Jack Daniel 12.11.2007 02:08:08 | |
---|
Eli olen ostamassa tässä joulukuun tienoilla uutta skebaa ja nyt nousi tuo Deanin ML 30th suurimmaksi suosikikseni niin olisko kellään mitään mielipiteitä tai kokemuksia kyseisestä skebasta? Mitkäköhän mikit siinä on?Tai kaulan profiili? http://www.thomann.de/fi/dean_guitars_ml_30th_anniversary.htm Aluksi mietin jotain Dimen singaturea mutta niissä häiritsee lisenssi floikka johon en luota ja tämä on mielestäni todella hienon näköinen mutta ehkäpä joudun vaihtamaan dimebuckerin siihen kun nuista mikeistä ei mainita missään mitään. Deanilla ymmärtääkseni on hyvä hinta/laatu suhde niin luulis tämän hintaisen skeban olevan ihan laadukas. |
On laadukas...tai siis...en ole 30th Anniversary mallia testannut, mutta omistanut 79 mallin, joka oli hintaisekseen huippulaadukas. Paras hinta-laatusuhde, johon olen törmännyt. Tää juhlamalli on kait about samoilla spekseillä, mutta vähän hienommin koristeltu. http://evincemetal.com/ |
hellsinki 12.11.2007 15:26:29 | |
---|
omistan tuon ml 79 mallin joka on kyllä huippulaadukas niin halvaksi. mutta täytyy kyllä sanoa että tuo 79 on täysin sama malli kuin tuo 30th Anniversary mutta tuossa on vähän hienommat koristelut niin en tiedä kannattaako siitä maksaa 350 euroa enempää kun tuo maksaa 850 euroa ja 79 saa 500 euroon |
M!Xu 12.11.2007 15:35:49 | |
---|
Aluksi mietin jotain Dimen singaturea mutta niissä häiritsee lisenssi floikka johon en luota ja tämä on mielestäni todella hienon näköinen mutta ehkäpä joudun vaihtamaan dimebuckerin siihen kun nuista mikeistä ei mainita missään mitään. Deanilla ymmärtääkseni on hyvä hinta/laatu suhde niin luulis tämän hintaisen skeban olevan ihan laadukas. On kyllä niin hieno, että kylmät väreet menee selkäpiitä pitkin! Eikä ole kauhean hintainenkaan, ja olen kuullut Deaneja kehuttavan paljon. Kyllä tuon itse ostaisin, jos olisi tarvetta ja rahaa. Ainakin näin kuulopuheiden ja ulkonäön perusteella. Pöö. |
hullu_ukko 12.11.2007 16:08:02 | |
---|
omistan tuon ml 79 mallin joka on kyllä huippulaadukas niin halvaksi. mutta täytyy kyllä sanoa että tuo 79 on täysin sama malli kuin tuo 30th Anniversary mutta tuossa on vähän hienommat koristelut niin en tiedä kannattaako siitä maksaa 350 euroa enempää kun tuo maksaa 850 euroa ja 79 saa 500 euroon Kannattaisi muuten lukea kitaran specsit joskus, eikä vain katsoa kuvaa. Hintaa tulee aika paljon varmaan siitä, että mukana on Deanin kova laukku. Jotain puhuvat tuolla punapuukannesta, mutta lienee pelkkä viilu mahonkirungon päällä. Toki siihen silti tulee sitä Limited Edition-lisää, mutta se lisä on sitten ehkä sellainen 100-200€ riippuen vähän siitä, minkä hintainen tuo laukku lopulta on irrallisena. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Werihukka 12.11.2007 16:37:15 (muokattu 12.11.2007 16:42:10) | |
---|
Hintaa tuo myös lisää mikinkuorissa ja v-platessa olevat kaiverrukset. Luulis ainakin. Jotain puhuvat tuolla punapuukannesta, mutta lienee pelkkä viilu mahonkirungon päällä Deanin sivuilla sanotaan: Flame Maple Tops on Mahogany body and neck |