wrshredder 12.11.2007 23:15:50 | |
---|
wah-wah pedaali Eikun se sanoo siinä: wau wau-pedaali xD TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Thet 12.11.2007 23:23:36 | |
---|
Eikun se sanoo siinä: wau wau-pedaali xD "Tästä saa kitaran äänen tahallisesti särkemään. Tätä kutsutaan fuss-pedaaliksi." |
Eikun se sanoo siinä: wau wau-pedaali xD Joo kyllä siinä oli joku wouwau pedaali käytössä.. -En muista miten tilutettaan, ku oon kompannu.. |
John Titor 12.11.2007 23:48:30 (muokattu 12.11.2007 23:50:20) | |
---|
Tuli muuten mieleen, että tietääkö kukaan, onko täällä palstoilla ollu mitään keskustelua siitä, miten pystyy oppimaan soittoaineistoa nopeiten? Sillee vinkkejä semmoseen oppiprosessiin, jos on hirvee läjä biisejä, tai tommonen medley. Esim. Latvala on hyvä esimerkki siitä, kuinka joku voi opetella paljon tavaraa nopeasti. Oliko sulla Matias jotain periaatetta siihen, miten oppiminen kulkee nopeiten? Vitusti bissee! Treenata, kuunnella, analysoida ja oppia hahmottamaan musaa rakenteina ja sävellaji- ja sointusuhteina ilman soitinta ei kannata, vie vaan aikaa bisseltä. Jos aikaa jää ni kannattaa vetää vähä röökiä! Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Ambitus 13.11.2007 03:17:38 | |
---|
Tuli muuten mieleen, että tietääkö kukaan, onko täällä palstoilla ollu mitään keskustelua siitä, miten pystyy oppimaan soittoaineistoa nopeiten? Sillee vinkkejä semmoseen oppiprosessiin, jos on hirvee läjä biisejä, tai tommonen medley. Esim. Latvala on hyvä esimerkki siitä, kuinka joku voi opetella paljon tavaraa nopeasti. Oliko sulla Matias jotain periaatetta siihen, miten oppiminen kulkee nopeiten? Nojaa...ei mul kyl oo periaatteita tollasten opiskeluun. Yleensä mä käyn ekaks tyyliin kahdeksan tahdin pätkissä tai osa osalta (riippuu tietenkin haastavuudesta). Yritän saada menee kys.osan kerran tai kaks kunnolla, sitten siirryn eteenpäin. Ja tätä sit kunnes koko biisi on käyty läpi. Sit palaset kasaan ja vitusti toistoja kunnes menee ulkoota. Mulle toi on silleen helpoin tapa. Varsinkin kun treenaa tietokoneen kanssa, niin on helppo nopeuttaa ja hidastaa taustaa sekä loopata vaikeeta paikkaa. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Jorg 13.11.2007 15:13:04 | |
---|
Oikeesti ei voi vaan kestää noita juontajia. Hitto jätkät on ammattimiehiä ja silti ollaan tuolla teennäisinä rautakanki perseessä... hajottavaa. |
Ambitus 13.11.2007 17:09:46 | |
---|
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Askorbiinihappo 13.11.2007 17:46:41 | |
---|
Mun mielestä, mitä nyt oon muutamaan otteeseen tota nauhotusta kattonu, ni parhaat soittajat olivat kyllä selkeästi Kupiainen, se alun räpeltäjä, Salovaara ja Latvala. Eugenkin biisi oli kyllä ideana ihan hyvä, mutta soitto- ja saundipuoli ei niinkään. Parhaat biisit olivat kyllä se Mystic Castle- juttu, Sope(ilmeisesti tarkoitus olla Soap?) on the Rope, Fat Batman ja Sioux City Sarsaparilla. Niin ja tuli kylmät väreet siinä Boogie Timessa monta kertaa :). Hyvä Matias! "Ynkkä ei päässy se on syömäs!" Ainiin ja mihin Empun biisi jäi? Eikös Vuorinenkin ollu tuossa levyllä? Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |
xEVH5150x 13.11.2007 17:56:08 | |
---|
Empun piisi on vaan kokonaan semmosta akustisella rämpytettyä juttua mikä tulee muistaakseni ennen ku ne "isot" artistit tulee lavalle sitä ei siis soita kukaan siinä. Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
TheRagDoll 13.11.2007 18:03:54 (muokattu 13.11.2007 18:09:22) | |
---|
Jep. Mutta eikös musiikin tulkitseminen (siis soittamalla) ole jo puolet kokonaisuudesta? =) Ja juuri SIITÄhän sinulle propseja annetaan. Jos moinen pätkä olisi annettu niille muille jätkille sinne harjoteltavaksi, luulen että olisi jäänyt osalta kokonaan tekemättä. Ja fakta on kuitenkin se, ettei kenelläkään niistä ole samanlaista tekniikkaa kuin sinulla. Tuli muuten mieleen, että tietääkö kukaan, onko täällä palstoilla ollu mitään keskustelua siitä, miten pystyy oppimaan soittoaineistoa nopeiten? Sillee vinkkejä semmoseen oppiprosessiin, jos on hirvee läjä biisejä, tai tommonen medley. Esim. Latvala on hyvä esimerkki siitä, kuinka joku voi opetella paljon tavaraa nopeasti. Oliko sulla Matias jotain periaatetta siihen, miten oppiminen kulkee nopeiten? Olen täysin samaa mieltä, tunnustakaa kaikki kateelliset vaan, että kyllä Matias oli illan paras tiluttaja niin teknisesti, kuin tyylitajuisesti;) Ja ne jotka miettii että "no eihän se nyt parempi voi olla kuin nuo muut ku ne on vanhempia" ni muistakaa että matias alotti nelivuotiaana soittamisen ja sen kyllä huomaa! Matias oli periaatteessa ainut ainakin itselleni, ketä jaksoi katsoa.. muilla sateli virheitäkin omissa jutuissaan huomattavasti enemmän.. itse en huomannut Matiaksen soitosta virheitä laisinkaan E: Ja millä hinnalla kupiainen alat mun kitaramaikaks?:P "komppi..hoitakoon joku muu sen." -Ushimir |
ReBeat 13.11.2007 20:08:57 | |
---|
Empun piisi on vaan kokonaan semmosta akustisella rämpytettyä juttua mikä tulee muistaakseni ennen ku ne "isot" artistit tulee lavalle sitä ei siis soita kukaan siinä. Ai siinä ennenkuin Herra Rapu tulee vetämään oman soolonumeronsa? Siinä välissä tuli jotain eksoottisen kuuloista akustista juttua. Mietin että mitähän se mahtoi olla. Epäilin että olisi ollut Antemeridiemiä :) |
xEVH5150x 13.11.2007 20:11:38 | |
---|
Ai siinä ennenkuin Herra Rapu tulee vetämään oman soolonumeronsa? Siinä välissä tuli jotain eksoottisen kuuloista akustista juttua. Mietin että mitähän se mahtoi olla. Epäilin että olisi ollut Antemeridiemiä :) Joo se oli enpun veto. Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
pths 13.11.2007 21:41:30 | |
---|
Latvala, Kupiainen ja Tyyskä oli ehkäpä mieleen eniten. se oli myös aika hauska veto, kun euge(?) tilulilutteli Salovaaran Deanillä. en varsinaisesti pettynyt kenenkään ulosantiin. loistavasti veti kyllä kaikki! "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
overdoze 13.11.2007 22:47:22 (muokattu 13.11.2007 22:47:49) | |
---|
Olen tuohon Kupiaisen soittoon tutustunut ensimmäisen kerran monen muun tapaan juuri täällä muusikoidennetin keskustelupalstoilla. Onhan tuo ihan älytön äijä vetämään skittaa. Juuri tuossa kaikille ei-muusikkokavereillenikin tuossa viikonloppuna päissäni mehuttelin ja pakkosyötin hänen vetoaan tuolta konsertista. Ihan älytön tekniikka ihan maailmanluokkassakin. Ei ole tuo Kupiaisen poika enää piirinmestaruustasolla ollut pitkään aikaan. Varmaan ehkä silloin, kun oli kolme päivää soittanut. Mutta joka tapauksessa pakko nostaa kaikki hatut ilmaan ja toivoa kansainvälistä menestystä kitaroinnin ja yleensäkin musiikin saralla. Taitaa hemmo olla aika haka myös muussakin musiikkiin liittyvässä, kuin pelkässä soittamisessa. |
Räkkipeli 13.11.2007 22:54:38 | |
---|
loistavasti veti kyllä kaikki! Kyllä. Siis kaikinpuolin hieno show. Ja kaikille propsit siitä että nousee edes lavalle, minkä edusta on täynnä kitaranuubeja/tilupoliiseja, joille esiintyminen on varmasti erilaista ja ehkä haastavampaa vakuuttavuuden kannalta, kuin normiyleisölle. Lisää tämmösiä. Cheers! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Jorg 14.11.2007 00:15:04 | |
---|
Sanokaas mulle tilupoliisit ja rosvot, mitkä on tossa kupiaisen Attitude medleyssä kaks seuraavaa zibaleetta alkaen abt. kohdasta 2:12. Melkein kaikki muut tunnistin ja toi jäi vaan häiritsemään kun tietää kuulleensa, muttei kuunnelleensa .D Thx anyway. Tossa linkki vielä itse kipaleeseen. Loistokas medley btw: http://www.youtube.com/watch?v=FqYTWcapcRs |
John Titor 14.11.2007 00:42:36 (muokattu 14.11.2007 00:43:03) | |
---|
Sanokaas mulle tilupoliisit ja rosvot, mitkä on tossa kupiaisen Attitude medleyssä kaks seuraavaa zibaleetta alkaen abt. kohdasta 2:12. Melkein kaikki muut tunnistin ja toi jäi vaan häiritsemään kun tietää kuulleensa, muttei kuunnelleensa .D Thx anyway. Tossa linkki vielä itse kipaleeseen. Loistokas medley btw: http://www.youtube.com/watch?v=FqYTWcapcRs Ai Inga Malmsteen ja Boredom? Biisit on Trilogy Suite op. 5 ja Warheart. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
wrshredder 14.11.2007 00:50:56 | |
---|
Ei tästä Attitude Medleystä tai kahdesta muusta kappaleesta olis mahkuja saada nuotteja nettiin.. Ei sillä että olisi mahkuja alkaa opettelemaan, mutta tsekkaisin joitain kohtia a'la mielenkiinto. :P TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Ambitus 14.11.2007 01:25:51 | |
---|
Ei tästä Attitude Medleystä tai kahdesta muusta kappaleesta olis mahkuja saada nuotteja nettiin.. Ei sillä että olisi mahkuja alkaa opettelemaan, mutta tsekkaisin joitain kohtia a'la mielenkiinto. :P Mä voin kyl pyytää lupia Ristolta noihin boogieihin..nopeesi mä niistä Riston biiseistä kitaralaput kirjoitan kun ne on hyvin pitkälti sävellettyä matskua. Tosta medleystä voi pyytää lappuja suoraan Titorilta. Mä en voi niitä itse jakaa, kun laput ovat hänen omaisuutta. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Ambitus 14.11.2007 01:56:15 (muokattu 14.11.2007 01:56:32) | |
---|
E: Ja millä hinnalla kupiainen alat mun kitaramaikaks?:P Mä en oo hirveesti mainostanu, että annan yksityistunteja, mut yleensä sellasta 25-30e/60min oon ottanu. Jos sua oikeesti kiinnostaa, niin ota yhteyttä..mul on aina aikaa uusille tuttavuuksille. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |