ANtTIKRISTUS 13.11.2007 01:13:08 | |
---|
http://www.engadget.com/2007/11/12/ … -with-the-self-tuning-robot-guitar/ Hehheh melko vänkä peli näyttäs olevan. Tuo kitara siis osaa virittää itsensä moniin yleisiin vireisiin ja kertoa mm. montako kierrosta tallapalan ruuvia pitää siirtää saadakseen intonaation kohdilleen jne. Meikäläinen on kyllä niin laiska, et mulle ois omiaan tuommonen, vieläkö joku kehittäis semmosen pelin joka vaihtaa kielensäkin itse ;) Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Y3J 13.11.2007 01:23:21 | |
---|
Hoh. Saa nähdä tuleeko standardiksi tulevaisuuden kitaroissa. Hinta on tietysti helvetillinen... En ole niin laiska että pitäisi maksaa useampi satanen jotta ei tarvitsisi itse virittää. It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
ReBeat 13.11.2007 02:33:56 | |
---|
|
ANtTIKRISTUS 13.11.2007 02:51:58 | |
---|
Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Jag 13.11.2007 04:51:23 | |
---|
En ole vieläkään saanut selvyyttä, että mistä tuo laite ottaa virtansa? Onko siinä jokin akku, vai meneekö johto pistorasiaan? " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Murgo 13.11.2007 05:55:38 (muokattu 13.11.2007 06:24:23) | |
---|
En ole vieläkään saanut selvyyttä, että mistä tuo laite ottaa virtansa? Onko siinä jokin akku, vai meneekö johto pistorasiaan? Akkuhan siellä näyttäisi olevan (se musta mokkula "konehuoneessa" josta lähtee musta ja punainen johto). Montakohan kertaa akullisella vaihtaa virettä? Edit ei näköjään katso kansallisuutta tuo "oikeiden muusikoiden" vihamielinen suhtautuminen tämän tapaisiin keksintöihin kun lukee sitä keskustelua tuolla sivulla. "Oikea kitaristi virittää vain ja ainoastaan korvalla, kone ei voi kuulla kaikkia hienoja vivahteita,joutuisin kuitenkin säätämään lopullisen vireen käsin jne.". Aika moni kuitenkin käyttää viritysmittaria, tämähän on vain mekanisoitu viritysmittari, eli ei vain näytä virettä vaan myös säätää sen. Jollekulle varmaan kätevä laite, mutta tekninen leluhan tuo ensisijaisesti on. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
elbowski 13.11.2007 11:08:00 | |
---|
Tuo intonaatiotouhu voisi olla ihan hyödyllinen, mutta eipä keikalla tuohon E/Drop-D-vireenvaihtoon robotteja tarvita :) There is blood on all the shoes you've worn |
Busta 13.11.2007 11:25:24 | |
---|
Tuo systeemi toimii akulla, joka ladataan virtajakin kautta. Itse virittimet ovat perinteisiä huomattavasti isommat ja rumemmat. Tuon Tronicin (meniköhän nimi oikein) sarjan saa jälkiasennettua myös Fenderin tuoteisiin. Guitaristissa oli juttua syteemistä ja ihan raporttia testistä. |
masterhat 13.11.2007 11:57:01 | |
---|
tuo olisi omiaan, kun olen laiska virittelemään, etenkin kotistudio puuhasteluissa tuo olisi yliveto mulle Snails against humanity |
Olisi kyllä pätevä peli meikäläisen kaltaisille. EDIT: Ei kyllä tuohon hintaan :) "No se on sellanen herkkä balladi!!" Allekirjoittaneen kuvaus Kotiteollisuuden "Tuonen joutsen" kappaleesta bänditovereille. |
slash snakepit 13.11.2007 13:01:02 | |
---|
Musta aika turha. Tulee maksamaanki nii helvetisti varmaa. Ei siinä kauaa mee ku virittää skeban |
kimurantti1 13.11.2007 13:02:30 | |
---|
Tuossa on vaan sellainen ongelma, että usein ei ole edes järkevää virittää kitaraa täysin tasavireeseen. Esimerkiksi jos kipale menee G-duurista, niin minä kyllä aina viritän kitarani soimaan hyvin G-duurissa. Vai onko tasavireisen viritysjärjestelmän ongelmatkin otettu tuossa huomioon? |
CanYouStayStill 13.11.2007 14:42:47 | |
---|
No kyllä nyt on keksitty laiskan miehen unelma. Kyllä ne kielet pitää itse virittää ja vaihtaa. Haluaisin tietää miten tuollainen härveli toimisi floikkatallassa. Entäs onko kukaan kuullu siitä suomalaisesta tyypistä joka kehitti kokoontaitettavan sähkökitaran? Eikä kuulemma tarvitse kieliä poistaa. Mitäköhän seuraavaksi keksitään. Kitara, joka täyttää veroilmoituksen olis kiva... |
Joees 13.11.2007 14:48:52 | |
---|
No kyllä nyt on keksitty laiskan miehen unelma. Kyllä ne kielet pitää itse virittää ja vaihtaa. Haluaisin tietää miten tuollainen härveli toimisi floikkatallassa. Entäs onko kukaan kuullu siitä suomalaisesta tyypistä joka kehitti kokoontaitettavan sähkökitaran? Eikä kuulemma tarvitse kieliä poistaa. Mitäköhän seuraavaksi keksitään. Kitara, joka täyttää veroilmoituksen olis kiva... Mä haluisin kitaran joka soittais itekseen. Mä vaan feikkaisin siinä. Sellasen kitaran joka tekis musta miljunäärin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
tracyjacks 13.11.2007 14:53:02 | |
---|
Mä haluisin kitaran joka soittais itekseen. Mä vaan feikkaisin siinä. Sellasen kitaran joka tekis musta miljunäärin. Taitaa tulla playbackina soittaminen halvemmaksi. ;) "Only God can save us!" |
Quu 13.11.2007 17:06:21 | |
---|
No ei se kitaran virittäminen niin iso juttu ole etteikö sitä voisi itse tehdä. Ja eihän tuokaan ole mitään muuta kuin les paul jossa on erikoistoiminto. Tuotahan nääs voi käyttää ihan niinkuin normaalia lespooliakin. Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan. |
Ronsto 13.11.2007 17:08:57 | |
---|
Sure, it won't fix you breakfast, watch the children, or make a logical decision to wipe out all human life on the planet No hö, en mä sit osta :-| Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Välle 13.11.2007 17:14:50 | |
---|
Olisi aika tarpeellinen kouluilla : D No ei empä tiedä, hintaa ainakin olisi ja kai sitä jaksaa edes virittää kitaransa.. Mutta aika hauska keksintö kuitenkin. |
InYourFace90 13.11.2007 17:22:16 | |
---|
Kunhan tosta tulee yleinen kapistus kymmenen vuoden päästä, niin hintakin tippuu ja sitten voisi ostaa. ;) Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |