pekezu 12.11.2007 15:30:31 | |
---|
Törmäsin täällä tuonmoiseen kieli/härpäkeliikkeeseen. Ilmeisesti tuolta tilaaminen hoituu etukäteismaksulla. Mahdollisia kokemuksia olisi kiva kuulla luotettavuudesta ja tilausajoista sekä kaikesta muustakin hyödyllisestä :) PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa |
leksi-B 12.11.2007 18:44:36 | |
---|
Törmäsin täällä tuonmoiseen kieli/härpäkeliikkeeseen. Ilmeisesti tuolta tilaaminen hoituu etukäteismaksulla. Mahdollisia kokemuksia olisi kiva kuulla luotettavuudesta ja tilausajoista sekä kaikesta muustakin hyödyllisestä :) Juu, ihan luotettava paikka on, ite tilasin sieltä kielet bassooni, mutta tosin postiennakolla, viikossa ne tuli ja suoraan kotipihaan. Että on luotettavaa meininkiä. Basso se mukava soitin! |
pardy 12.11.2007 18:59:15 | |
---|
Jep, mesta toimii hienosti. Ite tilasin taannoin kavereiden kanssa isomman satsin (muutama sata €) sieltä ja maksoin luottokortilla. Sai luottokorttimaksusta johtuen 2% alennuksen joka jo näkyy sellaisessa summassa ja ilmaisen toimituksen koska tilaus oli yli 100e. Muista maksutavoista ei ole tieto mutta mikä ettei toimisi niilläkin. Voin ainakin omasta puolestani suositella. |
Karlsson 12.11.2007 20:03:01 | |
---|
Suosittelen, tulee romppeet nopeasti ja hintataso on sangen sopiva. Itse olen maksellut tuon etukäteen Visalla, mutta muistaakseni noilla oli myös muita maksutapoja käytettävissä. "Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner |
Dacatch 12.11.2007 20:29:00 | |
---|
Kerran tuolta on kaveriporukalla tilattu, ennakkoon maksoimme ja kaikki toimi hienosti. Joskin tilaus hidastui hieman, koska tilaamani piuhat olivat loppu. Tämä kuitenkin ratkaistiin sähköpostin välityksellä niin, että paketissa tuli piuhojen sijasta rahat takaisin nätisti kirjekuoressa. |
Okei, vaikuttaa ihan jees paikalta. Mites tuolta saa tilattua postiennakolla? Paljonko silloin tulee postikuluja? Itse en huomannut ainakaan toimitustavoissa muuta kuin etukäteismaksun postin kautta, vai oliko tuo 9e kulut sitten postiennakon? PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa |
leksi-B 13.11.2007 17:58:53 | |
---|
Okei, vaikuttaa ihan jees paikalta. Mites tuolta saa tilattua postiennakolla? Paljonko silloin tulee postikuluja? Itse en huomannut ainakaan toimitustavoissa muuta kuin etukäteismaksun postin kautta, vai oliko tuo 9e kulut sitten postiennakon? juu siihen tulee joku 10€ lisä hintaa ku postiennakolla vetäsee, mut tilasin porukalla sieltä ni meni tietenki pienee osaa seki lisämaksu, ja sit ku se paketti o suomes ni sä maksat se jonneki tilille ku kotio tulee kirjekuori ja sen jälkee se tulee suoraan kotiovelle, näin minulla.. Basso se mukava soitin! |