Aihe: DAF:in kirpputori 18.11.
1
hansakemanelius
04.11.2007 22:22:32

Aktiivisimmat ovat jo varmaan huomanneet että DAF r.y. järjestää rumpukirppiksen
Tavastialla 18.11. klo 11-16, www.dafry.net
Joo nej ....
jtannin
05.11.2007 14:47:30
Kah, Hans ehti ensin.

Eli, Kirppis tosiaan 18.11. Tavastialla. Mielenkiintoinen päivä luvassa. Perinteisten menojen ja shoppailun ohessa luvassa klinikat:

klo 12:00 Sampo Haapaniemi (Egotrippi)

klo 14:30 GANES TEEMA: Lavalla jutustelemassa Ganes leffasta ja rummuttamisesta leffan rumpucastia:
itse Remu Aaltonen, Eero Milonoff, Leevi Leppänen ja Richard Murto.
Lisäksi esitteillä Juha Alangon toimittamat neljä Ganes leffassa esiintynyttä rumpusettiä.

Kirppiksen lopuksi Tavastialla huutokaupataan Ganes leffassa käytettyjä vaatteita
hansakemanelius
11.11.2007 13:24:13

Kirppis 18.11. Tavastialla. Mielenkiintoinen päivä luvassa. Perinteisten menojen ja shoppailun ohessa luvassa klinikat:

klo 12:00 Sampo Haapaniemi (Egotrippi)

klo 14:30 GANES TEEMA: Lavalla jutustelemassa Ganes leffasta ja rummuttamisesta leffan rumpucastia:
itse Remu Aaltonen, Eero Milonoff, Leevi Leppänen ja Richard Murto.
Lisäksi esitteillä Juha Alangon toimittamat neljä Ganes leffassa esiintynyttä rumpusettiä.

Kirppiksen lopuksi Tavastialla huutokaupataan Ganes leffassa käytettyjä vaatteita

Muistutuksena vaan että varatkaa ensi sunnuntai Tavastialla käyntiin.

(Jos kukaan ei osta tätä ennen sitä niin otan mukaani ....ilmainen mainos... :)
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=198360 )
Joo nej ....
Renki
14.11.2007 19:27:40

Pitääpä käydä... Miten muuten myykö noilla rumpukirpputoreilla yleensä kukaan perkussioita? Meinaan vaan kun mää en oo ikinä käynyt.
Clap the barber...
jhonka
15.11.2007 08:44:42
Pitääpä käydä... Miten muuten myykö noilla rumpukirpputoreilla yleensä kukaan perkussioita? Meinaan vaan kun mää en oo ikinä käynyt.

Siellä on paikalla muutama perusmyyjä aina paikalla ja sitten vaihtuvia kauppiaita. Djembejä on ollut muutaman kerran, Koskialan Matti mukana hyvin usein alkuperäisiä brasilialaisia perkkoja myymässä, yksi kaveri oli kerran tehnyt muovista (tms. seoksesta) mielenkiintoisia rumpuja sekä muistaakseni uduja muistuttavia vehkeitä joka lähtöön (häntä ei ole viime kerroilla ikävä kyllä näkynyt).
Viimeeksi ostin eräältä sekalaista rumpukamaa myyneeltä hepulta sinisen LP Jam blockin tinkimisen jälekeen 12 euroa. Se oli uutta vastaava eli naurettavan halpa.
jtannin
17.11.2007 16:38:37

No se nyt aina riippuu. Joskus on, joskus ei. Kyseessä kun on kirpputori niin ikinä ei voi tietää. Kerran oli eräs (entinen) lyömäsoittaja myymässä pois lähes koko perkussio- sekä kirja- ja videoarsenaaliaan.
Renki
18.11.2007 21:57:10

Ei siellä mulle ollut kyllä juuri mitään, mutta kahvi oli ihan ok hintasta. Ja oli varmaan eka kerta kun olin Tavastialla selvinpäin.
Clap the barber...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)