shovi 22.09.2007 07:21:17 | |
---|
Minä olen dinosaurus, jolla kamat ovat aina pysyneet ehjinä. Voit olla 12v wannaberockstar, jolla kamat särkyy joka keikalla. Ihan vapaasti. Tienaan hyvin, mutta minulla ei ole varaa pelleilyyn. Ah, unohdin taas sen seikan, että joku saattaa tulkita viestini kannustukseksi kamojen rikkomiseen tai peräti siihen että minä olen wannaberockstar. Huh hoh huijaa, näin ei ollut. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
vanhami 27.09.2007 12:05:53 | |
---|
Viime kesänä olin helvetillisellä kiireellä lähdössä venemessuilta keikalle. Haitari oli ständilllä turvassa, kun auto oli parkissa. Juoksin kiireellä autolle ja jätin haitarin auton taka ja lähdin hakemaan ohjaamosta jotain. Hyppäsin rattiin ja lähdin pakittamaan. Se oli sellainen puskaparkki lauttasaaressa, möykkelikköistä heinikkoa. Auto jotenkin jumitti. Löin kaasua ja renkaat suttasi. Otin eteen ja menin katsomaan. Haitarihan se oli siellä kiilautunut auton alle. Laukku ihan paskana ja haitarille ihan tuurilla minimaalisia vahinkoja. Laatikko jeesas. No remontissa piti silti käyttää peliä. |
vanhami 27.09.2007 12:07:51 | |
---|
Heitin just tossa viime kuussa kesken soolon mun nord electron 2 kertaa täysillä lattiaan. Ääni tulee vielä. jep NE on tukeva peli, testattu kovissa kenttäolosuhteissa. Ottiko joku nauhalle, olis hyvä mainsopuffi clavian sivuille. En viitsisi tehdä tuota omalle Rolandille. Kouvolalaisen kyllä testasin hieman kovemmassakkin käyttökokeessa ( yllä) |
Penasol 28.09.2007 11:01:14 | |
---|
Haitarihan se oli siellä kiilautunut auton alle. Laukku ihan paskana ja haitarille ihan tuurilla minimaalisia vahinkoja. Laatikko jeesas. No remontissa piti silti käyttää peliä.
Kaverin isäukko oli jotenkin ajanut kitaralaukun päältä autolla, Framuksen Les Paul sisuksissa. Sekä laukku, että kitara säilyneet kunnossa. Jympsis jömpsis, passova soitan |
Terrorwrist300 30.10.2007 13:52:23 | |
---|
Turun Vertikaalissa oon hommissa ja nyt täällä on jotaan tettiläisiä ravannu harvasen viikko sähläämässä... Tän viikkon tapaus tärveli tossa äsken 1200e:n Maverickin pölyhuiskalla... Toivottavasti koulu on pitänyt vakuutukset kuosissa... |
shovi 30.10.2007 16:21:51 | |
---|
Turun Vertikaalissa oon hommissa ja nyt täällä on jotaan tettiläisiä ravannu harvasen viikko sähläämässä... Tän viikkon tapaus tärveli tossa äsken 1200e:n Maverickin pölyhuiskalla... Toivottavasti koulu on pitänyt vakuutukset kuosissa... Hoho, miten skeban voi tärvellä pölyhuiskulla? Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo |
kingdom 30.10.2007 17:01:41 | |
---|
Turun Vertikaalissa oon hommissa ja nyt täällä on jotaan tettiläisiä ravannu harvasen viikko sähläämässä... Tän viikkon tapaus tärveli tossa äsken 1200e:n Maverickin pölyhuiskalla... Toivottavasti koulu on pitänyt vakuutukset kuosissa... Kaverit oli kanssa soitinliikkeessä tettihommissa. Yksi imuroi kitaroiden keskellä huomaamatta että imurin letku on kietoutunut päälle tonnin arvoisen kitaran kaulan ympärille. Lähti jo kaatumaan maata kohti kun toinen kavereistani huomasi tilanteen ja sai viime hetkellä skebasta otteen. Olisi muuten voinut mennä katkeraksi. |
rintapek 31.10.2007 00:46:59 | |
---|
. Auto jotenkin jumitti. Löin kaasua ja renkaat suttasi. Otin eteen ja menin katsomaan. Haitarihan se oli siellä kiilautunut auton alle. Laukku ihan paskana . Oletko täysin varma ajokunnostasi? Kaikkea töppöä sattuu ja tapahtuu, mutta en muista kamojen päälle peruuttaneeni. One kind of music only - the good kind |
moottorisaha 31.10.2007 00:53:42 | |
---|
Pari kertaa on käynyt niin, että kun on kännissä mennyt sänkyyn makaamaan niin on alkanut päässä pyörimään ja olen oksentanut kitaran päälle. :) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
soittelin ja lopetin ja laitoin kädet niskan taakse venyttääkseni niitä. (kun en ollut tajunnu ostaa vielä hihnalukkoja) niin hihna petti ja kitara tippu maahan ja kun piuha menee sieltä alhaalta ni piuha meni paskaks samalla ja jakki kärsi... ei sillä kitaralla soiteta vaan sormilla... |
Silppuri 08.12.2007 00:32:33 | |
---|
Mä tilasin kerran kitaran Thomannilta. Paketissa reikä, lavan päässä kolhu, kyljessä kolhu ja mikkivalitsin paskana. En oo soittamalla/heittelemällä koskaan saanu näille omille lapsosilleni yhtä pahaa vahinkoa, vaikka tiedänkin, että kitara(kin) on lyömäsoitin..... "I havent slept since I woke up." |
Seba 09.12.2007 17:04:14 | |
---|
Kai teit vahinkoilmoituksen kuskin odotellessa? Kuljetusvakuutukseen moiset menee, jos ei paa nimeään alle että lähetys hyväksytty ja vastaanotettu... |
Progorava 24.10.2008 15:53:39 | |
---|
näitä luettuani en kyllä osta enää ikinä käytettyä musavermettä... mutta asiaan: samana päivänä kun sain gibsonini niin kaadoin sen laminaattilattialle -> lavasta lohkesi pala irti. jenkkifenderi kaatui samaten -> 2:sta kaulapultin reijästä korkkas kierteet. hetki meni ihmetellessä miksi kielet makaa otelautaa vasten.. joskohan tuota jo oppisi pikkuhiljaa käyttämään niitä TELINEITÄ. exex-bändin basisti potkasi tennarinsa mun fender-kajarista läpi. nuukana miehenä ei edes korvannut vahinkoa. muuta ei nyt tule mieleen.. |
Rytmilepakko 26.10.2008 15:42:34 (muokattu 26.10.2008 15:42:47) | |
---|
Eilen kaverilla LTD otti vähän lisää taisteluarpia kun hihna lähti irti ja kitara paiskautu vasten lattiaa. Lavan kärki vääntyi ja lohkeili. |
Jonan 26.10.2008 21:26:46 | |
---|
Pari kertaa on käynyt niin että olen laittanut basson nojaamaan tavallista toimistotuolia vasten, tuoli on pyörähtänyt basson painosta ja pam, basso makaa lahjakkaasti massa :) Le freak, c'est chic |
M4ss3 m/ 02.11.2008 19:30:52 | |
---|
Äsken tuossa vähän ärsyynnyin ja piti purkaa vihaa johonkin, niin päivän uhrina sai toimia kitaraständi:D Sen menin lattialle heittämään ja siitä joku tappi lähti irti. Eilen heittelin Pocket Podia. Aiemmin sattuneita: -Kitara nojasi kaappia vasten. Siitä sitten kaatui lattialle. Onneksi oli pussissa eikä mitään käynyt. -Vielä kun olin aivan alussa kitaran soitossa, niin jammasin(soitin playbackinä tjsp.) levyn tahdissa, niin hihna lähti irti ja jotenkin kieli leikkasi kynnen, että kieli oli kynnen välissä. Se olikin sitten niin tiukassa, että pari minuuttia olin alussa vielä vähän shokissa, että mitä oli tapahtunu. Sitten jotenkin sain tuskalla vedettyä kielen pois kynnen välistä. -Eilen lähdin kävelemään niin olin jättänyt kitaran kahden sohvan käsinojaa vasten nojaavan tyynyn väliin juuri sen takia, että ei lipsuisi mihinkään niin lähdin siinä sitten kävelemään, niin jalka juuttui hihnaan ja vetäisi kitaraa mukanaan. Onneksi minä ja kitara selvittiin säikähdyksellä. |
Hippoman 03.11.2008 09:41:37 | |
---|
Hmm, kerran treenien jälkeen sain viskin- ja oluensekaisen raivokohtauksen ja aloin viskomaan kitarapussiani pitkin kävelykatuja. Jackson Kellyni oli sisällä. Ihmettelin aamulla, miksi ihmeessä ko. soitin on niin epävireessä ja kulmasta on pala lohjennut. No, muistin sitten tapahtuneen. Onneksi kitara on muuten kunnossa. Saipahan vähän luonnetta ;) Kerran yläasteaikoina bändin kanssa veivatessa kävi rumpupallin takana hassuja. Nuoruuden innolla ride-peltiä lyödessäni, se jotenkin irtosi standistaan ja kaatusi takana olevaa peiliä päin, josta meni noin 3/4 paskaksi. Myös jotain hauskoja juttuja - enemmänkin luokkaa "Soittajille sattunutta" - oli, kuten basaria polkaistaessa takana seinässä kiinni oleva kello putosi suoraan päähän. Sitten jotenkin kävi myös niin, että basarin nuija irtosi ja metalliosa iskeytyi suoraan basarikalvosta läpi. Joo-o, kymmenen vuotta sitten oltiin jo niin pro-matskua, että. :) Elämä auki...ja ranteet. |
SARJE 05.11.2008 21:14:00 | |
---|
Les pauli oli nojallaan seinää vasten ja imurinletkulla sitten huitaisin silleen, että kitara kaatui "naamalleen" parketille. Melko rysäys mutta mitään vauriota ei tullu |
Snapo 05.11.2008 23:12:46 | |
---|
Olipa kerran kun laitoin vanhaa epin lespaa pussiin ja ajattelin pussin laittaa kiinni vasta kun olin käynyt ensin kusella. Hirvittävä kiire oli, nappasin kitarapussin selkään vetoketju auki ja kitara suoraan body edellä pystyasennossa maahan, kivat painaumat tuli hihnatapin viereen. Sitten on muutama näitä tapahtunut samalle lespalle, laittanut siis nojaamaan toimistotuolia vasten ja tuoli pyörähtää alta, kerran kaatui ikävästi otelauta edellä maahan ja kieli painoi pienoisen loven nauhaan. Näiden lisäks on noita läheltä piti-tilanteita kun ei ollut vielä joskus hihnalukkoja ja hihna irtoaa, refleksit onneks on pelastanu nämä tilanteet. "Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri |
Trendkeel 11.11.2008 16:44:36 (muokattu 11.11.2008 16:46:49) | |
---|
Nuottiteline kaatui Les Paulin päälle ottaen pienen, noin puolen sentin kokoisen palan pois lakasta ja pienen palan tone-nupista. Kumpikin onneksi korjattavissa. E: Juu, onhan tuo Yamaha kaatunut "etupuolelle". Satula lähti irti, heiluu venytyksissä yms. "Alkoi ihan suunnattomasti GASittää kyseinen kitara! .. Sopii omaan käyttöön täydellisesti kyseinen kitara." -kloppis |"..mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kotona ei tippuisi pesää", Hetfield sanoo ja puhkeaa nauruu |