11.2007 17:11:54
tuleekohan kuinka kalliiksi?
Dunga
14.11.2007 17:14:37
tuleekohan kuinka kalliiksi?

No nuo Customshopin hinnat antavat vertailukohdan. Jos tilaa heiltä suoraan, ei se taida selvitä kuin kysymällä esim. sähköpostilla.
släsh
14.11.2007 17:15:32
niin joo ja entäköhän rahti?
baba o riley
14.11.2007 17:52:44
niin joo ja entäköhän rahti?

Muista että kaikki on saatavissa. Et varmasti löydä tehdasta mistään päin maailmaa joka ei haluaisi myydä vahvistintaa eurooppaan taikka suomeen. Jos tilaat englannista siihen ei tule lisäkustannuksia., ne usein ilmoittaa hinnan ilman alvia jolloin tarkista se (17,5% muistaakseni). Rahti nupille englannista on 50-100 puntaa, riippuen minkä kokoinen ja minkälainen diili myyjällä on kuljetuksen kanssa. Jenkeistä hintaan tulee käytettyynkin kamaan lisätä 2%+alv22%. Nämä asiat kannattaa tarkistaa tulliin webbisivuilta, ne on aika selkeesti selitetty.
Nacher
14.11.2007 20:46:35
Suosittelisin ehdottomasti tsekkaamaan Koch Powertone 2:sen, etenkin 6550 päättäreillä olevan version. T-kauppa myy 1650e, ja siihen hintaan kyseessä on jo erittäin hyvä diili. Ihan tiukinta rässisäröä siitä ei ehkä lähde, mutta loistavat kasarisäröt kyllä, ja crunchit ja cleanit myös. Ja siis, kyllä tuossa potkua riittää, lähinnä se soundi ei ole sellainen superterävä ja tiukka, mitä joku Pantera voisi edellyttää.

Itse ostin juuri ENGL Special Editionin, ja se tosiaan on melkoinen end-of-all vahvari, mutta vajaa kolme tonnia maksoikin...
släsh
16.11.2007 10:15:35
tietääkö joku koska toi minimat II tulee suomeen
Vapour
16.11.2007 12:05:40
Torilla on muuten myynnissä Madampin valmiiksi koottu J5MK1, eli se 5W "marshall-on-steroids" -vahvari. Ihan vaan, jos sattuu kiinnostamaan. Myyjällä taiai olla hintana 250, eli about osien hinta...
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
Joees
16.11.2007 13:09:45
tietääkö joku koska toi minimat II tulee suomeen

No kysy Custom Shopista, kyllä ne siellä tietää jos ovat tilanneet sitä. Sen enempää tuskin voivat sanoa koska niitä tulee.

Jos Matampin tehtaalla on vähänkään samanlainen ruuhka kuin tuossa vuosi takaperin niin siinä voi mennä helposti puolikin vuotta. Mulla meni sellanen about 6kk jotta sain omani. Tilaus oli tehty aikoja sitten mutta tehtaalla oli ruuhkaa aivan törkeästi.
Hello punks!
släsh
16.11.2007 16:04:54
kysyin että koska tulee ei oo vastannu meen sinne viikonloppuna kysäsemään henk. kohtasesti
släsh
20.11.2007 20:37:38
tää vähä jääty :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)