Aihe: Hei, ostin taas kitarakamaa!
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
jo_tu
12.11.2007 22:02:38
kävin tänään paikallisesta liikkeestä kysymässä voxin da5:sta. ei kuulemma ollut ja kun kysyin että onkohan niitä tulossa niin vastaukseksi tuli jotain tuhinaa microcubeista, johon sanoin että mulla on niitä kaksi ollut, ei kiitos.

kun sitten kysyin että jos sellasen da5:sen sieltä ostaisi niin mikäs olis sopiva kauppahinta, niin myyjä tavasi em-nordicin kuvastosta "169 euroo". eli ovhlla olisi saanut paikallista tukea...

no menin kotiin ja tilasin tompalta kotiin 119e. ja myöhemmin päivällä tuli viesti että paketti lähti matkaan. kuinkakohan kauan noilla paketeilla menee saksasta suomeen yleensä? kerkeisköhän perjantaiksi keskisuomeen?
MadMatt
12.11.2007 22:14:38 (muokattu 12.11.2007 22:17:05)

no menin kotiin ja tilasin tompalta kotiin 119e. ja myöhemmin päivällä tuli viesti että paketti lähti matkaan. kuinkakohan kauan noilla paketeilla menee saksasta suomeen yleensä? kerkeisköhän perjantaiksi keskisuomeen?

Ensi viikolla ja silloinkin todennäköisesti loppuviikosta aikaisintaa luulisin paketin saapuvan perille.
Nothin' but the blues
Tee
13.11.2007 10:26:25
Edit: Olen tän ketjun edellisestä versiosta lukenut joka ainoan viestin, jotain todella hienoja hankintoja ... olisi hienoa tietää, että paljonko on rahaa porukalla törsätty reilun vuoden aikana...
_____
darrell

Jaa-a. Semmoinen 3000€ taitaa olla vaan siitäpä vie yks ainoa kitara suurimman siivun, sen lisäksi tullut hankittua pari pedaalia, piuhaa, kieliä ja plektroja. :J
It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
2112
13.11.2007 12:08:16
Tuli eilen ostettua boss space echo, tällä kyllä saa hyvät Syd Barrett kitarasoundit.
Umas
13.11.2007 12:09:50

Mulle on aivan sama, kumpi jatkuu, mutta ainakin tällä vitjalla statistiikat kohdalleen. :-)

Edit: Olen tän ketjun edellisestä versiosta lukenut joka ainoan viestin, jotain todella hienoja hankintoja ... olisi hienoa tietää, että paljonko on rahaa porukalla törsätty reilun vuoden aikana...
_____
darrell

Kuta kuinkin likemmäs kaksi tonttua mennyt.
On uusittu vahvareita ja pedaalia... niin ja ibanez tuli hankittua
Stoner to the boner
StJerky
13.11.2007 12:18:42
En ole ostanut mitään tänä vuonna. Kiinnostaisi MXR Micro Amp, Morley ABY ja Dimarzio P-90 Super Distortion, toinen Tiny Terror ja laajakalvoinen konkkamikki. Jospa ensi vuonna...
Dunga
13.11.2007 12:22:28
Pikaisella laskulla n. 1200e mennyt vuoden sisällä. On tota roipetta pyörinytkin, jos pystyisi pikkuhiljaa vakiintumaan näihin. Mutta jos vielä pari spedua ja...
Torniojaws
13.11.2007 12:34:37

Semmonen 2300 e näköjään mennyt tänä vuonna musiikkilaitteisiin. Kesätyö ftw :)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Räbbänä
13.11.2007 12:46:05
Kitarakamppeisiin tainnut upota rahaa juuri ja juuri 50€ edestä, kieliä, plekuja, sun muuta pientä, mutta tarpeellista. Kitaroita kyllä tullut ja mennyt, kaikkiaan vuoden aikana 4 eri kitaraa ollut. Suurin osa kylläkin mennyt melkeinpä suorina vaihtoina toiseen, paitsi Krameri, mutta siitäkin saatuja rahoja tuli hyödynnettyä rumpusettiä ostaessa, eli kyllähän siitä tulee se parisen sataa euroa tuohon kokonaissummaan. Eli joku 250€ kaiketi tuo summa.

Vaikka kyllähän sitä kokoajan jotain olisi saatava, mutta kun ei yksinkertaisetsi rahaa riitä mihinkään. Nytkin näyttäisi lompakossa olevan reilut 1,65€ ja tilikin taitaa olla juuri ja juuri pari euroa plussalla.
Tigerstedt
13.11.2007 13:27:06

Viitisen sataa euroa mennyt tänä vuonna kamppeisiin, nyt alkaa olla kyllä aikalailla mieleinen satsi kasassa. Pitäähän sitä silti joku joululahja ostaa ittelle!
Summer nights are colder now, they've taken down the fair, and all the lights have died somehow, or were they ever there?
Nacher
13.11.2007 16:18:22
..ja ennen kuin alkaa tulla porvarisyytöksiä, niin sanottakoon, että olen päätoiminen opiskelija osa-aikahommissa. Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot... :D
Antti1
13.11.2007 16:20:45 (muokattu 13.11.2007 16:21:21)
..ja ennen kuin alkaa tulla porvarisyytöksiä, niin sanottakoon, että olen päätoiminen opiskelija osa-aikahommissa. Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot... :D

Hah, mä ostin Diezelin opintotuilla. Mitään muuta rahantuloa ei mulla ole ja asun vuokrakämpässä yksinäni vielä. Tosiaankin menoja pienentämällä saa aikaan isojakin hankintoja.

EDIT: Tai no joojoo, myinhän mä vähän vanhaakin rojua pois, mut niin...
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
Zealot
13.11.2007 16:49:54
Hah, mä ostin Diezelin opintotuilla. Mitään muuta rahantuloa ei mulla ole ja asun vuokrakämpässä yksinäni vielä. Tosiaankin menoja pienentämällä saa aikaan isojakin hankintoja.

Opintotuella en ole saanut vielä mitään musavehkeitä ostettua. Täytyis kai opetella kävelemään, niin vois bensakuluja vähentää ;). Nooh...

Mutta asiaa, eikä vain asian vierestä: Line 6 Pod X3 Live lähti ranskanmaalta tänne päin. Saas nähdä koska tulee perille. Kesätyörahoista tuon kuppasin, kuten oikeastaan kaiken muunkin tällä hetkellä.
Coma Song for the wounded.
M Hossa
13.11.2007 16:57:27 (muokattu 13.11.2007 16:58:21)
n. 8000€ pelkkiin vahvistimiin tänä vuonna, muita ostoja en uskalla edes laskea, mutta hyvä puoli on se, ettei paljoa enää muut vahvistimet kiinnosta. I'm done.
:D
Backlet
13.11.2007 17:01:27

Engl Powerball tuli taloon käytettynä lähes uuden veroisena hintaan 1150€. Viimeinkin se pyörittely, että minkä putkivehkeen ostaisi, on ohi. Nyt ei kyllä pitkään aikaan ostella yhtään mitään, kun pitää maksella vanhemmille velanottoa takaisin.

Ikävä puoli tässä nyt on se, että se vehje köllöttelee tuolla huoneessa, mutta kun ei ole kaappia millä testailla. :D Toivottavasti kuitenkin nyt kohtapuoliin saisi hommattua senkin (lisää velkaa...). Lähempää tutustumista en siis ole voinut tehdä, mutta sen verran mitä ostaessa tuli testattua, niin kyllä se on aika mahtipeli! Ei sitä kauaa tarvinnut miettiä, että ostaako vai eikö. Fireball ei liikkeessä testattuna kuullostanut ollenkaan niin hyvältä, mutta voipi johtua ainakin volyymista ja mikeistä.
Nuclear Waste.
Swan
13.11.2007 18:08:30
Hehe, porukka ostelee jotain tuhansien eurojen megastäkkejä, minä Rolandin Cuben. =)

Yllättäen kotikäyttöön siis hankin, kun ei paskahuussia viitsi kerrostalossa huudatella.
Once Lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Lancelot
13.11.2007 18:30:04 (muokattu 13.11.2007 18:30:22)
Hehe, porukka ostelee jotain tuhansien eurojen megastäkkejä

..ja vannovat "putkirallien" päättyneen. Parin kuukauden päästä kamat on torilla:)

e.typ
WinterMad
13.11.2007 18:45:37 (muokattu 13.11.2007 18:46:03)
Itsellä on vuoden sisällä lähtenyt 2 kitaraa ja tullut 2 kitaraa. Vahvistin on myös vaihtunut. Vuosi sitten olleista tavaroista jäljellä enää 1 kitara ja multiefekti, kaikki muut vaihtunut.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave?
Invader
13.11.2007 18:47:23
Ostin Jackson KE-1T:n. Marty Friedman -malli siis. Kuvia löytyy omista kuvista.
Tai sitten ei..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)