Nyt kun vaihdan kieliäni kitaraani, niin huomasin että oli muuten kielet aikas paskaiset ja myös otelautakin. Otin sitten vaan paperia ja hinkkasin otelaudan puhtaaksi niin että otelautamerkit kiiltää. Ajattelin että voisikohanotelautaa hangata/ putsata jollain öljyllä tjsp? Otelauta on ruusupuuta. Millä öljyllä otelautaa on turvallista kiillotella/ käsitellä? Miten menettelen? Kiitoksia. -darkus Jee jee kuuskytsenttii! |
WinterMad 11.11.2007 17:18:01 (muokattu 11.11.2007 17:18:16) | |
---|
Itse olen sitruunaöljyllä kostutetulla paperilla pyyhkinyt ruusupuu -otelautaa, ja hyvin on pelittänyt. D'Andreaa käytössä. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |
darkus 11.11.2007 17:23:51 (muokattu 11.11.2007 17:24:14) | |
---|
D'Andreaa käytössä. Öljyäkö meinaat, vai kieliä? PS: Eikös sitruunamehu kelpaa? =D vitsi vitsi... Kuulostaa hyvältä. Miten se soitetaan? |
santa 12.11.2007 09:46:00 | |
---|
itse olen aina partakoneen terällä ottanu kaikki chaisset pois otelaudasta nauhojen välistä. hyvin ja helposti lähtee. öljyy vaan sit päälle joka ei ole pakollinen. pitäs opetella aina pesee kädet kun alkaa soittaa. myös elixir merkkiset kielet auttaa kovasti. ne kun ei likaannu niin helposti. |
darkus 12.11.2007 19:21:18 | |
---|
No nyt putsasin scheisset siistä ja öljylis jollain siähuonekalu lakalla. Toimi ihan hyvin. nyt otelauta kiiltää kuin Kekkosen kalju. Kuulostaa hyvältä. Miten se soitetaan? |
pardy 12.11.2007 21:23:45 | |
---|
No nyt putsasin scheisset siistä ja öljylis jollain siähuonekalu lakalla. Toimi ihan hyvin. nyt otelauta kiiltää kuin Kekkosen kalju. Voi jummijammi sanon minä. No, taisi olla viimenen kerta kun sun tarvii sitä otelautaa enää millään käsitellä. |
samantien 13.11.2007 01:07:10 | |
---|
Voi jummijammi sanon minä. No, taisi olla viimenen kerta kun sun tarvii sitä otelautaa enää millään käsitellä. eikös tuo ole pelkästään positiivista? :D Jos sinulla on bändi ja uskot, että teillä on jotain hienoa, uutta ja omaperäistä tarjottavaa musiikillisesti, haista paska, olet väärässä. |
Murgo 13.11.2007 06:53:49 | |
---|
Et kai sentään lakalla? :) Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |