Snagarifiilistelyt vapaana assosiaationa: Blake Steelwolf -makkaratehtaan mark knopfler myy hodareita seppo16 -pohjanmaan snagarijono, tänne ei ole ulkopuolisilla mitään asiaa stuugi -kojusta löytyy myös tikkareita perheen pienimmille lancelot -"ottaaks toi sun kaveris kanssa makkaraperunat kun sen puheesta ei saa mitään selvää?" Purple masiin -"yks punanen jaffa ja kellohameelle vihreetä jenkkiä" appelsiini -"Mitä?! Ei meillä mitään kasvispurilaisia ole! Söisit sinäkin lihaa!" Thet -"laitanko ma sulle mieto vai vahva mauste?" Johan Onn -kassatytöltä irtoaa vieno hymy, kotimatka on pelastettu Nimby2 -"menis toi juippi ostamaan jaffan ja purkkansa muualta, mä haluan lihapiirakan KAHDELLA nakilla ja pilsnerin" Kilmer -"Onneks täältä saa makkaraperunat tuplamakkaralla" rattledad -"otatko tän grillikyljen mukaan vai syötkö tässä" arkkikansleri -"kiva kun täällä käy nuoria rakastavaisiakin noiden juoppojen lisäksi" Keppa -"voin mä sulle vielä oluen myydä, kellohan on vasta neljä ILTAPÄIVÄLLÄ" Marge16 -"tuutko huomenna uudestaan, nyt saa selvää sun puheesta" 3p Blake Steelwolf 3p Purple masiin 2p rattledad "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
Onnittelut Salamimiehelle. Kyllä syntyy muutakin kuin einestä, mutta sehän oli entuudestaan tiedossa. "kiva kun täällä käy nuoria rakastavaisiakin noiden juoppojen lisäksi" Ai sellaistako? No minä kun olen niin romanttis-valoisa ja iloinen luonne. :)Kiitokset kommentista. Erittäin hyvää meininkiä tässäkin! Olen oppinut diggailemaan kitarasaundiasi, onkos nää kaikki skabat vedetty Pod XT:n läpi? Vai lähteekö saundi sormista? ;) Kiitos paljon. Siitähän se soundi. Pyöreestä ja punasesta. Ja kai siten sormistakin, kun yleensä "soitan" sormin. Siitähän on olemassa se vanha laulukin:"jos naisten perässä hiippailet ja hiuksiasi piippailet, on vikaa sulla stailissa: Tarviit PODia, sporttia ja XT:tä eikun tsemppistääää... ;D Tämä jono on kyllä laiska, mutta se ei riffiä huononna. Soundi taustakitarassa hieman tunkkainen. (Ammattilaiselle pitää antaa eniten palautetta ;) Kiitos kiitos! Ja että ammattilaiselle? Mutta oli siinä sen verran hankaluutta, että oli äänitetty kakkoskoneella. Mutta seuraavassa Tele helisee. ;) Hyväksi havaitulla peruskierrolla mennään. Mukavaa kitarointia ja hyvää tunnelmaa jälleen, vaikka parempaakin on kanslerilta kuultu. Rumpalille vähän tarkkuutta lisää.. Kiitos kommentista. Pieksän virtuaali rumpaliiini tarkkuutta, tai ainakin yritän. :) Yö on jo aika pitkällä ja liike jonossa on loiventunut. Jokunen perinteitä kunnioittava siellä vielä hädin tuskin jaksaa kaverin rinnuksissa roikkua. Riidanhaastoa vaiko härkäpari? Samapa tuo, sellaistahan se vaan on. Jotenkin tuollaiset tunnelmat tuli itellekkin, kun sen sitten hätäseen koostin. Kiitokset kommentista. Vielä kerran on todettava, että on täällä tekijämiehiä kaikki. Minusta näitä on todella mukavaa kuunnella. Ei ole murhetta, jota viini ja
värähtelevä rautalanka ei lohduttaisi. |