Aihe: www.ampwares.com
1
Zeni
14.11.2007 09:47:40
Onko kukaan tilannut tuolta mitään ? Kiinnostaisi kovasti kun on kohtuullisen hintainen ja laaja valikoima.

Tosin maili-osoitetta firmalle en löytänyt (?)
"No se on sellanen herkkä balladi!!" Allekirjoittaneen kuvaus Kotiteollisuuden "Tuonen joutsen" kappaleesta bänditovereille.
Jymi
14.11.2007 10:19:59
Olen tilannut 4 tai 5 kertaa. Aina tullut ajallaan ja tilauksen mukaan. Eli minun kokemukseni ovat positiiviset.
Zeni
14.11.2007 10:43:20 (muokattu 14.11.2007 10:48:01)
Olen tilannut 4 tai 5 kertaa. Aina tullut ajallaan ja tilauksen mukaan. Eli minun kokemukseni ovat positiiviset.

Millaiset toimituskulut olet saanut maksettavaksi ja miten tulli on suhtautunut noihin tilauksiin ? En hakemallakaan löydä email-osoitetta tuolta, ei viitsisi alkaa jenkkilään soittelemaankaan :roll:

Lähinnä tarvitsisi noi peruskysymykset kysyä; paljonko toimiskuluja, suostuvatko lahjalähetykseen tai "arvon alennukseen"

EDIT: Eipä tuo Weber sivustokaan kallis ollut, toimituskulut tosin jäi sieltäkin hämäräksi ja noiden kankaiden leveys.
"No se on sellanen herkkä balladi!!" Allekirjoittaneen kuvaus Kotiteollisuuden "Tuonen joutsen" kappaleesta bänditovereille.
SirElwood
14.11.2007 13:10:41 (muokattu 14.11.2007 13:15:47)

No hitsinvitsi... Uskaltaiskohan sitä itsekin sitten jossain vaihessa... =)

Lähinnä tarvitsisi noi peruskysymykset kysyä; paljonko toimiskuluja, suostuvatko lahjalähetykseen tai "arvon alennukseen"

Toimituskuluista saa weberiltä arviota kysymällä (orders@POISweberorders.com), ovat tottuneet suomeen lähettelemään tavaraa. Arvon alennusta en usko heidän antavan. Tuskin lahjalähetystäkään. Rehelliseltä pohjalta edeten siis.

toimituskulut tosin jäi sieltäkin hämäräksi ja noiden kankaiden leveys.

Toimituskulut on kulloisenkin lähetyksen mukaan, eli ei kiinteät. Itse tilasin taannoin kankaita (tweed+oxblood) tulivat sellaisissa pötköissä rullattuna ja olikohan 40dollaria kulut. FedEx:ä käyttävät, joten toimitus on ainakin luotettava. Etenkin kun Tom Hanks ei o niillä enää duulissa. =D

Kankaiden leveydet on: grillit: 91cm (1 jaardi) ja tolexit (ainakin tweed) noin 180cm (2 jaardia).
Zeni
14.11.2007 19:39:44
No hitsinvitsi... Uskaltaiskohan sitä itsekin sitten jossain vaihessa... =)

Toimituskuluista saa weberiltä arviota kysymällä (orders@POISweberorders.com), ovat tottuneet suomeen lähettelemään tavaraa. Arvon alennusta en usko heidän antavan. Tuskin lahjalähetystäkään. Rehelliseltä pohjalta edeten siis.

Toimituskulut on kulloisenkin lähetyksen mukaan, eli ei kiinteät. Itse tilasin taannoin kankaita (tweed+oxblood) tulivat sellaisissa pötköissä rullattuna ja olikohan 40dollaria kulut. FedEx:ä käyttävät, joten toimitus on ainakin luotettava. Etenkin kun Tom Hanks ei o niillä enää duulissa. =D

Kankaiden leveydet on: grillit: 91cm (1 jaardi) ja tolexit (ainakin tweed) noin 180cm (2 jaardia).

Kiitoksia vastauksesta, heitänpä heitä maililla. Mitäs eivät ole Ampwaresilla laittaneet selkeästi mailiaan minnekään. Hiukan halvempia noi kankaat olisi tuolla waresilla olleet mutta eipä tämä euroista kiinni ole ja tosiaan laskeskelin ettei siitä liian kallista tule vaikka tulee tullia ym.

EDIT: En huomannutkaan että se olet taas sinä :) Pitäisköhän mun pikkuhiljaa harkita sun palkkaamista henkilökohtaiseksi avustajaksi :)
harryk
14.11.2007 19:45:49

Uraltonella on kattavat valikoimat sekä tolexeja, että kankaita ja muita vahvistintarvikkeita. Mikko on mielestäni luotettava ja asiallinen hemmo. www.uraltone.com t. Harry
SirElwood
14.11.2007 19:56:53 (muokattu 14.11.2007 19:57:29)
Uraltonella on kattavat valikoimat sekä tolexeja, että kankaita ja muita vahvistintarvikkeita. Mikko on mielestäni luotettava ja asiallinen hemmo. www.uraltone.com t. Harry

Itselläni ratkaisi kyllä hinta. Tweed weberillä 28 dollaria (noin 19e)/91cm, uraltonella 50e/metri. Verojen ja kulujenkin jälkeen sain käytännössä "kolme metriä kahden hinnalla". Tavalliset tolexit onkin sitten ihan sopivissa hinnoissa.

Ja ikävän usein tweedissä uraltonella on myös "loppunut varastosta" saatavuutena. Nytkin. =(

EDIT: En huomannutkaan että se olet taas sinä :) Pitäisköhän mun pikkuhiljaa harkita sun palkkaamista henkilökohtaiseksi avustajaksi :)

Hähää. =D
harryk
14.11.2007 20:47:38

Se on näköjään kuin enoni kanssa johon olen törmännyt nyt parina päivänä peräjälkeen eri kuppiloissa lounasaikaan sattumalta. Ei tule paljoa tälle palstalle kirjoiteltua, mutta loppusyksystä ei ole iltaisin muutakaan tekemistä kuin suunnitella ja rakentaa putkivahvareita iltaisin ja viikonloppuisin. Täytyy vaan kohta järjestää näyttely tai reputusmyynti kun nurkat tuppaa täyteen point-to-point boutique putkivehkeitä. Uusin projekti on juuri alkanut 18W marsun osalta. Mun palkkaamiseen ei kenenkään pinna taida riittää. Olen ollut niin pitkään yksityisyrittäjä ja firman tj. ettei meikä enää taivu tässä korkeassa iässä (near 52 years) kenenkään apuriksi. Ainoa jota täytyy kunnioittaa ja totella on perheen hallitus eli vaimo. t. Harry Bluetone
Zeni
15.11.2007 09:48:38
Miten muuten näissä tapahtuu tuo maksu kun Öljylandiassa on dollarit ja omassa kukkarossa eurot. Pitääkö maksaa dollareina ? Maksu tapoihin en ole vielä tutustunut mutta varmaan tilisiirrolla tai Visalla. Itse en Visaa omista mutta veljeltä löytyy.
Jymi
15.11.2007 11:10:30 (muokattu 15.11.2007 11:11:16)
Hups. Meni sivustot muistissani sekaisin eli en olekkaan tilannut tuolta. Pitäisi ensin käydä sivulla tarkistamassa ennen kuin sanoo mitä sattuu. Se paikka mistä olen tilannut on Hoffman http://www.hoffmanamps.com/

lisäksi www.tubetown.de on toiminut kanssa.
SirElwood
15.11.2007 12:16:36
Miten muuten näissä tapahtuu tuo maksu kun Öljylandiassa on dollarit ja omassa kukkarossa eurot. Pitääkö maksaa dollareina ?

Pitää.

Maksu tapoihin en ole vielä tutustunut mutta varmaan tilisiirrolla tai Visalla. Itse en Visaa omista mutta veljeltä löytyy.

Tilisiirto ameriikkaan on kallis maksutapa. Pankki ottaa palvelumaksua. Eli suosittelen visaa tai paypallia jos siihen vaan on mahdollisuus. Visalla kun maksaa, niin jäljestäpäin tulee kotiin ihan normaali visalasku euromääräisenä.
Zeni
15.11.2007 15:05:18

Tilisiirto ameriikkaan on kallis maksutapa. Pankki ottaa palvelumaksua. Eli suosittelen visaa tai paypallia jos siihen vaan on mahdollisuus. Visalla kun maksaa, niin jäljestäpäin tulee kotiin ihan normaali visalasku euromääräisenä.

Tämäpä kätevää, täytyy laittaa siis veli maksumieheksi ja Visa vinkumaan :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)